quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 17:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Origineel van Sir Mix-a-lot
Ruud gaat met Olcay hè. Voilà.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk? Want het is echt haar zusje toch? Hoe komt zij daar ineens dan?
Ik heb ook werkelijk geen idee. Ik dacht even dat het haar zelf was maar toen las ik hier dat het inderdaad haar zusje was.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk? Want het is echt haar zusje toch? Hoe komt zij daar ineens dan?
dat is toch die vrouw met die slagtanden?quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Misschien moet je eens het goede voorbeeld nemen aan goede mensen. ZOals Jeanne D'Arc!
Klopt. Gisteren nog 2 oliebollen gegeten.quote:
Schoonfamilie.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Powerballads? Net als dat de gelijknamige sloten een ontzettend veilige manier zijn om je laptop te beveiligen?quote:Op zondag 29 december 2019 17:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nederland houdt nu eenmaal van powerballads en van Kensington. Zelfs het koninklijk huis draait massaal Kensington.
Cielke met zwangerschapsverlof, ik las ergens een artikel dat Marieke van Ginneken het ging doen en ineens is het het zusje van wat mag opdraven.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gewoon doenquote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
Ik ben echt lui vandaag. Zelfs geen zin om te koken. Zal ik wat bestellen?
TE VROEG.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Klopt. Gisteren nog 2 oliebollen gegeten.
Je hebt natuurlijk al voor 383 man gekookt laatst, dus het mag.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
Ik vind de top 2000 's nachts ook eigenlijk altijd het fijnst om te luisteren.quote:Op zondag 29 december 2019 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon 's nachts in bed dat nummer loeihard aan en dan lekker slapen
Auto? Trein? Fiets?quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Doe maar patat, en dan voor mij ook graag.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
New York Pizza schijnt een aanrader te zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |