SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ah, SvJ? Ik FHJ.quote:Op zondag 29 december 2019 13:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Qua studie welMaar niet meer werkzaam in die sector
Ik ben nooit zo'n strandganger geweest, dus ik wist eigenlijk ook niet of mensen dat dedenquote:Op zondag 29 december 2019 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet, ik ga liever nu naar het strand dan in de zomer
Inderdaad, gewoon ff lekker uitwaaienquote:Op zondag 29 december 2019 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet, ik ga liever nu naar het strand dan in de zomer
Ik begrijp deze ook niet, maar ja,zal wel weer aan mij liggen.quote:Op zondag 29 december 2019 13:14 schreef Kyran het volgende:
Dit is dus 1 van de beste 684 nummers. Sure.
quote:Op zondag 29 december 2019 13:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik ben de gangmaker bij de verkeerde leest
madquote:Op zondag 29 december 2019 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo kun je ook debiele plaatjes maken van Spinvis. Tsja.
Precies, zonder dat je gelijk wegbrandt of struikelt over de zee van benen. Lekker uitwaaien en weer opwarmen met een warme chocomelquote:Op zondag 29 december 2019 13:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon ff lekker uitwaaien
SvJquote:Op zondag 29 december 2019 13:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah, SvJ? Ik FHJ.
En geen zin gehad in de rat race die journalistiek vaak is?
Nee, realistisch.quote:
Wat heeft Eefjequote:Op zondag 29 december 2019 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of bij Eefje of weetikwie. Losse tekstsneden kunnen altijd wel een beetje meh klinken.
Ik vind oprecht niets van Acda en de Munnik leuk.quote:Op zondag 29 december 2019 13:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik begrijp deze ook niet, maar ja,zal wel weer aan mij liggen.
Deze is ook okquote:Op zondag 29 december 2019 13:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]sh*t dat was een betere topictitel geweest
Bizar dat die zo hoog is gebleven.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 13:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind oprecht niets van Acda en de Munnik leuk.
Inderdaad, en ik heb van mezelf een vrij bleke huid...quote:Op zondag 29 december 2019 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies, zonder dat je gelijk wegbrandt of struikelt over de zee van benen. Lekker uitwaaien en weer opwarmen met een warme chocomel
Het is voor mij allemaal muzikaal behangquote:Op zondag 29 december 2019 13:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Paul de Frunnik.quote:Op zondag 29 december 2019 13:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
(Het vreemdgaan on tour van Paul de Munnik waar zn vrouw geen zin meer in had)
Meer stemmenquote:Op zondag 29 december 2019 13:16 schreef Gretzl het volgende:
Niet of Nooit Geweest hoger dan Kom Terug, hoe dan?
Ohja dat heb ik ookquote:Op zondag 29 december 2019 13:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik heb van mezelf een vrij bleke huid...
Die heeft 2 standen: Wit of rood, en dan word ie weer wit, nooit echt bruin
Er bestaat dan ook niets leuks van Acda en De Munnik.quote:Op zondag 29 december 2019 13:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
*high five*quote:Op zondag 29 december 2019 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik ookWit of rood, dan blijf ik liever gewoon wit
Je mist een paarquote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 29 december 2019 13:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sowieso miljoenen meer mensen die het kennenquote:
Eens!quote:Op zondag 29 december 2019 13:17 schreef MTheBassman het volgende:
Flietwoet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens op een van de beste albums ooit gemaakt, verander mijn gedachten.
Rumoerenquote:Op zondag 29 december 2019 13:17 schreef MTheBassman het volgende:
Flietwoet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat is ook wel heel spannend en leuk zeg! En goed dat je wat anders hebt geprobeerd en niet zomaar zonder meer in het bedrijf van je ouders bent gaan werken na je studie.quote:Op zondag 29 december 2019 13:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
SvJWel een tijdje geprobeerd, ik wilde eigenlijk politiek verslaggever worden. Nog best ver gekomen maar op een gegeven moment niet doorgezet. Werk nu in het bedrijf van mijn ouders wat ik over ga nemen en dat bevalt prima
quote:
Om Gijs van de radio te verbannenquote:Op zondag 29 december 2019 13:13 schreef Gretzl het volgende:
Kan ik die petitie al ergens tekenen eigenlijk?
Kan niet, is gewoon zo.quote:Op zondag 29 december 2019 13:17 schreef MTheBassman het volgende:
Flietwoet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zou ik iets moeten veranderen waar ik het mee eens ben?quote:Op zondag 29 december 2019 13:17 schreef MTheBassman het volgende:
Flietwoet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaja en toen ze bezig waren zei hij nog Don't Stop!quote:
Die is ook goedquote:Op zondag 29 december 2019 13:18 schreef Cee het volgende:
Heb overigens op Never going back again gestemd maar die staat niet in de lijst.
Precies, Rumours has it all.quote:Op zondag 29 december 2019 13:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets moeten veranderen waar ik het mee eens ben?
Jimmy Fallon....quote:
Me Ziyech, you Promesquote:Op zondag 29 december 2019 13:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jaja en toen ze bezig waren zei hij nog Don't Stop!
Flietwoet M ownt vrijwel alle 60s en 70s artiesten die in de lijst der lijsten staanquote:Op zondag 29 december 2019 13:17 schreef MTheBassman het volgende:
Flietwoet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is nou zo jammerquote:
Nee dat mag hoorquote:Op zondag 29 december 2019 13:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel heel spannend en leuk zeg! En goed dat je wat anders hebt geprobeerd en niet zomaar zonder meer in het bedrijf van je ouders bent gaan werken na je studie.
Mag ik vragen 'hoe ver' je bent gekomen? Alsin: waar je hebt gewerkt? Of wordt t dan te weinig anoniem hier :-)
Voor mij daarboven nog Deep Purple en Rainbow, verder eenschquote:Op zondag 29 december 2019 13:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Flietwoet M ownt vrijwel alle 60s en 70s artiesten die in de lijst der lijsten staan
quote:Op zondag 29 december 2019 13:19 schreef Gretzl het volgende:
LET IT HAPPEN VOLLEDIGE VERSIE GENOT NU![]()
Past dat nog naast die appel dan?quote:Op zondag 29 december 2019 13:20 schreef MTheBassman het volgende:
GIJS IK DOUW EEN BANAAN DOOR JE STROT
Met zo'n grote bek als die van Gijs past er nog veel meer in.quote:
Albumversie staat eronder.quote:Op zondag 29 december 2019 13:20 schreef SpaceOddity het volgende:
Ben benieuwd of deze helemaal gedraaid word...
Touchéquote:Op zondag 29 december 2019 13:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Met zo'n grote bek als die van Gijs past er nog veel meer in.
Ook echt de boel rekken tot de zang begint. Hij wist amper nog wat hij moest zeggen.quote:
Ah dat is wel netjes! Triana ken ik niet echt, maar Joost lijkt me een hele fijne om mee gewerkt te hebben. Veel te vroeg overledenquote:Op zondag 29 december 2019 13:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat mag hoorIk heb bij nu.nl gezeten en Triana (een politiek programma van 1 seizoen met Joost Karhof). Als ik mijn best had gedaan had ik verder kunnen komen maar had op een gegeven moment geen zin meer in die strijd waarbij je 100 jaar werkervaring moet hebben of steeds stages moet lopen. Dus toen ben ik toch maar voor de veiligheid gegaan
Ze hebben ook wel leukere nummers, ik vind dit nummer pas echt tof worden zodra de plaat blijft hangen.quote:Op zondag 29 december 2019 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit heb ik echt te vaak gehoord en die eeuwig lijzige zang van Kevin begint me wat tegen te staan.
Zo is dat Femke.quote:Op zondag 29 december 2019 13:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij krijgt er ook nog gewoon voor betaald hè. Ik vind dat stuitend.
Blijkbaarquote:Op zondag 29 december 2019 13:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan leer je weer iets moois kennen
Ze hebben niet voor niets een intro-countdown he. Denk dat ie het er gewoon om doet.quote:Op zondag 29 december 2019 13:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij krijgt er ook nog gewoon voor betaald hè. Ik vind dat stuitend.
Ik ga toevallig naar Douwe Bob vanavondquote:Op zondag 29 december 2019 13:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is veel betere Slow Down boodschap dan Douwe Bob geeft toch![]()
![]()
Zag dat er bij Free Bird ook al bijstaan.quote:
Dat, en niemand doet er wat aan daar.quote:Op zondag 29 december 2019 13:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ook echt de boel rekken tot de zang begint. Hij wist amper nog wat hij moest zeggen.
Doe hem de groeten van mijquote:Op zondag 29 december 2019 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga toevallig naar Douwe Bob vanavond
Is dat goed of slecht nieuws?quote:Op zondag 29 december 2019 13:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ben aangekomen in 038 en de Pippies zijn er niet.
God, ik altijd denken dat het weten wanneer de zang begint een dj skill was. Staat er dus gewoon een timer..quote:Op zondag 29 december 2019 13:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze hebben niet voor niets een intro-countdown he. Denk dat ie het er gewoon om doet.
quote:Op zondag 29 december 2019 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga toevallig naar Douwe Bob vanavond
Goede timingquote:
Eens. Gewoon computergestuurde bagger dit.quote:Op zondag 29 december 2019 13:22 schreef Zorro het volgende:
Waarom moeten 9 van de 10 van al die modernere bands hun muziek volpleuren met die walgelijke synth geluiden? Rot toch op. Beetje ondersteuning ok, maar als het nummer er op gaat draaien, nee dank je.
Gewoon drum, bas, gitaar, zang en evt een beetje toetsen. Is dat nou zo moeilijk?
Vind dit nummer wel leuk maar ik snap waar je vandaan komt, een beetje normaal gitaarwerk met alleen ondersteuning van toetsen is ook gewoon prima.quote:Op zondag 29 december 2019 13:22 schreef Zorro het volgende:
Waarom moeten 9 van de 10 van al die modernere bands hun muziek volpleuren met die walgelijke synth geluiden? Rot toch op. Beetje ondersteuning ok, maar als het nummer er op gaat draaien, nee dank je.
Gewoon drum, bas, gitaar, zang en evt een beetje toetsen. Is dat nou zo moeilijk?
Was wachten op de grap.quote:
Je hebt klaarblijkelijk geen kwaliteiten nodig om voor de radio te mogen werken.quote:Op zondag 29 december 2019 13:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
God, ik altijd denken dat het weten wanneer de zang begint een dj skill was. Staat er dus gewoon een timer..
Ze zijn met opa en oma een stukje lopen denk ik.quote:
Omdat gortdroge gitaarmuziek kut is. Oke???quote:Op zondag 29 december 2019 13:22 schreef Zorro het volgende:
Ook zo'n fan van Opgezwolle? Voer voor je woofer!quote:Op zondag 29 december 2019 13:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ben aangekomen in 038 en de Pippies zijn er niet.
quote:
Ja echt zondequote:Op zondag 29 december 2019 13:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah dat is wel netjes! Triana ken ik niet echt, maar Joost lijkt me een hele fijne om mee gewerkt te hebben. Veel te vroeg overleden
Ik schrijf nu over economie voor een landelijk medium, en heb ook een tijdje in Den Haag rondgelopen voor hetzelfde medium
Nou hier gaat al minutenlang iets misquote:
SAME!!!!quote:Op zondag 29 december 2019 13:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb geluid nog niet zo hard gehad tijdens T2000 als nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kwam ik ook net achter.quote:Op zondag 29 december 2019 13:23 schreef essnhills het volgende:
Ah, hier doelden jullie op met het blijven hangen van de plaat
Half Full Glass of Wine ofzoquote:Op zondag 29 december 2019 13:25 schreef MilanILF het volgende:
Had liever iets van de eerdere Tame Impala platen gehoord.
dikke moddervette bas, bohhquote:
Hier gaat ook iets mis.quote:Op zondag 29 december 2019 13:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
SAME!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*G*
![]()
*G*
![]()
*G*
![]()
*G*
![]()
![]()
![]()
*G*
![]()
*G*
![]()
*G*
![]()
*G*
![]()
*G*
![]()
*G*
![]()
*G*
![]()
*G*
![]()
*G*
![]()
Je kende dit niet?quote:Op zondag 29 december 2019 13:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kwam ik ook net achter.
Aangename kennismaking deze Impala
Beste BASRIFF OOITquote:
Ik heb een keer een praatje gemaakt me ze in de trein. Zij waren landelijk nog niet zo bekend en op weg naar Hilversum.quote:Op zondag 29 december 2019 13:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook zo'n fan van Opgezwolle? Voer voor je woofer!
Ikquote:Op zondag 29 december 2019 13:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
"Wie stemt hier in godsnaam op?" - mijn moeder
Perfect moment daarvoor. Smakelijkquote:Op zondag 29 december 2019 13:26 schreef Isorden het volgende:
Ik ben ff een bakkie soep naar binnen slurpen, tosso
Waarom haten?quote:Op zondag 29 december 2019 13:25 schreef Cee het volgende:
Ik haatte dit nummer eerst, vorig jaar op gestemd.
Zou zomaar kunnen! Wanneer liep jij er rond?quote:Op zondag 29 december 2019 13:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja echt zondeHeb veel van hem geleerd ook tijdens mijn stage bij Den Haag Vandaag. Ik heb ook nog steeds contact met Ferry Mingele, dat was echt mijn mentor. Dus wat dat betreft zat ik dicht bij het vuur maar helaas de banen lagen niet voor het oprapen. Die plekken blijven in Den Haag zowat eeuwig bezet
Wie weet zijn we elkaar dan wel eens tegengekomen
Ok boomerquote:Op zondag 29 december 2019 13:22 schreef Zorro het volgende:
Duurde al te langquote:
Eensquote:Op zondag 29 december 2019 13:27 schreef Mani89 het volgende:
Nou dat was wel het hoogtepunt van de Top 2000, beter dan dit wordt het niet meer.
Sowieso, samen met The Chain van Fleetwood Macquote:
En ik denken dat ik de jongste hier wasquote:
Als je zaagsel in je hoofd hebt misschien!quote:Op zondag 29 december 2019 13:27 schreef Zorro het volgende:
Kijk, dit is ook vol synths, maar dat is dan toch een stuk vakkundiger in elkaar gezet
Bij het eind, meestal.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 13:27 schreef Mani89 het volgende:
Nou dat was wel het hoogtepunt van de Top 2000, beter dan dit wordt het niet meer.
Dat lijzige gezang, die rare geluiden, het irriteerde wel en klikte niet. Maar op een gegeven moment begon het kwartje te vallen. Rest van wat ik van ze ken (niet veel) vind ik nog steeds niet te pruimen trouwens.quote:
Jij bent gewoon een zure bejaarde.quote:Op zondag 29 december 2019 13:27 schreef Zorro het volgende:
Kijk, dit is ook vol synths, maar dat is dan toch een stuk vakkundiger in elkaar gezet
Blackstar was ook echt intens goed.quote:Op zondag 29 december 2019 13:28 schreef BillDauterive het volgende:
Boh, wat was Let It Happen lekker zeg! Samen met Blackstar het hoogtepunt tot nu toe.
Jupquote:
Dat heb ik wel met meer van Prince.quote:
Lekker nummertje ja.quote:
Van welk jaar ben jij dan?quote:Op zondag 29 december 2019 13:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
En ik denken dat ik de jongste hier was
Ik weet nog als de dag van gisteren dat dit tijdens mijn vakantie in 1999 vaak gedraaid werd, voel me extra oud nu, kras kras.quote:
Dat schijnt gewaagd te zijn om te zeggen, maar dat vind ik ook wel.quote:Op zondag 29 december 2019 13:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat heb ik wel met meer van Prince.
Wat nou. Mozart en Beethoven waren nou eenmaal beter. En die gebruikten ook niks electromeuk. Die wisten wel beter.quote:Op zondag 29 december 2019 13:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een zure bejaarde.
'95. Dacht dat er misschien wel een iemand anders jonger was maar ik gokte er niet opquote:Op zondag 29 december 2019 13:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Van welk jaar ben jij dan?
Er zitten wel redelijk wat twintigers hier wat ik lees
+1quote:Op zondag 29 december 2019 13:27 schreef Mani89 het volgende:
Voor mij voelt het nog als 10 jaar geleden.quote:
Robben, op weg naar, is al bijna 10 jaar geleden.quote:Op zondag 29 december 2019 13:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Voor mij voelt het nog als 10 jaar geleden.
Voor mij voelt het als 10 jaar in de toekomst.quote:Op zondag 29 december 2019 13:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Voor mij voelt het nog als 10 jaar geleden.
2006 - 2009quote:Op zondag 29 december 2019 13:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen! Wanneer liep jij er rond?
Leuk Maniquote:
FYPquote:
Boeren hebben weinig te doen als ze niet met de trekker op de snelweg zitten.quote:Op zondag 29 december 2019 13:32 schreef KBFX2002 het volgende:
Eén van de grootste stijgers dit jaar.
Aw dat is altijd naar, zoietsquote:Op zondag 29 december 2019 13:32 schreef essnhills het volgende:
He bah,
mijn moeder belde me net, ze hadden een rouwadvertentie in de krant zien staan.
De vader van mijn beste vriendinnetje op de basisschool (die daarna verhuisde) is 23 december heel plotseling overleden.
ach jee das altijd raar om te horen/lezenquote:Op zondag 29 december 2019 13:32 schreef essnhills het volgende:
He bah,
De vader van mijn beste vriendinnetje op de basisschool (die daarna verhuisde) is 23 december heel plotseling overleden.
Ditquote:Op zondag 29 december 2019 13:32 schreef KBFX2002 het volgende:
Eén van de grootste stijgers dit jaar.
Sterkte.quote:Op zondag 29 december 2019 13:32 schreef essnhills het volgende:
He bah,
Pfffff...quote:Op zondag 29 december 2019 13:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Robben, op weg naar, is al bijna 10 jaar geleden.
Hoezo Domien?quote:
Net nog toen ik aan het ritselen was met een zakje sla.quote:Op zondag 29 december 2019 13:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De cavia's van Mani maken betere muziek.
Ja. Heb ze sindsdien eigenlijk nooit meer gesproken, maar blijft toch naarquote:Op zondag 29 december 2019 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Aw dat is altijd naar, zoiets
Ook als je iemand van vroeger opzoekt op Google en dan blijkt dat die persoon heel jong overleden is.
quote:Op zondag 29 december 2019 13:32 schreef essnhills het volgende:
He bah,
Goede verwoording.quote:Op zondag 29 december 2019 13:33 schreef BillDauterive het volgende:
Het deuntje klinkt herkenbaar. De zanger klinkt alleen alsof hij een beroerte heeft.
Hebben wij Westfriezen hillegaar niet natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2019 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom zijn mensen toch trots op een dialect? Weten ze niet dat je als een mongool klinkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |