Dit is niet mooi.quote:
Dat je lui bent, wisten wel al. Dat zei je gisteren ook al.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
Ik ben echt lui vandaag. Zelfs geen zin om te koken. Zal ik wat bestellen?
November Rain, Nothing Else Matters, dat werk...quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Powerballads? Net als dat de gelijknamige sloten een ontzettend veilige manier zijn om je laptop te beveiligen?
Ik kijk een gegeven oliebol niet in de bek.quote:
Net zo nutteloos als die Thijsquote:Op zondag 29 december 2019 17:21 schreef Strani het volgende:
Heeft Olcay de Tweede ook nog enige toegevoegde waarde?
Ja hoor, bestel mar, bestel mar, bestel mar.quote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
Die neiging heb ik ook, alleen geef ik mezelf nog wel de drempel dat ik het wel lopend moet gaan halenquote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
New York Pizza schijnt een aanrader te zijn.
Gewoon doen! Kan zelf gelukkig nog tortellini van gister opwarmenquote:Op zondag 29 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
Blik bier, you are beautifulquote:Op zondag 29 december 2019 17:23 schreef Gretzl het volgende:
Some Girls Are Bigger Than Others > Big Girl (You Are Beautiful) > Fat Bottomed Girls. In deze volgorde
Logisch wil ik niet zeggen, maar de stap is wel vrij kleinquote:Op zondag 29 december 2019 17:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En dan is het een logische stap dat haar zusje met hem werkt?
APPEL AAN EEN STOKquote:Op zondag 29 december 2019 17:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Blik bier, you are beautiful
aaaaaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |