Geen idee. Ik ga even pissen en dan kom er op terug.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
alcohol. hoe schrijf je dat hik...
ik ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga even pissen en dan kom er op terug.
Dat zijn pop nummersquote:
Doe mij dan maar eentje van 21 piloten.quote:
We hebben het volgens mij met mannetje of 10-15 uren geprobeerd maar ho maar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat flauw dit. De top 2000 wordt hier zo breed gedragen
Dat zegt Don Leo ook net.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:12 schreef nozem het volgende:
Dit is toch gewoon ouderwetsch gejat van Good Times van Chic?
Maar om dat eerste gaat het dus.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn wel vaker nummers hoog gekomen om activistische redenen. De boer is de keerl is ook helemaal niet zo'n goed nummer.
Deurdonderen daarentegen wereldplaat
quote:
Poplijstjes zijn gewoon steeds verder afgedreven van wat de echte muziekliefhebber mooi vindt.quote:
Hier ga ik over nadenken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor mij helemaal niet.
Net als dat WIJ niet juichen voor vlaggetjes juichen we ook niet voor een getalletje.
Verstandige jongen die ver gaat komen,quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:
quote:
Maar er staan meer nummers van Normaal in de top 2000 en Deurdonderen en Oerend Hard zijn gewoon iconische platen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar om dat eerste gaat het dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |