Hij is echt op dreef.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Henk en Ingrid moeten met hun neus op de feiten worden gedrukt. Dit is helaas heel lastig omdat er niet op tijd aan de bel getrokken is. Hierdoor denken Henk en Ingrid het eeuwige gelijk te hebben,
'Here comes the night'...quote:
Ik zou dit niet geschreven hebben als ik geen drie bier in mijn mik had. Kan je nagaan.quote:
mooie dame stond er eerder wel een keer in toch.quote:
Stond op #1675quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Haar knieen zijn al breder dan de jetsers van mijn vriendin
Klopt ook. Maar weet je hoe goed dat nummer isquote:
Ik heb geen idee, ik weet ook niet waarom we steeds naar 2017 kijken en niet naar 2018.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
was daar nog iemand serieus mee bezig dan?
Heftig wel jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zou dit niet geschreven hebben als ik geen drie bier in mijn mik had. Kan je nagaan.
Ik streef naar perfectie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef hhh38 het volgende:
Maar laten we vooral focussen op het feit dat in dit deel van de lijst 90% gewoon heel erg goed is
Dat is juist het mooie ja, natuurlijk zit er genoeg zooi in de lijst, maar dat geeft wel gespreksstof net als parels van platen dat doenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T 'kankeren' vind ik ook deels de charme van de lijst, hoewel de grens richting ik haak af wel een beetje dichterbij is gekomen (alhoewel ik gewoon weer net zo fanatiek heb meegedaan hier). Zolang er ook maar genoeg prachtigs instaat en je daar met zn allen beetje over kunt lullen is t eigenlijk ook alweer snel goed.
Zolang Fergie d'r muil houd is het goedquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was mooi gisteren he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |