5? Dat betekent dat er geen nieuwe meer is.quote:Op zondag 29 december 2019 17:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het aantal Kensingtons dat nog moet komen is maar net op 1 hand te tellen
Ze zouden je dat maar ooit afpakken, hé.quote:Op zondag 29 december 2019 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze rijden vandaag in Diegem, dat is al jaren een avondcross.
TRADITIE
Heb je nog over toevallig?quote:Op zondag 29 december 2019 17:20 schreef Nizno het volgende:
zelf gemaakte babi ketjap met sajoer boontjes en rijst....
Jaloers.quote:Op zondag 29 december 2019 17:20 schreef Nizno het volgende:
zelf gemaakte babi ketjap met sajoer boontjes en rijst....
Schande dat die er niet in staat. Ondergewaardeerd AC/DC nummer.quote:
Inderdaad, had na Iron Man 2 verwacht dat dat een vaste waarde zou wordenquote:
Zelf vond ik Too Much Love Will Kill You ook ontzettend op Queen lijken.quote:Op zondag 29 december 2019 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer doet me een beetje denken aan de Dire Straits op de een of andere manier.
Nederland houdt nu eenmaal van powerballads en van Kensington. Zelfs het koninklijk huis draait massaal Kensington.quote:Op zondag 29 december 2019 17:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het aantal Kensingtons dat nog moet komen is maar net op 1 hand te tellen
D'r hoofd is ook al irritant.quote:Op zondag 29 december 2019 17:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt dat Georgina iets aan dr stembanden krijgt
Ja, vind het op zich een nummer dat het beste in de nacht werkt, maar als ze dan toch aan het sjoemelen zijn sjoemel het dan naar middernacht toe zodat mensen mee kunnen genietenquote:Op zondag 29 december 2019 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel een heel erge kuttijd, ik ben er nog wel eens voor wakker gebleven als die tussen 2 en 3 kwam.
terechtquote:
Uhuhquote:Op zondag 29 december 2019 17:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Het moet gebeuren af en toe, zegt men.
Ik ben eigenlijk in principe tegen iedere traditie, met uitzondering van carnaval.quote:Op zondag 29 december 2019 17:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze zouden je dat maar ooit afpakken, hé.
De babbelbox vraagt aan u: welke traditie wil u teneinde brengen die niet vuurwerk heet?
Ja gewoon 's nachts in bed dat nummer loeihard aan en dan lekker slapenquote:Op zondag 29 december 2019 17:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, vind het op zich een nummer dat het beste in de nacht werkt, maar als ze dan toch aan het sjoemelen zijn sjoemel het dan naar middernacht toe zodat mensen mee kunnen genieten
quote:Op zondag 29 december 2019 17:21 schreef ChatGirl het volgende:
Wel tof dat Queen een nummer over mijn reet heeft geschreven
Hoe zit dat eigenlijk? Want het is echt haar zusje toch? Hoe komt zij daar ineens dan?quote:Op zondag 29 december 2019 17:21 schreef Strani het volgende:
Heeft Olcay de Tweede ook nog enige toegevoegde waarde?
#viesdikquote:Op zondag 29 december 2019 17:21 schreef ChatGirl het volgende:
Standaard stemplaat voor mij. Die en Kickstart MyHeart altijd eerste 2 die ik er op zet. Helaas geen succes.quote:Op zondag 29 december 2019 17:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Schande dat die er niet in staat. Ondergewaardeerd AC/DC nummer.
Hmmquote:Op zondag 29 december 2019 17:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, want ik ben een stoute vent en ik wil geen straf.
geloof er niks van.quote:Op zondag 29 december 2019 17:21 schreef ChatGirl het volgende:
karnevla mag best nokkequote:Op zondag 29 december 2019 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk in principe tegen iedere traditie, met uitzondering van carnaval.
quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 17:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Origineel van Sir Mix-a-lot
Ruud gaat met Olcay hè. Voilà.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk? Want het is echt haar zusje toch? Hoe komt zij daar ineens dan?
Ik heb ook werkelijk geen idee. Ik dacht even dat het haar zelf was maar toen las ik hier dat het inderdaad haar zusje was.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk? Want het is echt haar zusje toch? Hoe komt zij daar ineens dan?
dat is toch die vrouw met die slagtanden?quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Misschien moet je eens het goede voorbeeld nemen aan goede mensen. ZOals Jeanne D'Arc!
Klopt. Gisteren nog 2 oliebollen gegeten.quote:
Schoonfamilie.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Powerballads? Net als dat de gelijknamige sloten een ontzettend veilige manier zijn om je laptop te beveiligen?quote:Op zondag 29 december 2019 17:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nederland houdt nu eenmaal van powerballads en van Kensington. Zelfs het koninklijk huis draait massaal Kensington.
Cielke met zwangerschapsverlof, ik las ergens een artikel dat Marieke van Ginneken het ging doen en ineens is het het zusje van wat mag opdraven.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gewoon doenquote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
Ik ben echt lui vandaag. Zelfs geen zin om te koken. Zal ik wat bestellen?
TE VROEG.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Klopt. Gisteren nog 2 oliebollen gegeten.
Je hebt natuurlijk al voor 383 man gekookt laatst, dus het mag.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
Ik vind de top 2000 's nachts ook eigenlijk altijd het fijnst om te luisteren.quote:Op zondag 29 december 2019 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon 's nachts in bed dat nummer loeihard aan en dan lekker slapen
Auto? Trein? Fiets?quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Doe maar patat, en dan voor mij ook graag.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
New York Pizza schijnt een aanrader te zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
Dit is niet mooi.quote:
Dat je lui bent, wisten wel al. Dat zei je gisteren ook al.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
November Rain, Nothing Else Matters, dat werk...quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Powerballads? Net als dat de gelijknamige sloten een ontzettend veilige manier zijn om je laptop te beveiligen?
Ik kijk een gegeven oliebol niet in de bek.quote:
Net zo nutteloos als die Thijsquote:Op zondag 29 december 2019 17:21 schreef Strani het volgende:
Heeft Olcay de Tweede ook nog enige toegevoegde waarde?
Ja hoor, bestel mar, bestel mar, bestel mar.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
Die neiging heb ik ook, alleen geef ik mezelf nog wel de drempel dat ik het wel lopend moet gaan halenquote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
New York Pizza schijnt een aanrader te zijn.
Gewoon doen! Kan zelf gelukkig nog tortellini van gister opwarmenquote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
Blik bier, you are beautifulquote:Op zondag 29 december 2019 17:23 schreef Gretzl het volgende:
Some Girls Are Bigger Than Others > Big Girl (You Are Beautiful) > Fat Bottomed Girls. In deze volgorde
Logisch wil ik niet zeggen, maar de stap is wel vrij kleinquote:Op zondag 29 december 2019 17:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En dan is het een logische stap dat haar zusje met hem werkt?
APPEL AAN EEN STOKquote:Op zondag 29 december 2019 17:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Blik bier, you are beautiful
aaaaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |