Nee bedoelde als je daarop gaat haten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt ook. Maar weet je hoe goed dat nummer is
en waarom niet naar 2016quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik weet ook niet waarom we steeds naar 2017 kijken en niet naar 2018.
ietsie maarquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, deze gaat trouwens wel. Staat wel ietsiepietsie te hoog.
Wat ben jij ook eigenlijk een kansloze troll.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef PzKpfw het volgende:
Alie is een deerntjen vam amper achttien jaor
Ze ziet mien echt wel zitten, maar heur pa stiet altied klaor
Een achterdochtige driekus, ligt altied op de loer
Maor eerdaags zu'k 'm kriegen, deen maffe ouwehoer
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef PzKpfw het volgende:
Alie is een deerntjen vam amper achttien jaor
Ze ziet mien echt wel zitten, maar heur pa stiet altied klaor
Een achterdochtige driekus, ligt altied op de loer
Maor eerdaags zu'k 'm kriegen, deen maffe ouwehoer
Ik ben net ook nog even de kelder ingegaan voor een weisenquote:
Aahquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee bedoelde als je daarop gaat haten.
Nummer zelf is prachtig
Ik Bennie Jolink via via. Hele aardige man en niet kortzichtig. Hij was ook tegen de acties.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik had best sympathie voor Normaal, maar dankzij die tyfusboeren moet ik er nu een hekel aan hebben.
Bedankt, kloteboeren.
Omdat?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat ben jij ook eigenlijk een kansloze troll.
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef houdjemond het volgende:
* houdjemond zit als een chagga puber op een kringverjaardag met armen over elkaar nors te kijken
Doe maar 2, ellende dit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben net ook nog even de kelder ingegaan voor een weisen
BennieGodquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik Bennie Jolink via via. Hele aardige man en niet kortzichtig. Hij was ook tegen de acties.
Ik zou zeggen dat je er mooi uitziet als je boos bent maar ik heb je geloof ik toch liever vrolijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef houdjemond het volgende:
* houdjemond zit als een chagga puber op een kringverjaardag met armen over elkaar nors te kijken
Kom op. Laat je gaan!!!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef houdjemond het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef houdjemond het volgende:
Ja maar, ja maar..... varkenshaasquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef PippenScottie het volgende:
Boeren!! Ik hou van jullie allemaal!![]()
Behalve de varkensboeren.
kutquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef peaceman het volgende:
ik ga geen nieuwe meer pakken... dit is de laatste voor vannacht
kut typen wordt lastiger
Lekker op de trekker.quote:
Morgen is het 2020, kan best.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef peaceman het volgende:
ik ga geen nieuwe meer pakken... dit is de laatste voor vannacht
kut typen wordt lastiger
Samen met Johan Derksen op eenzame hoogtequote:
Dat geforceerde tegenhangen van de mainstream mening in dit topic. Waar ben je nou op uit?quote:
Had ik niet anders verwacht. Jolink lijkt mij niet iemand die echt achter zoiets staat. Hij zal er ook niet echt blij mee zijn dat hij op deze manier deze noteringen heeft moeten verdienen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik Bennie Jolink via via. Hele aardige man en niet kortzichtig. Hij was ook tegen de acties.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je er mooi uitziet als je boos bent maar ik heb je geloof ik toch liever vrolijk.
Sooowwwwwwquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan hier iedere keer weer van genieten
alleen als wij nog gaan dansen!quote:
Die liepen vroeger te vechten tegen Hells Angels die hun optredens vergalden. Werden er over en weer bierflesjes gegooid.quote:
Ik eet liever andere billenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar..... varkenshaas
Dat is gewoon mijn smaak kerel, deal with it.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat geforceerde tegenhangen van de mainstream mening in dit topic. Waar ben je nou op uit?
Die varkenshaas komt dus uit Zuid-Amerika en niet van de boer bij jou om de hoek. We hebben liever goedkoop varkensvlees van ver dan kwalitatief vlees van eigen land, dat we naar China vervoerenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar..... varkenshaas
Ja dus?quote:
zonder dat je in de vulkaan valt dan he?! been there, done that!quote:
Billen > Tettenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik eet liever andere billen
Jolink is kneiterlinksquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had ik niet anders verwacht. Jolink lijkt mij niet iemand die echt achter zoiets staat. Hij zal er ook niet echt blij mee zijn dat hij op deze manier deze noteringen heeft moeten verdienen.
Tuurlijk, maar me niet meer in die vulkaan duwenquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef nozem het volgende:
De boerenlobby is helaas goed vertegenwoordigd in de Top 2000. Gelukkig valt er niet zoveel te kiezen. Kom op, dit is toch gewoon slecht? Neerlandstalig slap Status Quo aftreksel.. Bah.
Vond dit altijd een flutnummer, totdat ik die hoorde.quote:
Jeetje, niet zo serieus manquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja dus?
Geen vrachtwagen chauffeurs geen eten
Geen vulploeg medewerker geen eten
Geen stratenmaker geen eten
Nou ja 'Nederlandstalig' ...quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef nozem het volgende:
De boerenlobby is helaas goed vertegenwoordigd in de Top 2000. Gelukkig valt er niet zoveel te kiezen. Kom op, dit is toch gewoon slecht? Neerlandstalig slap Status Quo aftreksel.. Bah.
duwen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar me niet meer in die vulkaan duwen
Ja, prima tot nu toe. Vreselijke slapeloze nacht gehad, maar ik heb nu voor de angstaanvallen medicijnen. Ben nu relaxt na wat mindfulness s middags gedaan te hebben.quote:
M'n vader ging vroeger regelmatig naar Normaal. Of nouja, Normaal kwam daar in die regio gewoon altijd langs. Iedere kermis was het wel weer raak. Mooie verhalen op zich.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die liepen vroeger te vechten tegen Hells Angels die hun optredens vergalden. Werden er over en weer bierflesjes gegooid.
Wilde tijden.
Nog een dagje wachten dan mogen jullie weer ruzie maken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn smaak kerel, deal with it.
Jij weet niet waar ik mijn vlees koopquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die varkenshaas komt dus uit Zuid-Amerika en niet van de boer bij jou om de hoek. We hebben liever goedkoop varkensvlees van ver dan kwalitatief vlees van eigen land, dat we naar China vervoeren
Boeren United FCquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
M'n vader ging vroeger regelmatig naar Normaal. Of nouja, Normaal kwam daar in die regio gewoon altijd langs. Iedere kermis was het wel weer raak. Mooie verhalen op zich.
Geen export geen etenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jeetje, niet zo serieus man![]()
Ik weet ook wel dat 80% voor de export is
Jullie heren posten alleen maar tetten vandaag. Laat mij eens wat anders postenquote:
Echt wel. In de winkel van Sienquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij weet niet waar ik mijn vlees koop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |