quote:
Dit is wiskunde.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:28 schreef peaceman het volgende:
hoe meer bier ik drink hoe mooier de liedjes worden
#viesdikquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
Hierna ga ik mooi ff pissen, kijken voor een biertje en nog wat vreten.
Maar radio2 wil en zal de lijst van heel Nederland worden, dat de Telegraaf er over schrijft en het inquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen hoort Radio2 daar niet voor te zijn. Dat zou hoogstens het doel van een commerciële zender moeten zijn. Die gaat het om geld.
Ik weet nooit zo goed wat ik wil. Ik kan wel terugdenken aan het ontdekken van mooie ouwe meuk, maar uiteindelijk stond er vroeger ook een hoop bagger in en de bovenkant van de lijst doet nu veel meer eer aan de muziekgeschiedenis dan in 2003.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens.
Maar uiteindelijk bepaalt Radio 2 de kaders. Wat wij willen is eigenlijk een lijst waar alleen echte muziekliefhebbers op stemmen met hetzelfde eindejaarsgevoel als nu. Maar dan luistert niet heel Nederland.
Dat is een goeie tactiek.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:28 schreef peaceman het volgende:
hoe meer bier ik drink hoe mooier de liedjes worden
alleen bij stemlijstgenot en basgenotquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:27 schreef Bugno3 het volgende:
Zie ik goed dat @:MTheBassman terug is?
Zit je nog in Finland?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar radio2 wil en zal de lijst van heel Nederland worden, dat de Telegraaf er over schrijft en het in
Hart van Nederland komt.
Henk en Ingrid moeten ook luisteren
Die zit tegenwoordig helemaal onder de plakplaatjesquote:
voor nummer 9 zuip ik me helemaal klem..quote:
Dit is een rommelig en amateuristisch opgenomen nummer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste van de 4 hoogstgenoteerde Earrings, trouwens.
Ik vrees dat ze dat pas realiseren als het al te laat is. Zou toch jammer zijn want deze traditie is een stuk houdbaarder dan SR, maar het zou wel eens hetzelfde einde kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is vooral heel gevaarlijk. Wanneer gaan mensen het een kermis vinden? Zegmaar, als dingen geweerd worden vinden mensen dat ook niet leuk en zijn ze boos, maar als straks iedereen z'n eigen debiele stemactie heeft waar een hoop mensen aan meedoen... dan krijgt het een soort ESF-status als in de jaren van Sieneke. Denk niet dat je dat moet willen.
Vernieuwing is nodig om bepaalde doelgroepen te trekken, maar doorslaan kan ook de doodsteek zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |