Past dat nog naast die appel dan?quote:Op zondag 29 december 2019 13:20 schreef MTheBassman het volgende:
GIJS IK DOUW EEN BANAAN DOOR JE STROT
Met zo'n grote bek als die van Gijs past er nog veel meer in.quote:
Albumversie staat eronder.quote:Op zondag 29 december 2019 13:20 schreef SpaceOddity het volgende:
Ben benieuwd of deze helemaal gedraaid word...
Touchéquote:Op zondag 29 december 2019 13:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Met zo'n grote bek als die van Gijs past er nog veel meer in.
Ook echt de boel rekken tot de zang begint. Hij wist amper nog wat hij moest zeggen.quote:
Ah dat is wel netjes! Triana ken ik niet echt, maar Joost lijkt me een hele fijne om mee gewerkt te hebben. Veel te vroeg overledenquote:Op zondag 29 december 2019 13:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat mag hoorIk heb bij nu.nl gezeten en Triana (een politiek programma van 1 seizoen met Joost Karhof). Als ik mijn best had gedaan had ik verder kunnen komen maar had op een gegeven moment geen zin meer in die strijd waarbij je 100 jaar werkervaring moet hebben of steeds stages moet lopen. Dus toen ben ik toch maar voor de veiligheid gegaan
Ze hebben ook wel leukere nummers, ik vind dit nummer pas echt tof worden zodra de plaat blijft hangen.quote:Op zondag 29 december 2019 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit heb ik echt te vaak gehoord en die eeuwig lijzige zang van Kevin begint me wat tegen te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |