Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef espri het volgende:
Lieve mensen, ik ga afsluiten en met manlief de avond beginnen.
Voor iedereen een fijne avond, wees voorzichtig met vuurwerk en een ontzettend liefdevol, gezond, en fantastisch nieuwjaar.![]()
![]()
Jij ook schoonheid en je man natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef espri het volgende:
Voor iedereen een fijne avond, wees voorzichtig met vuurwerk en een ontzettend liefdevol, gezond, en fantastisch nieuwjaar.![]()
![]()
Fijne avond Espri en alvast een fijn 2020 gewenst!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef espri het volgende:
![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef espri het volgende:
![]()
Goed ideequote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef espri het volgende:
![]()
De originele TT staat er weerquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik pleit daarom voor terug zetten. Vorige TT mag ook.
Héél veel plezier en alles wat wenselijk is voor het komende jaar, espri!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef espri het volgende:
![]()
Jullie ook!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef espri het volgende:
![]()
Zit jij de hele tijd naar je AT te staren dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:38 schreef D. het volgende:
*even komt kijken, want ziet de TT in zijn AT steeds verspringen
Iemand vond mij ooit egoïstisch dat ik geen kinderen wilde, maar nam ze zelf want dan kunnen je kinderen later voor jou zorgen. Hoe idioot is dat dan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is een stuk egoïstischer om wel kinderen op deze aarde te zetten.
Soms klik ik ergens op, zoals nuquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit jij de hele tijd naar je AT te staren dan?
Je hoort het wel steeds meer dat mensen ervoor kiezen om geen kinderen te nemen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap die redenering ook niet zo goed, heb het wel vaker te horen gekregen. Of deze: wie moet er later voor je zorgen?
Like, what??
Mensen zijn rare wezens soms. Vaak. Regelmatig.
En dit natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe niet aan nieuwjaarswensen, ik wens iedereen altijd al een leuk leven en een leuke dag toe
Oh ja die heb ik ook te horen gehad. Bij mij nooit gerammeldquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik krijg wel eens te horen: wacht maar tot je een vriend krijgt en je eierstokken gaan rammelen. En ik echt zo van wat?
En ja mijn eierstokken rammelen al jaren maar het is een rationele verstandige beslissing om niet aan kinderen te beginnen.
Hahaha ik ga echt niet voor mijn ouders zorgen hoor daar zoeken ze maar een ander slachtoffer voor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:39 schreef notturna het volgende:
[..]
Iemand vond mij ooit egoïstisch dat ik geen kinderen wilde, maar nam ze zelf want dan kunnen je kinderen later voor jou zorgen. Hoe idioot is dat dan.
En dan moet je eens in de verzorgingshuizen kijken. Daar zitten mensen die kinderen hebben en toch nooit bezoek krijgen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:39 schreef notturna het volgende:
[..]
Iemand vond mij ooit egoïstisch dat ik geen kinderen wilde, maar nam ze zelf want dan kunnen je kinderen later voor jou zorgen. Hoe idioot is dat dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |