quote:Op zondag 29 december 2019 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat vrouwen in de menopauze.
Sorry...quote:Op zondag 29 december 2019 17:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dit had ik net van m'n netvlies geschrobt
Hmm, ben je toch niet zo'n kleintje meer als ik dacht..quote:Op zondag 29 december 2019 17:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja dat is een teken dat ik ouder word.
quote:Op zondag 29 december 2019 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja kan er niets aan doen, doe ik wel vaker bij kutplaten
Niks fouts aan hoorquote:Op zondag 29 december 2019 17:26 schreef LTVDK het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo fout om Bon Jovi leuk te vinden
quote:Op zondag 29 december 2019 17:26 schreef Isorden het volgende:
AAAAAAAAND
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
WIL LOVE YOU
BAAABYYYYY
AAAAAAAAAAALWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYS
Die hebben geen Always meer nodig danquote:Op zondag 29 december 2019 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat vrouwen in de menopauze.
waarom wil je de kamer eigenlijk witten?quote:Op zondag 29 december 2019 17:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, ben je toch niet zo'n kleintje meer als ik dacht..
Have A Nice Day, kun je ook zo heerlijk meeblerenquote:Op zondag 29 december 2019 17:27 schreef Zorro het volgende:
Beste nummer van Bon Jovi is en blijft Dry County.
Ik heb het hier al vaker gezegd [/bertvanmarwijk] maar het is een soort opvoeding hier ook he. Herhalen herhalen herhalen.
Mehhh[quote:
En terechtquote:
Kan je toch ook gebruiken om het urineverlies op te vangen?quote:Op zondag 29 december 2019 17:28 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die hebben geen Always meer nodig dan
Wees alleen blij dat je me niet echt hoort meezingen.....quote:
Ook een classic, staat zeker in m'n top 10 parodieën all timequote:Op zondag 29 december 2019 17:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Blik bier, you are beautiful
aaaaaaaa
Psies die bedoel ikquote:Op zondag 29 december 2019 17:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Prachtige tattoo.
[ afbeelding ]
Omdat ik nog steeds van je houquote:Op zondag 29 december 2019 17:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom wil je de kamer eigenlijk witten?
Zou dit nu echt zijnquote:Op zondag 29 december 2019 17:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Prachtige tattoo.
[ afbeelding ]
RHIAAAAAAAAAAAAAAAAAANOOONquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |