quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:07 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat jij vannacht tijdens het nummer van Slayer door je huiskamer stuiterde
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik werd dus koekieloekiehet hing aan een klemmetje van zo'n klem kleerhanger, verscholen tussen andere rokken. Ik heb echt alle stapels, rekken etc overhoop gehaald. 3x!
Ik wilde het niet eens aan
Dat is een mooi nummerquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:05 schreef pullup het volgende:
Wie de fuck is Danny Vera?![]()
Er staat iets van hem op 4. Net boven Stairway to Heaven![]()
Zal wel een boer zijn
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Hallo, ik heb helemaal niets om aan te trekken. ( maar de kast puilt uit.)
Omg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik werd dus koekieloekiehet hing aan een klemmetje van zo'n klem kleerhanger, verscholen tussen andere rokken. Ik heb echt alle stapels, rekken etc overhoop gehaald. 3x!
Ik wilde het niet eens aan
Ik ben nu gerustgesteld dat ik in het voorjaar die rok aan kanquote:
Ow, moet ook wel hè. Het 4e beste nummer ooit gemaaktquote:
Ja dat is ook zo vaag. Tis niet meer zoals vroeger, OMG ik zeg vroegerquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:07 schreef pullup het volgende:
[..]
De eerste zwarte artiest staat op 24: Prince
Kut wijven.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als je op het punt staat om te vertrekken en vrouwen dan nog 'heel even' bezig zijn. Staan ze er eindelijk, moeten ze nog even naar het toilet. En na een kwartier in de auto nog eens.
hahahaquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als je op het punt staat om te vertrekken en vrouwen dan nog 'heel even' bezig zijn. Staan ze er eindelijk, moeten ze nog even naar het toilet. En na een kwartier in de auto nog eens.
Is een redelijk standaard man-met-gitaar-liefdesliedje wat door Radio2 is grijsgedraaid het afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb ik ook nog nooit van gehoord, staan echt wel rare nummers in en zal inderdaad wel door boeren komen.
Ja, kasten moeten opgeruimd, ik heb alles er gewoon weer ingeproptquote:
Mijn stiefpa had op een gegeven moment gewoon een tijdstip dat hij zei dat iedereen in de auto zat. Zat hij met mijn broertje uiteindelijk tot nog 15 min te vroeg in de auto en maar mopperen op de vrouwen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja zeg, dat vind ik nu juist van die mannen, mijn ex en huidige man moeten altijd nog eerst ff schijten of pissen, sta ik weer te wachtenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zal veel op gestemd zijn. Ik vind het een heel mooi nummer maar nr. 4 is wel heel erg hoog.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow, moet ook wel hè. Het 4e beste nummer ooit gemaakt
Hij is nooit gewoon weggereden?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn stiefpa had op een gegeven moment gewoon een tijdstip dat hij zei dat iedereen in de auto zat. Zat hij met mijn broertje uiteindelijk tot nog 15 min te vroeg in de auto en maar mopperen op de vrouwen.
Ik heb een keihard geschreeuwd: het is nog geen tijd ik heb nog 15 min!!!!
Geen make-up ofzo hoor, ik zat gewoon het liefst zo lang mogelijk in pyjama met hond op de bank
Nee want iedereen zat op aangegeven tijdstip in de auto. Dat hij zelf 15 min van te voren in de auto zat, tja.quote:
En het 9e beste nummer ooit gemaakt dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow, moet ook wel hè. Het 4e beste nummer ooit gemaakt
Mannen kunnen er idd ook wat van.quote:
Aha, daarom ken ik het niet, zoals ik net zei, afgelopen jaar geen radio gehoord. Nou ik ben benieuwd dan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Is een redelijk standaard man-met-gitaar-liefdesliedje wat door Radio2 is grijsgedraaid het afgelopen jaar.
Best leuk, en dus vind de gemiddelde Nederlander dat het op drie na beste liedje ooit gemaakt
Ken het echt niet maar zal het nog wel een keer horen danquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zal veel op gestemd zijn. Ik vind het een heel mooi nummer maar nr. 4 is wel heel erg hoog.
Waaahhhh boxquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, dat vind ik nu juist van die mannen, mijn ex en huidige man moeten altijd nog eerst ff schijten of pissen, sta ik weer te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |