SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
De softe hippiequote:Als-ie maar geen voetballer wordt,
ze schoppen hem misschien half dood.
De Live after Death versie duurt maar 13:19quote:Op zondag 29 december 2019 17:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou.... Ik voorzie vreselijke knips en afkaps...
Meesten hier waarderen Boudewijn juist. Ik heb er zelf veel minder mee, is me ietsjes te oubollig of zo.quote:Op zondag 29 december 2019 17:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik snap de haat op Boudwijn niet echt. Vind het mooie muziek. Dit ook een gaaf nummer.
Alleen als je me vertelt waarom.quote:Op zondag 29 december 2019 17:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
doe je ook mee aan een spelletje zeeslag?
Is vooral de schuld van de Campagne die Bert Kranenbarg voerde om Avond op 1 te krijgenquote:Op zondag 29 december 2019 17:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik snap de haat op Boudwijn niet echt. Vind het mooie muziek. Dit ook een gaaf nummer.
quote:ALS IE MAAR GEEN VOETBALLER WORDT
ZE SCHOPPEN 'M MISSCHIEN HALF DOOD!!!![]()
![]()
![]()
MAAR LIEVER DAT NOG
DAN EEN BORD VOOR Z'N KOP VAN DE ZAKENMAN
WANT DAAR WORDT IE ALLEEN MAAR SLECHTER VAN!!!![]()
Ja denk dat dat het idd is. Ben er niet mee opgegroeid, dus weinig nostalgie voor.quote:Op zondag 29 december 2019 17:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Meesten hier waarderen Boudewijn juist. Ik heb er zelf veel minder mee, is me ietsjes te oubollig of zo.
Korter dan Echoes. Moet ook kunenn dan.quote:Op zondag 29 december 2019 17:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
De Live after Death versie duurt maar 13:19
Ter nagedachtenis aan Mevrouw Robinsonquote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen als je me vertelt waarom.
Ik vind ook zeker niet alles mooi. Zijn er een paar.quote:Op zondag 29 december 2019 17:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Meesten hier waarderen Boudewijn juist. Ik heb er zelf veel minder mee, is me ietsjes te oubollig of zo.
Live after Death is wel echt een genots live album trouwensquote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Korter dan Echoes. Moet ook kunenn dan.
Kan toch niet zo hoogquote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik keek net even naar het volgende uur. Dat wordt het slechtste uur tot nu toe.
Ik houd n hart vast. Kensington x10? Ed Sheeran, The Script, Beyonce?quote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik dacht dat ze in een afkickkliniek zat eigenlijkquote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ter nagedachtenis aan Mevrouw Robinson
Wel een oud klasgenoot van me in de T2K zie ikquote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar liever dat nog, dan het bord voor z'n kop van de zakenman...quote:Op zondag 29 december 2019 17:14 schreef Strani het volgende:
Deze zin klinkt altijd zo.. watjes-achtig:
[..]
De softe hippie
Mooi uur om te gaan koken!quote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die is echt hemeltergend slecht zie ik iddquote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het frikandellenland van... pure wansmaakquote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Echoes komt zeker ook weer ergens midden in de nacht?quote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Buiten AC/DC is het niet veel nee.quote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lange Frans en Baas B, Lex de Limburger, AC/DC, Beyonce, Time To Say Goodbye.quote:
Allemachtig, dat wordt - ondanks Aretha - afzien.quote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nogal jaquote:Op zondag 29 december 2019 17:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar liever dat nog, dan het bord voor z'n kop van de zakenman...
Dat klinkt pas hippie-achtig
nee ze ligt al onder de grondquote:Op zondag 29 december 2019 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in een afkickkliniek zat eigenlijk
Uiteraardquote:Op zondag 29 december 2019 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echoes komt zeker ook weer ergens midden in de nacht?
Juist. En Greatest Show On Earth er in om Echoes van de troon te stoten.Gewoon die 3 nummers in een uur en klaar.quote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2019 17:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lange Frans en Baas B, Lex de Limburger, AC/DC, Beyonce, Time To Say Goodbye.
Nee, ik ga mooi wat anders doen.
Gaan we regelen!quote:Op zondag 29 december 2019 17:16 schreef Guanabana het volgende:
Mooi nummer dit, ik wil daarvan paaldanseres in een rokerige nachtclub worden.
Ik heb wel een paar uurtjes gehoord met echt maar 2 goede platen, dus da's wel knap. Lange Frans zal ongetwijfeld zijn drek spuien dan.quote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Blijf je wel luisteren?quote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tussen 5 en 6 jaquote:Op zondag 29 december 2019 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echoes komt zeker ook weer ergens midden in de nacht?
Sow inderdaad, alleen Elton John en Evanescence zijn enigszins aan te horen.quote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ideetje voor vanavondquote:
Halo verwacht ik vandaag wel ja, The Man Who Can't Be Moved ook wel. Het Land Van en Limburg schrijf ik ook met potlood op.quote:Op zondag 29 december 2019 17:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik houd n hart vast. Kensington x10? Ed Sheeran, The Script, Beyonce?
Dit is wel een verwarrend gesprek zeg, gaat als een wervelwind heen en weer.quote:
Ik trek dit nummer mede om die reden slecht.quote:Op zondag 29 december 2019 17:17 schreef cafca het volgende:
Ik vind de zang nogal irritant in deze versie van het liedje van Dire Straits....
Ja, naar het zoetgevooisde stemgeluid van Paul Herygers en Michel Wuyts.quote:
waar kom je vandaan dan?quote:Op zondag 29 december 2019 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is wel een verwarrend gesprek zeg, gaat als een wervelwind heen en weer.
Jij hebt even geda.. uhh gewerkt voor je geld?quote:Op zondag 29 december 2019 17:17 schreef Strani het volgende:
Ik heb mijn uurtje werk voor vandaag er weer op zitten. Terug naar de Top 2000.
En naar jullie natuurlijk.
de fukquote:Op zondag 29 december 2019 17:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waarom weet ik dat niet als Knopfler-fan!![]()
Dat wordt echt pure genotquote:
Vraag het aan je moeder.quote:
Het aantal Kensingtons dat nog moet komen is maar net op 1 hand te tellenquote:Op zondag 29 december 2019 17:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik houd n hart vast. Kensington x10? Ed Sheeran, The Script, Beyonce?
Is dat tegenwoordig ook al in de avond?quote:Op zondag 29 december 2019 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, naar het zoetgevooisde stemgeluid van Paul Herygers en Michel Wuyts.
Geen idee, is toch vrij algemeen bekend dacht ikquote:Op zondag 29 december 2019 17:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2019 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij hebt even geda.. uhh gewerkt voor je geld?
Ze rijden vandaag in Diegem, dat is al jaren een avondcross.quote:Op zondag 29 december 2019 17:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig ook al in de avond?
Ik ben er ook pas dit weekend achtergekomen.quote:Op zondag 29 december 2019 17:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, is toch vrij algemeen bekend dacht ik
Nee, want ik ben een stoute vent en ik wil geen straf.quote:
Jeetje, nou zie ik je toch opeens in een heel ander licht hoorquote:Op zondag 29 december 2019 17:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is wel een heel erge kuttijd, ik ben er nog wel eens voor wakker gebleven als die tussen 2 en 3 kwam.quote:
5? Dat betekent dat er geen nieuwe meer is.quote:Op zondag 29 december 2019 17:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het aantal Kensingtons dat nog moet komen is maar net op 1 hand te tellen
Ze zouden je dat maar ooit afpakken, hé.quote:Op zondag 29 december 2019 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze rijden vandaag in Diegem, dat is al jaren een avondcross.
TRADITIE
Heb je nog over toevallig?quote:Op zondag 29 december 2019 17:20 schreef Nizno het volgende:
zelf gemaakte babi ketjap met sajoer boontjes en rijst....
Jaloers.quote:Op zondag 29 december 2019 17:20 schreef Nizno het volgende:
zelf gemaakte babi ketjap met sajoer boontjes en rijst....
Schande dat die er niet in staat. Ondergewaardeerd AC/DC nummer.quote:
Inderdaad, had na Iron Man 2 verwacht dat dat een vaste waarde zou wordenquote:
Zelf vond ik Too Much Love Will Kill You ook ontzettend op Queen lijken.quote:Op zondag 29 december 2019 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer doet me een beetje denken aan de Dire Straits op de een of andere manier.
Nederland houdt nu eenmaal van powerballads en van Kensington. Zelfs het koninklijk huis draait massaal Kensington.quote:Op zondag 29 december 2019 17:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het aantal Kensingtons dat nog moet komen is maar net op 1 hand te tellen
D'r hoofd is ook al irritant.quote:Op zondag 29 december 2019 17:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt dat Georgina iets aan dr stembanden krijgt
Ja, vind het op zich een nummer dat het beste in de nacht werkt, maar als ze dan toch aan het sjoemelen zijn sjoemel het dan naar middernacht toe zodat mensen mee kunnen genietenquote:Op zondag 29 december 2019 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel een heel erge kuttijd, ik ben er nog wel eens voor wakker gebleven als die tussen 2 en 3 kwam.
terechtquote:
Uhuhquote:Op zondag 29 december 2019 17:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Het moet gebeuren af en toe, zegt men.
Ik ben eigenlijk in principe tegen iedere traditie, met uitzondering van carnaval.quote:Op zondag 29 december 2019 17:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze zouden je dat maar ooit afpakken, hé.
De babbelbox vraagt aan u: welke traditie wil u teneinde brengen die niet vuurwerk heet?
Ja gewoon 's nachts in bed dat nummer loeihard aan en dan lekker slapenquote:Op zondag 29 december 2019 17:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, vind het op zich een nummer dat het beste in de nacht werkt, maar als ze dan toch aan het sjoemelen zijn sjoemel het dan naar middernacht toe zodat mensen mee kunnen genieten
quote:Op zondag 29 december 2019 17:21 schreef ChatGirl het volgende:
Wel tof dat Queen een nummer over mijn reet heeft geschreven
Hoe zit dat eigenlijk? Want het is echt haar zusje toch? Hoe komt zij daar ineens dan?quote:Op zondag 29 december 2019 17:21 schreef Strani het volgende:
Heeft Olcay de Tweede ook nog enige toegevoegde waarde?
#viesdikquote:Op zondag 29 december 2019 17:21 schreef ChatGirl het volgende:
Standaard stemplaat voor mij. Die en Kickstart MyHeart altijd eerste 2 die ik er op zet. Helaas geen succes.quote:Op zondag 29 december 2019 17:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Schande dat die er niet in staat. Ondergewaardeerd AC/DC nummer.
Hmmquote:Op zondag 29 december 2019 17:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, want ik ben een stoute vent en ik wil geen straf.
geloof er niks van.quote:Op zondag 29 december 2019 17:21 schreef ChatGirl het volgende:
karnevla mag best nokkequote:Op zondag 29 december 2019 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk in principe tegen iedere traditie, met uitzondering van carnaval.
quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 17:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Origineel van Sir Mix-a-lot
Ruud gaat met Olcay hè. Voilà.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk? Want het is echt haar zusje toch? Hoe komt zij daar ineens dan?
Ik heb ook werkelijk geen idee. Ik dacht even dat het haar zelf was maar toen las ik hier dat het inderdaad haar zusje was.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk? Want het is echt haar zusje toch? Hoe komt zij daar ineens dan?
dat is toch die vrouw met die slagtanden?quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Misschien moet je eens het goede voorbeeld nemen aan goede mensen. ZOals Jeanne D'Arc!
Klopt. Gisteren nog 2 oliebollen gegeten.quote:
Schoonfamilie.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Powerballads? Net als dat de gelijknamige sloten een ontzettend veilige manier zijn om je laptop te beveiligen?quote:Op zondag 29 december 2019 17:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nederland houdt nu eenmaal van powerballads en van Kensington. Zelfs het koninklijk huis draait massaal Kensington.
Cielke met zwangerschapsverlof, ik las ergens een artikel dat Marieke van Ginneken het ging doen en ineens is het het zusje van wat mag opdraven.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gewoon doenquote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
Ik ben echt lui vandaag. Zelfs geen zin om te koken. Zal ik wat bestellen?
TE VROEG.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Klopt. Gisteren nog 2 oliebollen gegeten.
Je hebt natuurlijk al voor 383 man gekookt laatst, dus het mag.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
Ik vind de top 2000 's nachts ook eigenlijk altijd het fijnst om te luisteren.quote:Op zondag 29 december 2019 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon 's nachts in bed dat nummer loeihard aan en dan lekker slapen
Auto? Trein? Fiets?quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Doe maar patat, en dan voor mij ook graag.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
New York Pizza schijnt een aanrader te zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
Dit is niet mooi.quote:
Dat je lui bent, wisten wel al. Dat zei je gisteren ook al.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
November Rain, Nothing Else Matters, dat werk...quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Powerballads? Net als dat de gelijknamige sloten een ontzettend veilige manier zijn om je laptop te beveiligen?
Ik kijk een gegeven oliebol niet in de bek.quote:
Net zo nutteloos als die Thijsquote:Op zondag 29 december 2019 17:21 schreef Strani het volgende:
Heeft Olcay de Tweede ook nog enige toegevoegde waarde?
Ja hoor, bestel mar, bestel mar, bestel mar.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
Die neiging heb ik ook, alleen geef ik mezelf nog wel de drempel dat ik het wel lopend moet gaan halenquote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
New York Pizza schijnt een aanrader te zijn.
Gewoon doen! Kan zelf gelukkig nog tortellini van gister opwarmenquote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
Blik bier, you are beautifulquote:Op zondag 29 december 2019 17:23 schreef Gretzl het volgende:
Some Girls Are Bigger Than Others > Big Girl (You Are Beautiful) > Fat Bottomed Girls. In deze volgorde
Logisch wil ik niet zeggen, maar de stap is wel vrij kleinquote:Op zondag 29 december 2019 17:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En dan is het een logische stap dat haar zusje met hem werkt?
APPEL AAN EEN STOKquote:Op zondag 29 december 2019 17:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Blik bier, you are beautiful
aaaaaaaa
Kan nou niet zeggen dat ik beide delen van het woord powerballad nou echt van toepassing vind op hun muziekquote:Op zondag 29 december 2019 17:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
November Rain, Nothing Else Matters, dat werk...
Nee, die was een beetje glibberig. Je bent in de war.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is toch die vrouw met die slagtanden?
Verdomme.quote:Op zondag 29 december 2019 17:24 schreef cafca het volgende:
Jon Bovi die zingt over inlegkruisjes...
Is ook beter voor jullie orenquote:Op zondag 29 december 2019 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier scheiden onze wegen, voor de komende paar minuten althans.
Maar wat?quote:
Ja daaromquote:Op zondag 29 december 2019 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk al voor 383 man gekookt laatst, dus het mag.
Sterk.quote:Op zondag 29 december 2019 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit begon ooit op 76. T is net als de broek van vrouwen met dikke konten: hij zakt niet gemakkelijk maar als ie gaat, dan gaat ie snel
tja dat is een teken dat ik ouder word.quote:Op zondag 29 december 2019 17:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, die was een beetje glibberig. Je bent in de war.
Ben ik in ieder geval consistentquote:Op zondag 29 december 2019 17:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat je lui bent, wisten wel al. Dat zei je gisteren ook al.![]()
Dit had ik net van m'n netvlies geschrobtquote:
Dat welquote:
Ik vind Living on a Prayer een jamquote:Op zondag 29 december 2019 17:26 schreef LTVDK het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo fout om Bon Jovi leuk te vinden
Omdat vrouwen in de menopauze.quote:
Dat sloeg ook niet op Kensington, maar was in het algemeen.quote:Op zondag 29 december 2019 17:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Kan nou niet zeggen dat ik beide delen van het woord powerballad nou echt van toepassing vind op hun muziek
En Guitar Hero genotquote:Op zondag 29 december 2019 17:26 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik vind Living on a Prayer een jam
jbjquote:
Waarom kan dat niet?quote:Op zondag 29 december 2019 17:26 schreef Kanaroe het volgende:
Kan (nog) geen plaatjes invoegen, maar visualiseer een mislukte tattoo, getiteld 'Jon Bovi'
AAAHAAAAAAAAAALWAAAAYSquote:
Its is?quote:Op zondag 29 december 2019 17:26 schreef Kanaroe het volgende:
Kan (nog) geen plaatjes invoegen, maar visualiseer een mislukte tattoo, getiteld 'Jon Bovi'
heb hem al aangemeldquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat vrouwen in de menopauze.
Ja kan er niets aan doen, doe ik wel vaker bij kutplatenquote:
Dit dusquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sorry...quote:Op zondag 29 december 2019 17:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dit had ik net van m'n netvlies geschrobt
Hmm, ben je toch niet zo'n kleintje meer als ik dacht..quote:Op zondag 29 december 2019 17:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja dat is een teken dat ik ouder word.
quote:Op zondag 29 december 2019 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja kan er niets aan doen, doe ik wel vaker bij kutplaten
Niks fouts aan hoorquote:Op zondag 29 december 2019 17:26 schreef LTVDK het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo fout om Bon Jovi leuk te vinden
quote:Op zondag 29 december 2019 17:26 schreef Isorden het volgende:
AAAAAAAAND
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
WIL LOVE YOU
BAAABYYYYY
AAAAAAAAAAALWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYS
Die hebben geen Always meer nodig danquote:Op zondag 29 december 2019 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
waarom wil je de kamer eigenlijk witten?quote:Op zondag 29 december 2019 17:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, ben je toch niet zo'n kleintje meer als ik dacht..
Have A Nice Day, kun je ook zo heerlijk meeblerenquote:Op zondag 29 december 2019 17:27 schreef Zorro het volgende:
Beste nummer van Bon Jovi is en blijft Dry County.
Ik heb het hier al vaker gezegd [/bertvanmarwijk] maar het is een soort opvoeding hier ook he. Herhalen herhalen herhalen.
Mehhh[quote:
En terechtquote:
Kan je toch ook gebruiken om het urineverlies op te vangen?quote:Op zondag 29 december 2019 17:28 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die hebben geen Always meer nodig dan
Wees alleen blij dat je me niet echt hoort meezingen.....quote:
Ook een classic, staat zeker in m'n top 10 parodieën all timequote:Op zondag 29 december 2019 17:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Blik bier, you are beautiful
aaaaaaaa
Psies die bedoel ikquote:Op zondag 29 december 2019 17:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Prachtige tattoo.
[ afbeelding ]
Omdat ik nog steeds van je houquote:Op zondag 29 december 2019 17:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom wil je de kamer eigenlijk witten?
Zou dit nu echt zijnquote:Op zondag 29 december 2019 17:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Prachtige tattoo.
[ afbeelding ]
RHIAAAAAAAAAAAAAAAAAANOOONquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |