Tuurlijk, maar me niet meer in die vulkaan duwenquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef nozem het volgende:
De boerenlobby is helaas goed vertegenwoordigd in de Top 2000. Gelukkig valt er niet zoveel te kiezen. Kom op, dit is toch gewoon slecht? Neerlandstalig slap Status Quo aftreksel.. Bah.
Vond dit altijd een flutnummer, totdat ik die hoorde.quote:
Jeetje, niet zo serieus manquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja dus?
Geen vrachtwagen chauffeurs geen eten
Geen vulploeg medewerker geen eten
Geen stratenmaker geen eten
Nou ja 'Nederlandstalig' ...quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef nozem het volgende:
De boerenlobby is helaas goed vertegenwoordigd in de Top 2000. Gelukkig valt er niet zoveel te kiezen. Kom op, dit is toch gewoon slecht? Neerlandstalig slap Status Quo aftreksel.. Bah.
duwen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar me niet meer in die vulkaan duwen
Ja, prima tot nu toe. Vreselijke slapeloze nacht gehad, maar ik heb nu voor de angstaanvallen medicijnen. Ben nu relaxt na wat mindfulness s middags gedaan te hebben.quote:
M'n vader ging vroeger regelmatig naar Normaal. Of nouja, Normaal kwam daar in die regio gewoon altijd langs. Iedere kermis was het wel weer raak. Mooie verhalen op zich.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die liepen vroeger te vechten tegen Hells Angels die hun optredens vergalden. Werden er over en weer bierflesjes gegooid.
Wilde tijden.
Nog een dagje wachten dan mogen jullie weer ruzie maken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn smaak kerel, deal with it.
Jij weet niet waar ik mijn vlees koopquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die varkenshaas komt dus uit Zuid-Amerika en niet van de boer bij jou om de hoek. We hebben liever goedkoop varkensvlees van ver dan kwalitatief vlees van eigen land, dat we naar China vervoeren
Boeren United FCquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
M'n vader ging vroeger regelmatig naar Normaal. Of nouja, Normaal kwam daar in die regio gewoon altijd langs. Iedere kermis was het wel weer raak. Mooie verhalen op zich.
Geen export geen etenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jeetje, niet zo serieus man![]()
Ik weet ook wel dat 80% voor de export is
Jullie heren posten alleen maar tetten vandaag. Laat mij eens wat anders postenquote:
Echt wel. In de winkel van Sienquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij weet niet waar ik mijn vlees koop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |