quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hehe eindelijk weer eens niveau in de sc
Maar hoe triest is het als mensen met deze gedachtegang aan kinderen beginnen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hahaha ik ga echt niet voor mijn ouders zorgen hoor daar zoeken ze maar een ander slachtoffer voor.
Dat dacht ikquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja toch te gek voor woorden?quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan moet je eens in de verzorgingshuizen kijken. Daar zitten mensen die kinderen hebben en toch nooit bezoek krijgen.
Zeer triest. Een kind neem je omdat je van het kind wil genieten en omdat het deels drang is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Maar hoe triest is het als mensen met deze gedachtegang aan kinderen beginnen?
Jij en man ook espriquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef espri het volgende:
Lieve mensen, ik ga afsluiten en met manlief de avond beginnen.
Voor iedereen een fijne avond, wees voorzichtig met vuurwerk en een ontzettend liefdevol, gezond, en fantastisch nieuwjaar.![]()
![]()
Nee joh niet doen!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:42 schreef sjampoeh het volgende:
voel me bijna schuldig dat ik 1 kind heb
ja klopt. Alleen niet in mijn directe omgeving blijkbaar. Je ziet nog net niet het gebiedende vingertje als ze het ter sprake brengen. Zo bizarquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hoort het wel steeds meer dat mensen ervoor kiezen om geen kinderen te nemen.
Je bent juist gezegend.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:42 schreef sjampoeh het volgende:
En geen vent...tja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:42 schreef sjampoeh het volgende:
Ik heb er 2, en heb me serieus wel eens schuldig gevoeldquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:42 schreef sjampoeh het volgende:
Nee johquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:42 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Tijd om mijn zwaarden te slijpen vannacht weer op de daken de wacht houden
Onnodig, Sjamp. Het leven heeft ook veel moois te bieden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:42 schreef sjampoeh het volgende:
Wageningen weer? Je had de krant gehaald van de weekquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Niet doen. Kinderen neem je niet, die krijg je.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:42 schreef sjampoeh het volgende:
Vergeet niet uit te glijden en op je eigen zwaard te vallen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Fijne avond.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef espri het volgende:
Lieve mensen, ik ga afsluiten en met manlief de avond beginnen.
Voor iedereen een fijne avond, wees voorzichtig met vuurwerk en een ontzettend liefdevol, gezond, en fantastisch nieuwjaar.![]()
![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:42 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ach laat maar. Beetje overgevoelig de laatste tijd
Dan is het helemaal een giftquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook.ging niet makkelijk.
Overgangquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ow ja, zo kan je t ook bekijken.quote:
ksssssssssssssssssst jijquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat was naar aanleiding van deze van Sjamp :dquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja maar jij bevestigd het wel even aapquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was naar aanleiding van deze van Sjamp :d
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |