Kan nou niet zeggen dat ik beide delen van het woord powerballad nou echt van toepassing vind op hun muziekquote:Op zondag 29 december 2019 17:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
November Rain, Nothing Else Matters, dat werk...
Nee, die was een beetje glibberig. Je bent in de war.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is toch die vrouw met die slagtanden?
Verdomme.quote:Op zondag 29 december 2019 17:24 schreef cafca het volgende:
Jon Bovi die zingt over inlegkruisjes...
Is ook beter voor jullie orenquote:Op zondag 29 december 2019 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier scheiden onze wegen, voor de komende paar minuten althans.
Maar wat?quote:
Ja daaromquote:Op zondag 29 december 2019 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk al voor 383 man gekookt laatst, dus het mag.
Sterk.quote:Op zondag 29 december 2019 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit begon ooit op 76. T is net als de broek van vrouwen met dikke konten: hij zakt niet gemakkelijk maar als ie gaat, dan gaat ie snel
tja dat is een teken dat ik ouder word.quote:Op zondag 29 december 2019 17:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, die was een beetje glibberig. Je bent in de war.
Ben ik in ieder geval consistentquote:Op zondag 29 december 2019 17:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat je lui bent, wisten wel al. Dat zei je gisteren ook al.![]()
Dit had ik net van m'n netvlies geschrobtquote:
Dat welquote:
Ik vind Living on a Prayer een jamquote:Op zondag 29 december 2019 17:26 schreef LTVDK het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo fout om Bon Jovi leuk te vinden
Omdat vrouwen in de menopauze.quote:
Dat sloeg ook niet op Kensington, maar was in het algemeen.quote:Op zondag 29 december 2019 17:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Kan nou niet zeggen dat ik beide delen van het woord powerballad nou echt van toepassing vind op hun muziek
En Guitar Hero genotquote:Op zondag 29 december 2019 17:26 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik vind Living on a Prayer een jam
jbjquote:
Waarom kan dat niet?quote:Op zondag 29 december 2019 17:26 schreef Kanaroe het volgende:
Kan (nog) geen plaatjes invoegen, maar visualiseer een mislukte tattoo, getiteld 'Jon Bovi'
AAAHAAAAAAAAAALWAAAAYSquote:
Its is?quote:Op zondag 29 december 2019 17:26 schreef Kanaroe het volgende:
Kan (nog) geen plaatjes invoegen, maar visualiseer een mislukte tattoo, getiteld 'Jon Bovi'
heb hem al aangemeldquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat vrouwen in de menopauze.
Ja kan er niets aan doen, doe ik wel vaker bij kutplatenquote:
Dit dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |