Voor mij helemaal niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:09 schreef El-Stinho het volgende:
Voelt een jaarwisseling naar 2020 bij jullie ook specialer?.
Leo staat tegenwoordig elke nacht tussen t volk, ook eens goed voor zn wereldbeeldquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leo staat inmiddels tussen het volk, @:el-stinho
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Another one drives a duster
[ afbeelding ]
Sinds deze reclame is mijn respect voor dit nummer 0
Oh wacht, dat was al met die rap versie
Gisteren ook al deze ACT ACT ACT ACTquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leo staat inmiddels tussen het volk, @:el-stinho
Hond Eduard is mijn nicknamequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom staan er alleen sms’jes van het niveau “lekker de top 2000 kijken met mijn hond Eduard -Henk”
Terwijl ik op chique wijze de groeten wil doen aan een groep zolderkamerautisten?
Met de tractor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er zijn dus mensen, die stemmen 35 keer op dezelfde artiest.
Dit zijn mensen die we naar Luxemburg moeten sturen of zo
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
EEN NATTE PAN IN DE KAST
HEY, ER IS NIET AFGEDROOGD, EEN NATTE PAN IN DE KAST
alcohol. hoe schrijf je dat hik...quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Postte ik al 12 keer in de afgelopen 2 uur. Iets met alcohol dehydrateert enzo.
Wat een aids lijstquote:
Je moet niet chique doen maar klef en heb je wel “me groepje” gespeld en vermeld dat je ook de groeten aan de kleinkinderen wil doen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom staan er alleen sms’jes van het niveau “lekker de top 2000 kijken met mijn hond Eduard -Henk”
Terwijl ik op chique wijze de groeten wil doen aan een groep zolderkamerautisten?
Wat een arremoequote:
WC Experiencequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
EEN NATTE PAN IN DE KAST
HEY, ER IS NIET AFGEDROOGD, EEN NATTE PAN IN DE KAST
Wat flauw dit. De top 2000 wordt hier zo breed gedragenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Fok komt er al jaren niet meer doorheen...
Ik zie geen enkel rocknummer in dit lijstjequote:
Ik beaam dit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar even zonder flauw gedoe; een hoop voelt als familie hier, maar ik ben niet mevrouw Pip of mama der Pippies.
he wat huh maar ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |