SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
AFCA!
quote:
Deze man, deze man. Wij zouden matties kunnen zijnquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:26 schreef PippenScottie het volgende:
Ja hoor! George Kooymans genot!!!
Alleen hoort Radio2 daar niet voor te zijn. Dat zou hoogstens het doel van een commerciële zender moeten zijn. Die gaat het om geld.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens.
Maar uiteindelijk bepaalt Radio 2 de kaders. Wat wij willen is eigenlijk een lijst waar alleen echte muziekliefhebbers op stemmen met hetzelfde eindejaarsgevoel als nu. Maar dan luistert niet heel Nederland.
Sporadisch.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:27 schreef Bugno3 het volgende:
Zie ik goed dat @:MTheBassman terug is?
Euhm, waar dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:27 schreef nozem het volgende:
Sorry, maar dit is jatwerk van Dust in the Wind.
quote:
Dit is wiskunde.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:28 schreef peaceman het volgende:
hoe meer bier ik drink hoe mooier de liedjes worden
#viesdikquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
Hierna ga ik mooi ff pissen, kijken voor een biertje en nog wat vreten.
Maar radio2 wil en zal de lijst van heel Nederland worden, dat de Telegraaf er over schrijft en het inquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen hoort Radio2 daar niet voor te zijn. Dat zou hoogstens het doel van een commerciële zender moeten zijn. Die gaat het om geld.
Ik weet nooit zo goed wat ik wil. Ik kan wel terugdenken aan het ontdekken van mooie ouwe meuk, maar uiteindelijk stond er vroeger ook een hoop bagger in en de bovenkant van de lijst doet nu veel meer eer aan de muziekgeschiedenis dan in 2003.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens.
Maar uiteindelijk bepaalt Radio 2 de kaders. Wat wij willen is eigenlijk een lijst waar alleen echte muziekliefhebbers op stemmen met hetzelfde eindejaarsgevoel als nu. Maar dan luistert niet heel Nederland.
Dat is een goeie tactiek.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:28 schreef peaceman het volgende:
hoe meer bier ik drink hoe mooier de liedjes worden
alleen bij stemlijstgenot en basgenotquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:27 schreef Bugno3 het volgende:
Zie ik goed dat @:MTheBassman terug is?
Zit je nog in Finland?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar radio2 wil en zal de lijst van heel Nederland worden, dat de Telegraaf er over schrijft en het in
Hart van Nederland komt.
Henk en Ingrid moeten ook luisteren
Die zit tegenwoordig helemaal onder de plakplaatjesquote:
voor nummer 9 zuip ik me helemaal klem..quote:
Dit is een rommelig en amateuristisch opgenomen nummer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste van de 4 hoogstgenoteerde Earrings, trouwens.
Ik vrees dat ze dat pas realiseren als het al te laat is. Zou toch jammer zijn want deze traditie is een stuk houdbaarder dan SR, maar het zou wel eens hetzelfde einde kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is vooral heel gevaarlijk. Wanneer gaan mensen het een kermis vinden? Zegmaar, als dingen geweerd worden vinden mensen dat ook niet leuk en zijn ze boos, maar als straks iedereen z'n eigen debiele stemactie heeft waar een hoop mensen aan meedoen... dan krijgt het een soort ESF-status als in de jaren van Sieneke. Denk niet dat je dat moet willen.
Vernieuwing is nodig om bepaalde doelgroepen te trekken, maar doorslaan kan ook de doodsteek zijn.
Gaat niet meer goedkomen, misschien moeten we het loslaten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:28 schreef skysherrif het volgende:
we lopen ongeveer een uur achter op 2017 met posten
Even fappen.quote:
Hoe is het verder? Goeie dag?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
alleen bij stemlijstgenot en basgenot
ben nog aan het chillen met de visite
Henk en Ingrid moeten met hun neus op de feiten worden gedrukt. Dit is helaas heel lastig omdat er niet op tijd aan de bel getrokken is. Hierdoor denken Henk en Ingrid het eeuwige gelijk te hebben,quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar radio2 wil en zal de lijst van heel Nederland worden, dat de Telegraaf er over schrijft en het in
Hart van Nederland komt.
Henk en Ingrid moeten ook luisteren
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor nummer 9 zuip ik me helemaal klem..
T 'kankeren' vind ik ook deels de charme van de lijst, hoewel de grens richting ik haak af wel een beetje dichterbij is gekomen (alhoewel ik gewoon weer net zo fanatiek heb meegedaan hier). Zolang er ook maar genoeg prachtigs instaat en je daar met zn allen beetje over kunt lullen is t eigenlijk ook alweer snel goed.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed wat ik wil. Ik kan wel terugdenken aan het ontdekken van mooie ouwe meuk, maar uiteindelijk stond er vroeger ook een hoop bagger in en de bovenkant van de lijst doet nu veel meer eer aan de muziekgeschiedenis dan in 2003.
Ik vind het heel moeilijk om een goede balans in te kunnen schatten. En dat de Bluf fanclub trouw stemt houd je toch niet tegen, da's ook de charme van de lijst.
De haat op Rick vanaf 2 uur gaat helpenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaat niet meer goedkomen, misschien moeten we het loslaten.
Ja sorry, had net echt even behoefte aan een filmpje, kan niet de hele dag door blijven posten hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:28 schreef skysherrif het volgende:
we lopen ongeveer een uur achter op 2017 met posten
Ziedendquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Henk en Ingrid moeten met hun neus op de feiten worden gedrukt. Dit is helaas heel lastig omdat er niet op tijd aan de bel getrokken is. Hierdoor denken Henk en Ingrid het eeuwige gelijk te hebben,
Nee, we zullen doorgaanquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Past goed bij de verloedering van Frankrijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die zit tegenwoordig helemaal onder de plakplaatjes
TZ is gemaakt met de hitlijsten in gedachten en per definitie minderwaardig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is een rommelig en amateuristisch opgenomen nummer.
Terwijl Twilight Zone zowaar iets van internationale allure heeft.
Zou heel jammer zijn, maar ik sluit niet uit dat dit feest er over 10 jaar niet meer is. Al zal er ongetwijfeld weer iets zijn om dat gat op te vullen, dan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze dat pas realiseren als het al te laat is. Zou toch jammer zijn want deze traditie is een stuk houdbaarder dan SR, maar het zou wel eens hetzelfde einde kunnen krijgen.
Sterven aan popiejopie gedoe en gimmicks in plaats van focussen op de essentie.
Die heeft ook gewoon op 10 gestaan op de billboard hot 100quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is een rommelig en amateuristisch opgenomen nummer.
Terwijl Twilight Zone zowaar iets van internationale allure heeft.
Oh ja, dan zorg ik altijd dat ik niet meer kijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De haat op Rick vanaf 2 uur gaat helpen
was daar nog iemand serieus mee bezig dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Haar knieen zijn al breder dan de jetsers van mijn vriendinquote:
Ik had meegedaan als ik thuis was geweest.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor nummer 9 zuip ik me helemaal klem..
Welkom in de top 2000quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Pfff wat een mengelmoes van genot en pure aids komt er nog aan
Hij is echt op dreef.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Henk en Ingrid moeten met hun neus op de feiten worden gedrukt. Dit is helaas heel lastig omdat er niet op tijd aan de bel getrokken is. Hierdoor denken Henk en Ingrid het eeuwige gelijk te hebben,
'Here comes the night'...quote:
Ik zou dit niet geschreven hebben als ik geen drie bier in mijn mik had. Kan je nagaan.quote:
mooie dame stond er eerder wel een keer in toch.quote:
Stond op #1675quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Haar knieen zijn al breder dan de jetsers van mijn vriendin
Klopt ook. Maar weet je hoe goed dat nummer isquote:
Ik heb geen idee, ik weet ook niet waarom we steeds naar 2017 kijken en niet naar 2018.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
was daar nog iemand serieus mee bezig dan?
Heftig wel jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zou dit niet geschreven hebben als ik geen drie bier in mijn mik had. Kan je nagaan.
Ik streef naar perfectie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef hhh38 het volgende:
Maar laten we vooral focussen op het feit dat in dit deel van de lijst 90% gewoon heel erg goed is
Dat is juist het mooie ja, natuurlijk zit er genoeg zooi in de lijst, maar dat geeft wel gespreksstof net als parels van platen dat doenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T 'kankeren' vind ik ook deels de charme van de lijst, hoewel de grens richting ik haak af wel een beetje dichterbij is gekomen (alhoewel ik gewoon weer net zo fanatiek heb meegedaan hier). Zolang er ook maar genoeg prachtigs instaat en je daar met zn allen beetje over kunt lullen is t eigenlijk ook alweer snel goed.
Zolang Fergie d'r muil houd is het goedquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was mooi gisteren he?
Ja maar het heet toch de TOP 2000quote:
Nee bedoelde als je daarop gaat haten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt ook. Maar weet je hoe goed dat nummer is
en waarom niet naar 2016quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik weet ook niet waarom we steeds naar 2017 kijken en niet naar 2018.
ietsie maarquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, deze gaat trouwens wel. Staat wel ietsiepietsie te hoog.
Wat ben jij ook eigenlijk een kansloze troll.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef PzKpfw het volgende:
Alie is een deerntjen vam amper achttien jaor
Ze ziet mien echt wel zitten, maar heur pa stiet altied klaor
Een achterdochtige driekus, ligt altied op de loer
Maor eerdaags zu'k 'm kriegen, deen maffe ouwehoer
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef PzKpfw het volgende:
Alie is een deerntjen vam amper achttien jaor
Ze ziet mien echt wel zitten, maar heur pa stiet altied klaor
Een achterdochtige driekus, ligt altied op de loer
Maor eerdaags zu'k 'm kriegen, deen maffe ouwehoer
Ik ben net ook nog even de kelder ingegaan voor een weisenquote:
Aahquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee bedoelde als je daarop gaat haten.
Nummer zelf is prachtig
Ik Bennie Jolink via via. Hele aardige man en niet kortzichtig. Hij was ook tegen de acties.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik had best sympathie voor Normaal, maar dankzij die tyfusboeren moet ik er nu een hekel aan hebben.
Bedankt, kloteboeren.
Omdat?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat ben jij ook eigenlijk een kansloze troll.
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef houdjemond het volgende:
* houdjemond zit als een chagga puber op een kringverjaardag met armen over elkaar nors te kijken
Doe maar 2, ellende dit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben net ook nog even de kelder ingegaan voor een weisen
BennieGodquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik Bennie Jolink via via. Hele aardige man en niet kortzichtig. Hij was ook tegen de acties.
Ik zou zeggen dat je er mooi uitziet als je boos bent maar ik heb je geloof ik toch liever vrolijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef houdjemond het volgende:
* houdjemond zit als een chagga puber op een kringverjaardag met armen over elkaar nors te kijken
Kom op. Laat je gaan!!!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef houdjemond het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef houdjemond het volgende:
Ja maar, ja maar..... varkenshaasquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef PippenScottie het volgende:
Boeren!! Ik hou van jullie allemaal!![]()
Behalve de varkensboeren.
kutquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef peaceman het volgende:
ik ga geen nieuwe meer pakken... dit is de laatste voor vannacht
kut typen wordt lastiger
Lekker op de trekker.quote:
Morgen is het 2020, kan best.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef peaceman het volgende:
ik ga geen nieuwe meer pakken... dit is de laatste voor vannacht
kut typen wordt lastiger
Samen met Johan Derksen op eenzame hoogtequote:
Dat geforceerde tegenhangen van de mainstream mening in dit topic. Waar ben je nou op uit?quote:
Had ik niet anders verwacht. Jolink lijkt mij niet iemand die echt achter zoiets staat. Hij zal er ook niet echt blij mee zijn dat hij op deze manier deze noteringen heeft moeten verdienen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik Bennie Jolink via via. Hele aardige man en niet kortzichtig. Hij was ook tegen de acties.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je er mooi uitziet als je boos bent maar ik heb je geloof ik toch liever vrolijk.
Sooowwwwwwquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan hier iedere keer weer van genieten
alleen als wij nog gaan dansen!quote:
Die liepen vroeger te vechten tegen Hells Angels die hun optredens vergalden. Werden er over en weer bierflesjes gegooid.quote:
Ik eet liever andere billenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar..... varkenshaas
Dat is gewoon mijn smaak kerel, deal with it.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat geforceerde tegenhangen van de mainstream mening in dit topic. Waar ben je nou op uit?
Die varkenshaas komt dus uit Zuid-Amerika en niet van de boer bij jou om de hoek. We hebben liever goedkoop varkensvlees van ver dan kwalitatief vlees van eigen land, dat we naar China vervoerenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar..... varkenshaas
Ja dus?quote:
zonder dat je in de vulkaan valt dan he?! been there, done that!quote:
Billen > Tettenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik eet liever andere billen
Jolink is kneiterlinksquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had ik niet anders verwacht. Jolink lijkt mij niet iemand die echt achter zoiets staat. Hij zal er ook niet echt blij mee zijn dat hij op deze manier deze noteringen heeft moeten verdienen.
Tuurlijk, maar me niet meer in die vulkaan duwenquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef nozem het volgende:
De boerenlobby is helaas goed vertegenwoordigd in de Top 2000. Gelukkig valt er niet zoveel te kiezen. Kom op, dit is toch gewoon slecht? Neerlandstalig slap Status Quo aftreksel.. Bah.
Vond dit altijd een flutnummer, totdat ik die hoorde.quote:
Jeetje, niet zo serieus manquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja dus?
Geen vrachtwagen chauffeurs geen eten
Geen vulploeg medewerker geen eten
Geen stratenmaker geen eten
Nou ja 'Nederlandstalig' ...quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef nozem het volgende:
De boerenlobby is helaas goed vertegenwoordigd in de Top 2000. Gelukkig valt er niet zoveel te kiezen. Kom op, dit is toch gewoon slecht? Neerlandstalig slap Status Quo aftreksel.. Bah.
duwen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar me niet meer in die vulkaan duwen
Ja, prima tot nu toe. Vreselijke slapeloze nacht gehad, maar ik heb nu voor de angstaanvallen medicijnen. Ben nu relaxt na wat mindfulness s middags gedaan te hebben.quote:
M'n vader ging vroeger regelmatig naar Normaal. Of nouja, Normaal kwam daar in die regio gewoon altijd langs. Iedere kermis was het wel weer raak. Mooie verhalen op zich.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die liepen vroeger te vechten tegen Hells Angels die hun optredens vergalden. Werden er over en weer bierflesjes gegooid.
Wilde tijden.
Nog een dagje wachten dan mogen jullie weer ruzie maken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn smaak kerel, deal with it.
Jij weet niet waar ik mijn vlees koopquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die varkenshaas komt dus uit Zuid-Amerika en niet van de boer bij jou om de hoek. We hebben liever goedkoop varkensvlees van ver dan kwalitatief vlees van eigen land, dat we naar China vervoeren
Boeren United FCquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
M'n vader ging vroeger regelmatig naar Normaal. Of nouja, Normaal kwam daar in die regio gewoon altijd langs. Iedere kermis was het wel weer raak. Mooie verhalen op zich.
Geen export geen etenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jeetje, niet zo serieus man![]()
Ik weet ook wel dat 80% voor de export is
Jullie heren posten alleen maar tetten vandaag. Laat mij eens wat anders postenquote:
Echt wel. In de winkel van Sienquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij weet niet waar ik mijn vlees koop
Heb je mij echt mee te pakken, ik ga huilend 2020 in.quote:
Van hetzelfdequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ga onder de veren. Degenen die ik morgen niet meer zie hier wens ik alvast een gelukkig nieuwjaar.
Maar wat je post is voor vrouwen echtquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jullie heren posten alleen maar tetten vandaag. Laat mij eens wat anders posten
Vanhetzelfde Keerlquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ga onder de veren. Degenen die ik morgen niet meer zie hier wens ik alvast een gelukkig nieuwjaar.
Truste, en alvast een goed begin van 2020!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef PzKpfw het volgende:
Optreden waar mijn pa bij was in jaren 80 werd halverwege gestaakt omdat er kale neonazis het podium opkwamen om verhaal te halen nadat Jolink bier over hun heen gooide en de middelvinger opstak. Politie erbij alles.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
M'n vader ging vroeger regelmatig naar Normaal. Of nouja, Normaal kwam daar in die regio gewoon altijd langs. Iedere kermis was het wel weer raak. Mooie verhalen op zich.
Doe je ding meid!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie het komende uur helaas geen grote reden om nog lang wakker te blijven![]()
Ga je gang hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Celine Dion komt inderdaad niet meer, erg jammer wel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie het komende uur helaas geen grote reden om nog lang wakker te blijven![]()
Juist!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef peaceman het volgende:
mensen het is heel simpel:
bij de tetten moeten de juiste billen zitten
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef PzKpfw het volgende:
Ellendequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Radio 2 is iets teveel doorgeslagen in het promoten van de lijst en denken dat die lijst voor iedereen moet zijn. "Meest representatieve lijst xd xd". Er zijn hopelijk toch genoeg mensen met hersens op de redactie denken: "Nou, die massale stemmen op Pokemon of Normaal zijn vast niet omdat ze zoveel affiniteit met muziek hebben". Nee, die mensen hebben dat lafjes toegelaten waardoor we met deze ellende in de lijst zitten .
Sowieso Chris Evansquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is 2019. Goede billen zijn goede billen!
we zijn het wel vaak eens he?!quote:
Billen kunnen zonder tetten, tetten niet zonder billen. Dus you do the maths.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef peaceman het volgende:
mensen het is heel simpel:
bij de tetten moeten de juiste billen zitten
Ik loop maar te geinen johquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb je mij echt mee te pakken, ik ga huilend 2020 in.
Knuppel
Tot morgen!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef alopio het volgende:
Ja fijne nacht allen, en voor degene die ik hier niet meer zie alvast een fijne jaarwisseling![]()
![]()
dit is waarquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Billen kunnen zonder tetten, tetten niet zonder billen. Dus you do the maths.
In The Holiday, boh jaquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Optreden waar mijn pa bij was in jaren 80 werd halverwege gestaakt omdat er kale neonazis het podium opkwamen om verhaal te halen nadat Jolink bier over hun heen gooide en de middelvinger opstak. Politie erbij alles.
Kan je nu niet meer voorstellen zulke optredens
nee nee nee nee nee nee nee nee neequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Told youquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze tonen wel het appje van Benz maar niet die van Chevy
Waarom staat mijn naam hierbij?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef Bonken het volgende:
[..]
EllendeJe maakt het allemaal veel te groot. En het is niks meer dan een lijst van Radio 2 luisteraars, met een vreselijke overdaad aan huisvrouwen die massaal op Boudewijn, De Brey, Borsato en Blof stemmen ...
Het haalt wel de status van de lijst verder omlaag, mensen gaan het als een knotsgek feestje zien. De bedoeling van de eerste lijst is daarmee volledig om zeep geholpen (een soort monument van xxx aantal jaar popmuziek aanleggen)quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef Bonken het volgende:
[..]
EllendeJe maakt het allemaal veel te groot. En het is niks meer dan een lijst van Radio 2 luisteraars, met een vreselijke overdaad aan huisvrouwen die massaal op Boudewijn, De Brey, Borsato en Blof stemmen ...
Tetten zonder billen zijn fake.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Brad pitt is te mannelijk voor mij.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ga voor Bret in Meet Joe Black. Jude is een pussy en te mooi.
heb je nog wat bijzonders gedaan gisteren?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik weer. Dit nummer ken ik natuurlijk wel. (ik herkende het niet van naam)
Ik krijg er na Billy ook weer een om te strepenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef MTheBassman het volgende:
Hierna weer stemlijstgenot met She's Always A Woman
256 Billy Joel – She’s Always A Woman
260 Golden Earring – Twilight Zone
268 QOTSA – No One Knows
275 Kansas – Dust In The Wind
399 New Order – Blue Monday
466 ABBA – Lay All Your Love On Me
552 Scorpions – Still Loving You
712 Elvis Costello – I want You
904 Red Hot Chili Peppers – Road Trippin’
906 Sting – Russians
1011 No Doubt – Don’t Speak
1228 Faith No More - Epic
1267 David Bowie – Blackstar
1292 Cuby and The Blizzards – Somebody Will Know Someday
1647 Chic – Le Freak
1713 Black – Wonderful Life
1859 Chris Isaak – Blue Hotel
1918 Jeff Buckley - Grace
Lekker veel afgestreept vandaag deze uurtjes
Komt door bier/wijn/insert drink of choicequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef LTVDK het volgende:
Deze plaat is eigenlijk veel lekkerder dan ik me kan herinneren.
De komende 23 uur zijn allemaal op z'n minst "wel wat" lijkt mequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Begin ook ff in te kakken, maar heb gehoord dat volgend uur ook nog wel wat is dus die pak ik ook ff mee
Komt omdat Leo de lange versie draait. Die is een stukkie beter.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef LTVDK het volgende:
Deze plaat is eigenlijk veel lekkerder dan ik me kan herinneren.
Dago!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik weer. Dit nummer ken ik natuurlijk wel. (ik herkende het niet van naam)
Die dvd moet ik dan eens opsnorren, want daarin kan ik hem zo 123 niet meer voor de geest halenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vind hem vooral knap in talented mr ripley
Water.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Komt door bier/wijn/insert drink of choice
Eerder dit:quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja die gitaarsolo op het eindequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt omdat Leo de lange versie draait. Die is een stukkie beter.
Dit is de kern van het probleem.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
De bedoeling van de eerste lijst is daarmee volledig om zeep geholpen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die dvd moet ik dan eens opsnorren, want daarin kan ik hem zo 123 niet meer voor de geest halen
Staande ovatie!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja.quote:
maar anderhalf biertje gehad.quote:
ik kan nog kut typen dus het valt nog wel meequote:
owjaaaaquote:
Ik zei het toen straks ook al maarquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gary Anderson ken ik wel.
[ afbeelding ]
Nee, wel net thuis en uitgeputquote:
Ik wil nu óók een lekkere kerel.gifquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
k3333yutquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
ik kan nog kut typen dus het valt nog wel mee
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was ff te lui om een gifje te zoeken
Dit zijn geen billen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu was ik de afgelopen jaren sowieso geen echt grote drinker meer, maar op zulke momenten zou ik best een glaasje lustenquote:
CelineGodin, dat is wel pech, dan maar de Titaanik aanzetten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Celine Dion komt inderdaad niet meer, erg jammer wel.
Waarom heeft ze nou een halsband om, Dago?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ze niet acteren? nooit zo op geletquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoe Gwyneth zich ooit tussen de HWood elite heeft weten te manouvreren is mij een raadsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |