Mooi uur om te gaan koken!quote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik keek net even naar het volgende uur. Dat wordt het slechtste uur tot nu toe.
Die is echt hemeltergend slecht zie ik iddquote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het frikandellenland van... pure wansmaakquote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Echoes komt zeker ook weer ergens midden in de nacht?quote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Korter dan Echoes. Moet ook kunenn dan.
Buiten AC/DC is het niet veel nee.quote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lange Frans en Baas B, Lex de Limburger, AC/DC, Beyonce, Time To Say Goodbye.quote:
Allemachtig, dat wordt - ondanks Aretha - afzien.quote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nogal jaquote:Op zondag 29 december 2019 17:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar liever dat nog, dan het bord voor z'n kop van de zakenman...
Dat klinkt pas hippie-achtig
nee ze ligt al onder de grondquote:Op zondag 29 december 2019 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in een afkickkliniek zat eigenlijk
Uiteraardquote:Op zondag 29 december 2019 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echoes komt zeker ook weer ergens midden in de nacht?
Juist. En Greatest Show On Earth er in om Echoes van de troon te stoten.Gewoon die 3 nummers in een uur en klaar.quote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Korter dan Echoes. Moet ook kunenn dan.
quote:Op zondag 29 december 2019 17:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lange Frans en Baas B, Lex de Limburger, AC/DC, Beyonce, Time To Say Goodbye.
Nee, ik ga mooi wat anders doen.
Gaan we regelen!quote:Op zondag 29 december 2019 17:16 schreef Guanabana het volgende:
Mooi nummer dit, ik wil daarvan paaldanseres in een rokerige nachtclub worden.
Ik heb wel een paar uurtjes gehoord met echt maar 2 goede platen, dus da's wel knap. Lange Frans zal ongetwijfeld zijn drek spuien dan.quote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Blijf je wel luisteren?quote:Op zondag 29 december 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |