Euhmm. Nee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is het beste nummer van de Golden Earring, zeg ik jaarlijks. En dan zegt de rest dat ze een andere favoriet hebben. Vet.
Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is het beste nummer van de Golden Earring, zeg ik jaarlijks. En dan zegt de rest dat ze een andere favoriet hebben. Vet.
Ben het met je eens.. engquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In mijn persoonlijke optiek welquote:
Klopt, ben meer fan van 45 milesquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee ik ben het met je eens, snap niet dat Radar Love zoveel hoger staatquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn favo komt uit de psychedelische tijd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |