Doe maar 2, ellende dit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben net ook nog even de kelder ingegaan voor een weisen
BennieGodquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik Bennie Jolink via via. Hele aardige man en niet kortzichtig. Hij was ook tegen de acties.
Ik zou zeggen dat je er mooi uitziet als je boos bent maar ik heb je geloof ik toch liever vrolijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef houdjemond het volgende:
* houdjemond zit als een chagga puber op een kringverjaardag met armen over elkaar nors te kijken
Kom op. Laat je gaan!!!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef houdjemond het volgende:
* houdjemond zit als een chagga puber op een kringverjaardag met armen over elkaar nors te kijken
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef houdjemond het volgende:
Ja maar, ja maar..... varkenshaasquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef PippenScottie het volgende:
Boeren!! Ik hou van jullie allemaal!![]()
Behalve de varkensboeren.
kutquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef peaceman het volgende:
ik ga geen nieuwe meer pakken... dit is de laatste voor vannacht
kut typen wordt lastiger
Lekker op de trekker.quote:
Morgen is het 2020, kan best.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef peaceman het volgende:
ik ga geen nieuwe meer pakken... dit is de laatste voor vannacht
kut typen wordt lastiger
Samen met Johan Derksen op eenzame hoogtequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |