Tetten zonder billen zijn fake.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Billen kunnen zonder tetten, tetten niet zonder billen. Dus you do the maths.
Brad pitt is te mannelijk voor mij.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ga voor Bret in Meet Joe Black. Jude is een pussy en te mooi.
heb je nog wat bijzonders gedaan gisteren?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik weer. Dit nummer ken ik natuurlijk wel. (ik herkende het niet van naam)
Ik krijg er na Billy ook weer een om te strepenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef MTheBassman het volgende:
Hierna weer stemlijstgenot met She's Always A Woman
256 Billy Joel – She’s Always A Woman
260 Golden Earring – Twilight Zone
268 QOTSA – No One Knows
275 Kansas – Dust In The Wind
399 New Order – Blue Monday
466 ABBA – Lay All Your Love On Me
552 Scorpions – Still Loving You
712 Elvis Costello – I want You
904 Red Hot Chili Peppers – Road Trippin’
906 Sting – Russians
1011 No Doubt – Don’t Speak
1228 Faith No More - Epic
1267 David Bowie – Blackstar
1292 Cuby and The Blizzards – Somebody Will Know Someday
1647 Chic – Le Freak
1713 Black – Wonderful Life
1859 Chris Isaak – Blue Hotel
1918 Jeff Buckley - Grace
Lekker veel afgestreept vandaag deze uurtjes
Komt door bier/wijn/insert drink of choicequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef LTVDK het volgende:
Deze plaat is eigenlijk veel lekkerder dan ik me kan herinneren.
De komende 23 uur zijn allemaal op z'n minst "wel wat" lijkt mequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Begin ook ff in te kakken, maar heb gehoord dat volgend uur ook nog wel wat is dus die pak ik ook ff mee
Komt omdat Leo de lange versie draait. Die is een stukkie beter.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef LTVDK het volgende:
Deze plaat is eigenlijk veel lekkerder dan ik me kan herinneren.
Dago!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik weer. Dit nummer ken ik natuurlijk wel. (ik herkende het niet van naam)
Die dvd moet ik dan eens opsnorren, want daarin kan ik hem zo 123 niet meer voor de geest halenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vind hem vooral knap in talented mr ripley
Water.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Komt door bier/wijn/insert drink of choice
Eerder dit:quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja die gitaarsolo op het eindequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt omdat Leo de lange versie draait. Die is een stukkie beter.
Dit is de kern van het probleem.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
De bedoeling van de eerste lijst is daarmee volledig om zeep geholpen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die dvd moet ik dan eens opsnorren, want daarin kan ik hem zo 123 niet meer voor de geest halen
Staande ovatie!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Billen kunnen zonder tetten, tetten niet zonder billen. Dus you do the maths.
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |