SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
De softe hippiequote:Als-ie maar geen voetballer wordt,
ze schoppen hem misschien half dood.
De Live after Death versie duurt maar 13:19quote:Op zondag 29 december 2019 17:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou.... Ik voorzie vreselijke knips en afkaps...
Meesten hier waarderen Boudewijn juist. Ik heb er zelf veel minder mee, is me ietsjes te oubollig of zo.quote:Op zondag 29 december 2019 17:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik snap de haat op Boudwijn niet echt. Vind het mooie muziek. Dit ook een gaaf nummer.
Alleen als je me vertelt waarom.quote:Op zondag 29 december 2019 17:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
doe je ook mee aan een spelletje zeeslag?
Is vooral de schuld van de Campagne die Bert Kranenbarg voerde om Avond op 1 te krijgenquote:Op zondag 29 december 2019 17:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik snap de haat op Boudwijn niet echt. Vind het mooie muziek. Dit ook een gaaf nummer.
quote:ALS IE MAAR GEEN VOETBALLER WORDT
ZE SCHOPPEN 'M MISSCHIEN HALF DOOD!!!![]()
![]()
![]()
MAAR LIEVER DAT NOG
DAN EEN BORD VOOR Z'N KOP VAN DE ZAKENMAN
WANT DAAR WORDT IE ALLEEN MAAR SLECHTER VAN!!!![]()
Ja denk dat dat het idd is. Ben er niet mee opgegroeid, dus weinig nostalgie voor.quote:Op zondag 29 december 2019 17:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Meesten hier waarderen Boudewijn juist. Ik heb er zelf veel minder mee, is me ietsjes te oubollig of zo.
Korter dan Echoes. Moet ook kunenn dan.quote:Op zondag 29 december 2019 17:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
De Live after Death versie duurt maar 13:19
Ter nagedachtenis aan Mevrouw Robinsonquote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen als je me vertelt waarom.
Ik vind ook zeker niet alles mooi. Zijn er een paar.quote:Op zondag 29 december 2019 17:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Meesten hier waarderen Boudewijn juist. Ik heb er zelf veel minder mee, is me ietsjes te oubollig of zo.
Live after Death is wel echt een genots live album trouwensquote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Korter dan Echoes. Moet ook kunenn dan.
Kan toch niet zo hoogquote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik keek net even naar het volgende uur. Dat wordt het slechtste uur tot nu toe.
Ik houd n hart vast. Kensington x10? Ed Sheeran, The Script, Beyonce?quote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik dacht dat ze in een afkickkliniek zat eigenlijkquote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ter nagedachtenis aan Mevrouw Robinson
Wel een oud klasgenoot van me in de T2K zie ikquote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar liever dat nog, dan het bord voor z'n kop van de zakenman...quote:Op zondag 29 december 2019 17:14 schreef Strani het volgende:
Deze zin klinkt altijd zo.. watjes-achtig:
[..]
De softe hippie
Mooi uur om te gaan koken!quote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die is echt hemeltergend slecht zie ik iddquote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het frikandellenland van... pure wansmaakquote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Echoes komt zeker ook weer ergens midden in de nacht?quote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Buiten AC/DC is het niet veel nee.quote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lange Frans en Baas B, Lex de Limburger, AC/DC, Beyonce, Time To Say Goodbye.quote:
Allemachtig, dat wordt - ondanks Aretha - afzien.quote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nogal jaquote:Op zondag 29 december 2019 17:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar liever dat nog, dan het bord voor z'n kop van de zakenman...
Dat klinkt pas hippie-achtig
nee ze ligt al onder de grondquote:Op zondag 29 december 2019 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in een afkickkliniek zat eigenlijk
Uiteraardquote:Op zondag 29 december 2019 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echoes komt zeker ook weer ergens midden in de nacht?
Juist. En Greatest Show On Earth er in om Echoes van de troon te stoten.Gewoon die 3 nummers in een uur en klaar.quote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2019 17:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lange Frans en Baas B, Lex de Limburger, AC/DC, Beyonce, Time To Say Goodbye.
Nee, ik ga mooi wat anders doen.
Gaan we regelen!quote:Op zondag 29 december 2019 17:16 schreef Guanabana het volgende:
Mooi nummer dit, ik wil daarvan paaldanseres in een rokerige nachtclub worden.
Ik heb wel een paar uurtjes gehoord met echt maar 2 goede platen, dus da's wel knap. Lange Frans zal ongetwijfeld zijn drek spuien dan.quote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Blijf je wel luisteren?quote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tussen 5 en 6 jaquote:Op zondag 29 december 2019 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echoes komt zeker ook weer ergens midden in de nacht?
Sow inderdaad, alleen Elton John en Evanescence zijn enigszins aan te horen.quote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ideetje voor vanavondquote:
Halo verwacht ik vandaag wel ja, The Man Who Can't Be Moved ook wel. Het Land Van en Limburg schrijf ik ook met potlood op.quote:Op zondag 29 december 2019 17:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik houd n hart vast. Kensington x10? Ed Sheeran, The Script, Beyonce?
Dit is wel een verwarrend gesprek zeg, gaat als een wervelwind heen en weer.quote:
Ik trek dit nummer mede om die reden slecht.quote:Op zondag 29 december 2019 17:17 schreef cafca het volgende:
Ik vind de zang nogal irritant in deze versie van het liedje van Dire Straits....
Ja, naar het zoetgevooisde stemgeluid van Paul Herygers en Michel Wuyts.quote:
waar kom je vandaan dan?quote:Op zondag 29 december 2019 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is wel een verwarrend gesprek zeg, gaat als een wervelwind heen en weer.
Jij hebt even geda.. uhh gewerkt voor je geld?quote:Op zondag 29 december 2019 17:17 schreef Strani het volgende:
Ik heb mijn uurtje werk voor vandaag er weer op zitten. Terug naar de Top 2000.
En naar jullie natuurlijk.
de fukquote:Op zondag 29 december 2019 17:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waarom weet ik dat niet als Knopfler-fan!![]()
Dat wordt echt pure genotquote:
Vraag het aan je moeder.quote:
Het aantal Kensingtons dat nog moet komen is maar net op 1 hand te tellenquote:Op zondag 29 december 2019 17:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik houd n hart vast. Kensington x10? Ed Sheeran, The Script, Beyonce?
Is dat tegenwoordig ook al in de avond?quote:Op zondag 29 december 2019 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, naar het zoetgevooisde stemgeluid van Paul Herygers en Michel Wuyts.
Geen idee, is toch vrij algemeen bekend dacht ikquote:Op zondag 29 december 2019 17:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2019 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij hebt even geda.. uhh gewerkt voor je geld?
Ze rijden vandaag in Diegem, dat is al jaren een avondcross.quote:Op zondag 29 december 2019 17:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig ook al in de avond?
Ik ben er ook pas dit weekend achtergekomen.quote:Op zondag 29 december 2019 17:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, is toch vrij algemeen bekend dacht ik
Nee, want ik ben een stoute vent en ik wil geen straf.quote:
Jeetje, nou zie ik je toch opeens in een heel ander licht hoorquote:Op zondag 29 december 2019 17:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is wel een heel erge kuttijd, ik ben er nog wel eens voor wakker gebleven als die tussen 2 en 3 kwam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |