Had ik niet anders verwacht. Jolink lijkt mij niet iemand die echt achter zoiets staat. Hij zal er ook niet echt blij mee zijn dat hij op deze manier deze noteringen heeft moeten verdienen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik Bennie Jolink via via. Hele aardige man en niet kortzichtig. Hij was ook tegen de acties.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je er mooi uitziet als je boos bent maar ik heb je geloof ik toch liever vrolijk.
Sooowwwwwwquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan hier iedere keer weer van genieten
alleen als wij nog gaan dansen!quote:
Die liepen vroeger te vechten tegen Hells Angels die hun optredens vergalden. Werden er over en weer bierflesjes gegooid.quote:
Ik eet liever andere billenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar..... varkenshaas
Dat is gewoon mijn smaak kerel, deal with it.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat geforceerde tegenhangen van de mainstream mening in dit topic. Waar ben je nou op uit?
Die varkenshaas komt dus uit Zuid-Amerika en niet van de boer bij jou om de hoek. We hebben liever goedkoop varkensvlees van ver dan kwalitatief vlees van eigen land, dat we naar China vervoerenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar..... varkenshaas
Ja dus?quote:
zonder dat je in de vulkaan valt dan he?! been there, done that!quote:
Billen > Tettenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik eet liever andere billen
Jolink is kneiterlinksquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had ik niet anders verwacht. Jolink lijkt mij niet iemand die echt achter zoiets staat. Hij zal er ook niet echt blij mee zijn dat hij op deze manier deze noteringen heeft moeten verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |