MJ was.. als je niet dezelfde intensiteit had als hij was je waardeloos voor hem.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Kut, ik heb echt nog over deze post nagedacht. De eerste deze hele week hahahaha.
Ik verheug me wel serieus op die docu over the Bulls. MJ was echt net zo sympathiek als Marco v Basten en Cruijff samen he, en dan was Rodman altijd kwijt en ging Pippen Scottie dus een beetje bijdehand doen. Genot.
Radio 2 is iets teveel doorgeslagen in het promoten van de lijst en denken dat die lijst voor iedereen moet zijn. "Meest representatieve lijst xd xd". Er zijn hopelijk toch genoeg mensen met hersens op de redactie denken: "Nou, die massale stemmen op Pokemon of Normaal zijn vast niet omdat ze zoveel affiniteit met muziek hebben". Nee, die mensen hebben dat lafjes toegelaten waardoor we met deze ellende in de lijst zittenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We kunnen zo hard met onze vuisten op de tafel slaan als we willen, maar zo werkt de lijst niet. Al die regels die wij hebben verzonnen waardoor je dit soort praktijken niet krijgt komen er nooit doorheen. Radio 2 heeft die hype gekke verschuivingen en binnenkomers nodig (of dat denken ze tenminste)
Iets met een klok en twee keer per dag.quote:
Ja deze vind ik wel beter dan Radar Love.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee ik ben het met je eens, snap niet dat Radar Love zoveel hoger staat
Ja, valt op hequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
Al die mensen die gelijk handtastelijk worden bij Leo
100.000 procent eens met deze postquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Radio 2 is iets teveel doorgeslagen in het promoten van de lijst en denken dat die lijst voor iedereen moet zijn. "Meest representatieve lijst xd xd". Er zijn hopelijk toch genoeg mensen met hersens op de redactie denken: "Nou, die massale stemmen op Pokemon of Normaal zijn vast niet omdat ze zoveel affiniteit met muziek hebben". Nee, die mensen hebben dat lafjes toegelaten waardoor we met deze ellende in de lijst zitten.
Laat ons weten als je er staat!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stuur je berichtje met foto via de NPO Radio 2 App!
Ja leuk laat eens mijn begroeting zien.
Dat heb ik bij iedereen als er een paar bier in zit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
Hij staat zelf ook tegen iedereen aan te springenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
dat zou jij dan weer doen bij Paulquote:
Dat sowieso, op korte afstand gevolgd door Cuby & The Blizzards.quote:
Ik kan niet wegblijven bij stemlijstgenotquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jij kon nu natuurlijk niet wegblijven
En Kensingtonquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat sowieso, op korte afstand gevolgd door Cuby & The Blizzards.
Ik zal hem voor de zekerheid fotograferenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Laat ons weten als je er staat!
+1quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat zou jij dan weer doen bij Paul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |