Van hetzelfdequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ga onder de veren. Degenen die ik morgen niet meer zie hier wens ik alvast een gelukkig nieuwjaar.
Maar wat je post is voor vrouwen echtquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jullie heren posten alleen maar tetten vandaag. Laat mij eens wat anders posten
Vanhetzelfde Keerlquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ga onder de veren. Degenen die ik morgen niet meer zie hier wens ik alvast een gelukkig nieuwjaar.
Truste, en alvast een goed begin van 2020!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef PzKpfw het volgende:
Optreden waar mijn pa bij was in jaren 80 werd halverwege gestaakt omdat er kale neonazis het podium opkwamen om verhaal te halen nadat Jolink bier over hun heen gooide en de middelvinger opstak. Politie erbij alles.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
M'n vader ging vroeger regelmatig naar Normaal. Of nouja, Normaal kwam daar in die regio gewoon altijd langs. Iedere kermis was het wel weer raak. Mooie verhalen op zich.
Doe je ding meid!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie het komende uur helaas geen grote reden om nog lang wakker te blijven![]()
Ga je gang hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Celine Dion komt inderdaad niet meer, erg jammer wel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie het komende uur helaas geen grote reden om nog lang wakker te blijven![]()
Juist!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef peaceman het volgende:
mensen het is heel simpel:
bij de tetten moeten de juiste billen zitten
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef PzKpfw het volgende:
Ellendequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Radio 2 is iets teveel doorgeslagen in het promoten van de lijst en denken dat die lijst voor iedereen moet zijn. "Meest representatieve lijst xd xd". Er zijn hopelijk toch genoeg mensen met hersens op de redactie denken: "Nou, die massale stemmen op Pokemon of Normaal zijn vast niet omdat ze zoveel affiniteit met muziek hebben". Nee, die mensen hebben dat lafjes toegelaten waardoor we met deze ellende in de lijst zitten .
Sowieso Chris Evansquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is 2019. Goede billen zijn goede billen!
we zijn het wel vaak eens he?!quote:
Billen kunnen zonder tetten, tetten niet zonder billen. Dus you do the maths.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef peaceman het volgende:
mensen het is heel simpel:
bij de tetten moeten de juiste billen zitten
Ik loop maar te geinen johquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb je mij echt mee te pakken, ik ga huilend 2020 in.
Knuppel
Tot morgen!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef alopio het volgende:
Ja fijne nacht allen, en voor degene die ik hier niet meer zie alvast een fijne jaarwisseling![]()
![]()
dit is waarquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Billen kunnen zonder tetten, tetten niet zonder billen. Dus you do the maths.
In The Holiday, boh jaquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Optreden waar mijn pa bij was in jaren 80 werd halverwege gestaakt omdat er kale neonazis het podium opkwamen om verhaal te halen nadat Jolink bier over hun heen gooide en de middelvinger opstak. Politie erbij alles.
Kan je nu niet meer voorstellen zulke optredens
nee nee nee nee nee nee nee nee neequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Told youquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze tonen wel het appje van Benz maar niet die van Chevy
Waarom staat mijn naam hierbij?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef Bonken het volgende:
[..]
EllendeJe maakt het allemaal veel te groot. En het is niks meer dan een lijst van Radio 2 luisteraars, met een vreselijke overdaad aan huisvrouwen die massaal op Boudewijn, De Brey, Borsato en Blof stemmen ...
Het haalt wel de status van de lijst verder omlaag, mensen gaan het als een knotsgek feestje zien. De bedoeling van de eerste lijst is daarmee volledig om zeep geholpen (een soort monument van xxx aantal jaar popmuziek aanleggen)quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef Bonken het volgende:
[..]
EllendeJe maakt het allemaal veel te groot. En het is niks meer dan een lijst van Radio 2 luisteraars, met een vreselijke overdaad aan huisvrouwen die massaal op Boudewijn, De Brey, Borsato en Blof stemmen ...
Tetten zonder billen zijn fake.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Brad pitt is te mannelijk voor mij.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ga voor Bret in Meet Joe Black. Jude is een pussy en te mooi.
heb je nog wat bijzonders gedaan gisteren?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik weer. Dit nummer ken ik natuurlijk wel. (ik herkende het niet van naam)
Ik krijg er na Billy ook weer een om te strepenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef MTheBassman het volgende:
Hierna weer stemlijstgenot met She's Always A Woman
256 Billy Joel – She’s Always A Woman
260 Golden Earring – Twilight Zone
268 QOTSA – No One Knows
275 Kansas – Dust In The Wind
399 New Order – Blue Monday
466 ABBA – Lay All Your Love On Me
552 Scorpions – Still Loving You
712 Elvis Costello – I want You
904 Red Hot Chili Peppers – Road Trippin’
906 Sting – Russians
1011 No Doubt – Don’t Speak
1228 Faith No More - Epic
1267 David Bowie – Blackstar
1292 Cuby and The Blizzards – Somebody Will Know Someday
1647 Chic – Le Freak
1713 Black – Wonderful Life
1859 Chris Isaak – Blue Hotel
1918 Jeff Buckley - Grace
Lekker veel afgestreept vandaag deze uurtjes
Komt door bier/wijn/insert drink of choicequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef LTVDK het volgende:
Deze plaat is eigenlijk veel lekkerder dan ik me kan herinneren.
De komende 23 uur zijn allemaal op z'n minst "wel wat" lijkt mequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Begin ook ff in te kakken, maar heb gehoord dat volgend uur ook nog wel wat is dus die pak ik ook ff mee
Komt omdat Leo de lange versie draait. Die is een stukkie beter.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef LTVDK het volgende:
Deze plaat is eigenlijk veel lekkerder dan ik me kan herinneren.
Dago!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik weer. Dit nummer ken ik natuurlijk wel. (ik herkende het niet van naam)
Die dvd moet ik dan eens opsnorren, want daarin kan ik hem zo 123 niet meer voor de geest halenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vind hem vooral knap in talented mr ripley
Water.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Komt door bier/wijn/insert drink of choice
Eerder dit:quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja die gitaarsolo op het eindequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt omdat Leo de lange versie draait. Die is een stukkie beter.
Dit is de kern van het probleem.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
De bedoeling van de eerste lijst is daarmee volledig om zeep geholpen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die dvd moet ik dan eens opsnorren, want daarin kan ik hem zo 123 niet meer voor de geest halen
Staande ovatie!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja.quote:
maar anderhalf biertje gehad.quote:
ik kan nog kut typen dus het valt nog wel meequote:
owjaaaaquote:
Ik zei het toen straks ook al maarquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gary Anderson ken ik wel.
[ afbeelding ]
Nee, wel net thuis en uitgeputquote:
Ik wil nu óók een lekkere kerel.gifquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
k3333yutquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
ik kan nog kut typen dus het valt nog wel mee
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was ff te lui om een gifje te zoeken
Dit zijn geen billen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu was ik de afgelopen jaren sowieso geen echt grote drinker meer, maar op zulke momenten zou ik best een glaasje lustenquote:
CelineGodin, dat is wel pech, dan maar de Titaanik aanzetten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Celine Dion komt inderdaad niet meer, erg jammer wel.
Waarom heeft ze nou een halsband om, Dago?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |