quote:Op zondag 29 december 2019 17:09 schreef PippenScottie het volgende:
Pippies veilig thuis!
Uitgeput geslapen in de auto. Maar ik krab wat aan mijn kont hebben ze wel gehoord en vonden ze hilarisch
Don't stopquote:Op zondag 29 december 2019 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
Wat is jullie favoriet van Fleetwood Mac? Ik ga voor Landslide.
Mooi.quote:
Gold Dust Woman, of the Chain, of Save me a place, of Sarah, of Say that you love me, of Tusk, of...quote:Op zondag 29 december 2019 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
Dat vind ik net een nummer van de Quo.quote:
Ja sorry mevrouw Robinson heeft ze me aangeleerd. Die is altijd een beetje wazig.quote:Op zondag 29 december 2019 17:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien moet je je gewoontes veranderen.
Oepsss je hebt me doorquote:Op zondag 29 december 2019 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bent wel de PR-medewerker van Aafke he
Rhiannon om eerder genoemde redenenquote:Op zondag 29 december 2019 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
Ja precies, het enige wat ik een stuk minder vind is Everywhere, maar goed heb sowieso niet zo heel veel met de zoetsappige 80s synthpopquote:Op zondag 29 december 2019 17:10 schreef tompsv18 het volgende:
Bijna iedereen wel een andere favoriet van Fleetwood Mac wat ik zo lees. Ze hebben ook zoveel goeds gemaakt.
lekker therapeutisch nummerquote:
Gold Dust Woman heb ik dit jaar echt 'ontdekt' als hele goede plaat, ik luister Rumours al jaren met veel plezier maar dit jaar kwam ie pas echt binnen. Van Peter Green ken ik weinig en ga ik toch maar voor Oh Well.quote:Op zondag 29 december 2019 17:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Gold Dust Woman, of the Chain, of Save me a place, of Sarah, of Say that you love me, of Tusk, of...
quote:Op zondag 29 december 2019 17:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Noteert deze voor karaoke meet voor HjM
Boooooooohquote:Op zondag 29 december 2019 17:12 schreef Isorden het volgende:
Over een albatross gesproken...
Rime of the ancient mariner mag er ook wel in
Nou.... Ik voorzie vreselijke knips en afkaps...quote:Op zondag 29 december 2019 17:12 schreef Isorden het volgende:
Over een albatross gesproken...
Rime of the ancient mariner mag er ook wel in
Ja dat helaas welquote:Op zondag 29 december 2019 17:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou.... Ik voorzie vreselijke knips en afkaps...
Het jaren 80 werk vind ik teveel overgeproduceerd inderdaad. Al bijft Big Love een geweldig goed nummerquote:Op zondag 29 december 2019 17:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja precies, het enige wat ik een stuk minder vind is Everywhere, maar goed heb sowieso niet zo heel veel met de zoetsappige 80s synthpop
Ja, inderdaad. Al die leuke stats houden niet echt rekening met het feit dat het maar één van de 35 nummers betreft waar iemand op gestemd heeft.quote:Op zondag 29 december 2019 17:12 schreef essnhills het volgende:
Of ze vinden dit gewoon een mooi nummer ondanks dat ze niet perse fan van zuiver instrumentale nummers?
quote:
Haha ik doel op Rowwen Heze he, niet op Radioheadquote:
Nederland het land der.....quote:Op zondag 29 december 2019 17:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Maar 2% die fan is van instrumentale muziek?
Wat is er mis met mensen![]()
![]()
Hij was wel leuk toen ie meedeed met WIDMquote:
doe je ook mee aan een spelletje zeeslag?quote:Op zondag 29 december 2019 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja sorry mevrouw Robinson heeft ze me aangeleerd. Die is altijd een beetje wazig.
Ah ja joh, dan ken je nie lekker meelalle!quote:Op zondag 29 december 2019 17:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Maar 2% die fan is van instrumentale muziek?
Wat is er mis met mensen![]()
![]()
Die kreungeluiden vind ik een beetje too muchquote:Op zondag 29 december 2019 17:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Het jaren 80 werk vind ik teveel overgeproduceerd inderdaad. Al bijft Big Love een geweldig goed nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |