SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Niks mis meequote:
quote:
Leo ging gisteren na zijn shift even lekker casual socializen in het cafe. lekker babbelen met Els en Harryquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb alleen de radio aanstaan op het moment. Ik hoef me alleen voor te stellen dat Leo tussen het publiek staat te springen en dan is alles goed.
Altijd goed tochquote:
Het is zo'n gewone jongen geblevenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
[..]
Leo ging gisteren na zijn shift even lekker casual socializen in het cafe. lekker babbelen met Els en Harry
Je moet er van houden jaquote:
Maar even zonder flauw gedoe; een hoop voelt als familie hier, maar ik ben niet mevrouw Pip of mama der Pippies.quote:
Omdat het om een volslagen kansloze reden zo hoog is gekomen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is er mis met Normaal dan? Ik helemaal niet pro of anti boeren maar is toch prima bandje
Ik heb dit jaar niet eens het gevoel dat er feestdagen zijn (geweest). Gewoon een maand 'meh'quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:09 schreef El-Stinho het volgende:
Voelt een jaarwisseling naar 2020 bij jullie ook specialer?.
Ik kan de muziek best waarderen, je moet het gewoon niet te serieus nemen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch best fijn om tijdens een festival even één uurtje je shirt uit te trekken en keihard te høken. Met zoveel bier op merk je de muziek toch niet zo erg
Snap er ook niets van, Knights of Cydonia is immers al de bestequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iemand die dit het beste nummer van Muse vindt. Ja, als je alleen dat nummer kent misschien.
De huidige TT is niet mijn TT. Geen TT beste TT.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:09 schreef PippenScottie het volgende:
Luie TT dago
Another keerl bites the dust had ook gekund
Of Showbizquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Snap er ook niets van, Knights of Cydonia is immers al de beste
Er zijn dus mensen, die stemmen 35 keer op dezelfde artiest.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iemand die dit het beste nummer van Muse vindt. Ja, als je alleen dat nummer kent misschien.
Rens is een keerl?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat het om een volslagen kansloze reden zo hoog is gekomen.
Fok komt er al jaren niet meer doorheen...quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom staan er alleen sms’jes van het niveau “lekker de top 2000 kijken met mijn hond Eduard -Henk”
Terwijl ik op chique wijze de groeten wil doen aan een groep zolderkamerautisten?
Zijn wel vaker nummers hoog gekomen om activistische redenen. De boer is de keerl is ook helemaal niet zo'n goed nummer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat het om een volslagen kansloze reden zo hoog is gekomen.
Die liveversie ervan met prokofjev ervoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Snap er ook niets van, Knights of Cydonia is immers al de beste
Voor mij helemaal niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:09 schreef El-Stinho het volgende:
Leo staat tegenwoordig elke nacht tussen t volk, ook eens goed voor zn wereldbeeldquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leo staat inmiddels tussen het volk, @:el-stinho
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Another one drives a duster
[ afbeelding ]
Sinds deze reclame is mijn respect voor dit nummer 0
Oh wacht, dat was al met die rap versie
Gisteren ook al deze ACT ACT ACT ACTquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hond Eduard is mijn nicknamequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom staan er alleen sms’jes van het niveau “lekker de top 2000 kijken met mijn hond Eduard -Henk”
Terwijl ik op chique wijze de groeten wil doen aan een groep zolderkamerautisten?
Met de tractor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er zijn dus mensen, die stemmen 35 keer op dezelfde artiest.
Dit zijn mensen die we naar Luxemburg moeten sturen of zo
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
EEN NATTE PAN IN DE KAST
HEY, ER IS NIET AFGEDROOGD, EEN NATTE PAN IN DE KAST
alcohol. hoe schrijf je dat hik...quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Postte ik al 12 keer in de afgelopen 2 uur. Iets met alcohol dehydrateert enzo.
Wat een aids lijstquote:
Je moet niet chique doen maar klef en heb je wel “me groepje” gespeld en vermeld dat je ook de groeten aan de kleinkinderen wil doen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een arremoequote:
WC Experiencequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
EEN NATTE PAN IN DE KAST
HEY, ER IS NIET AFGEDROOGD, EEN NATTE PAN IN DE KAST
Wat flauw dit. De top 2000 wordt hier zo breed gedragenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Fok komt er al jaren niet meer doorheen...
Ik zie geen enkel rocknummer in dit lijstjequote:
Ik beaam dit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar even zonder flauw gedoe; een hoop voelt als familie hier, maar ik ben niet mevrouw Pip of mama der Pippies.
he wat huh maar ikquote:
QFTquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel rocknummer in dit lijstje
Auwquote:
Geen idee. Ik ga even pissen en dan kom er op terug.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
alcohol. hoe schrijf je dat hik...
ik ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga even pissen en dan kom er op terug.
Dat zijn pop nummersquote:
Doe mij dan maar eentje van 21 piloten.quote:
We hebben het volgens mij met mannetje of 10-15 uren geprobeerd maar ho maar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat flauw dit. De top 2000 wordt hier zo breed gedragen
Dat zegt Don Leo ook net.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:12 schreef nozem het volgende:
Dit is toch gewoon ouderwetsch gejat van Good Times van Chic?
Maar om dat eerste gaat het dus.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn wel vaker nummers hoog gekomen om activistische redenen. De boer is de keerl is ook helemaal niet zo'n goed nummer.
Deurdonderen daarentegen wereldplaat
Poplijstjes zijn gewoon steeds verder afgedreven van wat de echte muziekliefhebber mooi vindt.quote:
Hier ga ik over nadenken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor mij helemaal niet.
Net als dat WIJ niet juichen voor vlaggetjes juichen we ook niet voor een getalletje.
Verstandige jongen die ver gaat komen,quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:
Maar er staan meer nummers van Normaal in de top 2000 en Deurdonderen en Oerend Hard zijn gewoon iconische platen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar om dat eerste gaat het dus.
Bij mij ligt het echt aan wat voor jaar ik zelf heb gehad. Soms word je daar melancholisch van en soms maakt het allemaal niet zoveel uit voor je gevoel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:09 schreef El-Stinho het volgende:
Leo is een god.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:13 schreef R-woud93 het volgende:
BIJNA NORMAAL, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Truste Ceequote:
Cee youquote:
Ik ben het hier niet mee eens.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef PippenScottie het volgende:
Je zou maar Leo Blokhuis zijn. Plaatjes draaien, af en toe iets vertellen wat je op Wikipedia hebt gelezen en dan kom je thuis en dan zit Ricky Koole daar.
Ik heb wel respect voor Leo.
Ik wil spinvis goed kunnen vinden en waarderen en om de tijd luister ik het dan eens in de hoop dat ik het net zoals olijven uiteindelijk heerlijk ga vinden, maar het heeft nog 0 resultaat.quote:
Ik heb nog even een poging gedaan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We hebben het volgens mij met mannetje of 10-15 uren geprobeerd maar ho maar.
Facebook is het hier niet mee eensquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef RensAjacied het volgende:
Er gooit iemand een cobra 6 voor ons huis. Hond geeft geen fuck
Spinvis is geen muziekquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik wil spinvis goed kunnen vinden en waarderen en om de tijd luister ik het dan eens in de hoop dat ik het net zoals olijven uiteindelijk heerlijk ga vinden, maar het heeft nog 0 resultaat.
Truste Cee!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Slaap lekker, leuke hilarische Cee!
Ik ben geboren in Nieuwegein, ik moet welquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik wil spinvis goed kunnen vinden en waarderen en om de tijd luister ik het dan eens in de hoop dat ik het net zoals olijven uiteindelijk heerlijk ga vinden, maar het heeft nog 0 resultaat.
Je begint je topvorm te benaderen, waarde PowerForward.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef PippenScottie het volgende:
Je zou maar Leo Blokhuis zijn. Plaatjes draaien, af en toe iets vertellen wat je op Wikipedia hebt gelezen en dan kom je thuis en dan zit Ricky Koole daar.
Mijn moeder is helemaal gek van Ricky Koole.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef PippenScottie het volgende:
Volgens mij is het vaak zo dat dieren gedrag van hun baasjes overnemen. Als je er zelf niks om geeft scheelt dat al heel veel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Facebook is het hier niet mee eens
SOWquote:
De top 200 is heilig grondgebied en geen plek voor schijtlol en andere domrechtse projectjes.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar er staan meer nummers van Normaal in de top 2000 en Deurdonderen en Oerend Hard zijn gewoon iconische platen.
Afijn wij komen hier niet uit
Wat is er mis met rocket man en the unforgiven?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Platen van boven de 300 vorig jaar die nog niet zijn geweest:
California Dreamin
Unforgiven I
Echoes
Troy
Sweet Caroline
Atemlos
Oerend Hard
She Sells Sanctuary
Als ze er niet Is
Twilight Zone
Leave a Light On
I Would Stay
Vincent
Duurt Te Lang
Rocket Man
Alie
Ik visualiseer nu een mooie jongen van 25 die druk schrijvend en strepend boven vier verschillende schriften hangt. Met een leeslampje.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
California Dreamin
Unforgiven I
Echoes
Troy
Sweet Caroline
Atemlos
Oerend Hard
She Sells Sanctuary
Als ze er niet Is
Twilight Zone
Leave a Light On
I Would Stay
Vincent
Duurt Te Lang
Rocket Man
Alie
Is die al geweest?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
Heb ik nou gewoon Mercedes Benz gemist, waarom staat die zo laag godverdomme.
Ja, ok, dank je.quote:
Mijn stem heeft zin gehadquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
California Dreamin
Atemlosquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
California Dreamin
Unforgiven I
Echoes
Troy
Sweet Caroline
Atemlos
Oerend Hard
She Sells Sanctuary
Als ze er niet Is
Twilight Zone
Leave a Light On
I Would Stay
Vincent
Duurt Te Lang
Rocket Man
Alie
Heerlijk toch man. Ik vind het leuk om dit een beetje bij te houden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik visualiseer nu een mooie jongen van 25 die druk schrijvend en strepend boven vier verschillende schriften hangt. Met een leeslampje.
Nogmaals ik ben dus ook niet van die club. Ik snap je dus wel maar Normaal is een prima band.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De top 200 is heilig grondgebied en geen plek voor schijtlol en andere domrechtse projectjes.
Wie heeft eigenlijk bedacht dat de hele unforgiven "trilogie" erin moet?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat is er mis met rocket man en the unforgiven?
Onze hond kijkt er van op, maar gaat gewoon liggen en slapenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgens mij is het vaak zo dat dieren gedrag van hun baasjes overnemen. Als je er zelf niks om geeft scheelt dat al heel veel.
De fles is half leeg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je begint je topvorm te benaderen, waarde PowerForward.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb nog even een poging gedaan.
Dat Troy heeft vorig jaar een uitstapje gemaakt naar vergetelheid maar is nu weer terug waar het stond.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
California Dreamin
Unforgiven I
Echoes
Troy
Sweet Caroline
Atemlos
Oerend Hard
She Sells Sanctuary
Als ze er niet Is
Twilight Zone
Leave a Light On
I Would Stay
Vincent
Duurt Te Lang
Rocket Man
Alie
Die zat in zo'n niet-grappige Nederlandse sit-com met John Jones toch?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik had voor deze week nog nooit van Ricky Koole gehoord.
Ik heb dat zojuist gegoogledquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik had voor deze week nog nooit van Ricky Koole gehoord.
Ik ben je er dankbaar voorquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerlijk toch man. Ik vind het leuk om dit een beetje bij te houden.
Pics van je zusquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:18 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat Mercedes Benz zo vroeg was. Janis Joplin is heerlijk. Mijn zus zou me helaas raar aankijken als ik zeg dat ik het mooi vind.
Mooi man!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toen ik het ouderlijk huis verliet, een decennium geleden, schreef ik "Freedom is just another word for nothing left to lose| op een briefje en plakte het boven mn bed. Het zit er nog altijd
Geen idee ouwe dibbes. Ik kijk niet naar pulp.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die zat in zo'n niet-grappige Nederlandse sit-com met John Jones toch?
Niet nodigquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:18 schreef PzKpfw het volgende:
Altied als ik heur tegenkom
Dan geht mien rikketik bommerdebom
Oh Alie (oh Alie)
Zie is prachtig um te zien
Ja, zo ken ik d'r maor 1
En da's Alie (en da's Alie)
Zondags mot zie naor de kark
Of ze wil of niet, ik vin-'t geen werk
Oh Alie (oh Alie)
Ging zie maor in plaots daarvan
Lekker met mien aan de gang
Oh Alie (oh Alie)
Alie is een deerntjen vam amper achttien jaor
Ze ziet mien echt wel zitten, maar heur pa stiet altied klaor
Een achterdochtige driekus, ligt altied op de loer
Maor eerdaags zu'k 'm kriegen, deen maffe ouwehoer
Oh
Refr
Wiediediew wiediediew wiediediew wiediediew
Wiediediew wiediediew wiediediew wiediediediewiediediediew
Wiediediew wiediediew wiediediew wiediediew
Wiediediew wiediediew wiediediew wiediediediewiediediediew
Zo kunnen jullie alvast oefenen.
Normaal is een prima band maar ook zij horen hun plek in de top 2000 te kennen. Snap je?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nogmaals ik ben dus ook niet van die club. Ik snap je dus wel maar Normaal is een prima band.
Dat klinkt meer als een seriemoordenaar in wordingquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik visualiseer nu een mooie jongen van 25 die druk schrijvend en strepend boven vier verschillende schriften hangt. Met een leeslampje.
Kut, ik heb echt nog over deze post nagedacht. De eerste deze hele week hahahaha.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De fles is half leeg.
En het was meer small forward. Horace Grant en Dennis Rodman waren de power forwards.
Maar ik waardeer de kennis van posities.
Dit klinkt als het goede levenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was in september naar de Woodstock film, lange versie in de bioscoop het filmhuisLekker La Trappes Quadrupels klappen en hippie voelen
Heb uren voor die ondankbare mormels zitten zingenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgens mij is het vaak zo dat dieren gedrag van hun baasjes overnemen. Als je er zelf niks om geeft scheelt dat al heel veel.
Het is niet de schuld van Normaal, het is de schuld van een hilarische bevolkingsgroep die alleen maar stemt omdat ze als een stel kleuters op hun pikkie zijn getrapt, en niet omdat ze die muziek oprecht in de Top 2000 willen vanwege de muziek.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Normaal is een prima band maar ook zij horen hun plek in de top 2000 te kennen. Snap je?
Kan mij trouwens wel voorstellen dat wanneer kneuspubers echt richting een beest gooien dat die er een trauma aan over kan houden. Zelfs wij als tuig stopten altijd netjes als er bejaarden, kleine kinderen of dieren in de straat waren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Onze hond kijkt er van op, maar gaat gewoon liggen en slapen
Wat niet is kan nog komen:quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een seriemoordenaar in wording
Amenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is niet de schuld van Normaal, het is de schuld van een hilarische bevolkingsgroep die alleen maar stemt omdat ze als een stel kleuters op hun pikkie zijn getrapt, en niet omdat ze die muziek oprecht in de Top 2000 willen vanwege de muziek.
Anders hadden ze de afgelopen 3 jaar ook wel gestemd.
Ja ik snap jequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Normaal is een prima band maar ook zij horen hun plek in de top 2000 te kennen. Snap je?
Eensquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:20 schreef Isorden het volgende:
Deze Oorringen hadden wel hoger mogen staan
Euhm...nee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:21 schreef LTVDK het volgende:
Twilight ZoneBeste Golden Earring plaat
We kunnen zo hard met onze vuisten op de tafel slaan als we willen, maar zo werkt de lijst niet. Al die regels die wij hebben verzonnen waardoor je dit soort praktijken niet krijgt komen er nooit doorheen. Radio 2 heeft die hype gekke verschuivingen en binnenkomers nodig (of dat denken ze tenminste)quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Euhmm. Nee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is het beste nummer van de Golden Earring, zeg ik jaarlijks. En dan zegt de rest dat ze een andere favoriet hebben. Vet.
Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is het beste nummer van de Golden Earring, zeg ik jaarlijks. En dan zegt de rest dat ze een andere favoriet hebben. Vet.
Ben het met je eens.. engquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In mijn persoonlijke optiek welquote:
Klopt, ben meer fan van 45 milesquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee ik ben het met je eens, snap niet dat Radar Love zoveel hoger staatquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn favo komt uit de psychedelische tijd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:
MJ was.. als je niet dezelfde intensiteit had als hij was je waardeloos voor hem.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Kut, ik heb echt nog over deze post nagedacht. De eerste deze hele week hahahaha.
Ik verheug me wel serieus op die docu over the Bulls. MJ was echt net zo sympathiek als Marco v Basten en Cruijff samen he, en dan was Rodman altijd kwijt en ging Pippen Scottie dus een beetje bijdehand doen. Genot.
Radio 2 is iets teveel doorgeslagen in het promoten van de lijst en denken dat die lijst voor iedereen moet zijn. "Meest representatieve lijst xd xd". Er zijn hopelijk toch genoeg mensen met hersens op de redactie denken: "Nou, die massale stemmen op Pokemon of Normaal zijn vast niet omdat ze zoveel affiniteit met muziek hebben". Nee, die mensen hebben dat lafjes toegelaten waardoor we met deze ellende in de lijst zittenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We kunnen zo hard met onze vuisten op de tafel slaan als we willen, maar zo werkt de lijst niet. Al die regels die wij hebben verzonnen waardoor je dit soort praktijken niet krijgt komen er nooit doorheen. Radio 2 heeft die hype gekke verschuivingen en binnenkomers nodig (of dat denken ze tenminste)
Iets met een klok en twee keer per dag.quote:
Ja deze vind ik wel beter dan Radar Love.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee ik ben het met je eens, snap niet dat Radar Love zoveel hoger staat
Ja, valt op hequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
Al die mensen die gelijk handtastelijk worden bij Leo
100.000 procent eens met deze postquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Radio 2 is iets teveel doorgeslagen in het promoten van de lijst en denken dat die lijst voor iedereen moet zijn. "Meest representatieve lijst xd xd". Er zijn hopelijk toch genoeg mensen met hersens op de redactie denken: "Nou, die massale stemmen op Pokemon of Normaal zijn vast niet omdat ze zoveel affiniteit met muziek hebben". Nee, die mensen hebben dat lafjes toegelaten waardoor we met deze ellende in de lijst zitten.
Laat ons weten als je er staat!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stuur je berichtje met foto via de NPO Radio 2 App!
Ja leuk laat eens mijn begroeting zien.
Dat heb ik bij iedereen als er een paar bier in zit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
Hij staat zelf ook tegen iedereen aan te springenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
dat zou jij dan weer doen bij Paulquote:
Dat sowieso, op korte afstand gevolgd door Cuby & The Blizzards.quote:
Ik kan niet wegblijven bij stemlijstgenotquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jij kon nu natuurlijk niet wegblijven
En Kensingtonquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat sowieso, op korte afstand gevolgd door Cuby & The Blizzards.
Ik zal hem voor de zekerheid fotograferenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Laat ons weten als je er staat!
+1quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat zou jij dan weer doen bij Paul
Het is ook de totale omslag. Eerst is een beetje gitaar al te gek en kan absoluut niet in de lijst, nu kan/moet allesquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Radio 2 is iets teveel doorgeslagen in het promoten van de lijst en denken dat die lijst voor iedereen moet zijn. "Meest representatieve lijst xd xd". Er zijn hopelijk toch genoeg mensen met hersens op de redactie denken: "Nou, die massale stemmen op Pokemon of Normaal zijn vast niet omdat ze zoveel affiniteit met muziek hebben". Nee, die mensen hebben dat lafjes toegelaten waardoor we met deze ellende in de lijst zitten.
Die grap wilde ik al makenquote:
Dat dit jouw stem krijgt heeft vast NIETS te maken met de basslinequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan niet wegblijven bij stemlijstgenot
Mooiequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iets met een klok en twee keer per dag.
We gaan in ieder geval lachend het nieuwe jaar in.quote:
Je bent in vorm he.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:22 schreef peaceman het volgende:
neem ik wel of neem niet nog een biertje
Het is vooral heel gevaarlijk. Wanneer gaan mensen het een kermis vinden? Zegmaar, als dingen geweerd worden vinden mensen dat ook niet leuk en zijn ze boos, maar als straks iedereen z'n eigen debiele stemactie heeft waar een hoop mensen aan meedoen... dan krijgt het een soort ESF-status als in de jaren van Sieneke. Denk niet dat je dat moet willen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We kunnen zo hard met onze vuisten op de tafel slaan als we willen, maar zo werkt de lijst niet. Al die regels die wij hebben verzonnen waardoor je dit soort praktijken niet krijgt komen er nooit doorheen. Radio 2 heeft die hype gekke verschuivingen en binnenkomers nodig (of dat denken ze tenminste)
Ik vind het oprecht hun beste nummer, ongeacht de baslijnquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat dit jouw stem krijgt heeft vast NIETS te maken met de bassline
Mattie van 3FMquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:25 schreef PippenScottie het volgende:
Deze heb ik een keer gespeeld bij de Open Dag van onze school. Mattie speelde gitaar, ik keyboard en ik deed de tweede stem.
Ik denk dat wij er met zijn tweetjes voor verantwoordelijk waren dat er heel weinig aanmeldingen voor de school waren dat jaar!
vooruit dan maar...quote:
Neem nog maar een biertje, en speel wat op je fluitquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:22 schreef peaceman het volgende:
Op Normaal!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:22 schreef peaceman het volgende:
Allemaal afgunst omdat Ash een pokemonmeester is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omslag in zes jaar tijd is wel immens ja. Ik denk dat de waarheid ook wel ergens in het midden ligt. 2013-2015 was de beste periode.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is ook de totale omslag. Eerst is een beetje gitaar al te gek en kan absoluut niet in de lijst, nu kan/moet alles
Dit ja,quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is vooral heel gevaarlijk. Wanneer gaan mensen het een kermis vinden? Zegmaar, als dingen geweerd worden vinden mensen dat ook niet leuk en zijn ze boos, maar als straks iedereen z'n eigen debiele stemactie heeft waar een hoop mensen aan meedoen... dan krijgt het een soort ESF-status als in de jaren van Sieneke. Denk niet dat je dat moet willen.
Vernieuwing is nodig om bepaalde doelgroepen te trekken, maar doorslaan kan ook de doodsteek zijn.
Ik ben ontzettend in vorm.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |