Sowieso miljoenen meer mensen die het kennenquote:
Eens!quote:Op zondag 29 december 2019 13:17 schreef MTheBassman het volgende:
Flietwoet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens op een van de beste albums ooit gemaakt, verander mijn gedachten.
Rumoerenquote:Op zondag 29 december 2019 13:17 schreef MTheBassman het volgende:
Flietwoet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat is ook wel heel spannend en leuk zeg! En goed dat je wat anders hebt geprobeerd en niet zomaar zonder meer in het bedrijf van je ouders bent gaan werken na je studie.quote:Op zondag 29 december 2019 13:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
SvJWel een tijdje geprobeerd, ik wilde eigenlijk politiek verslaggever worden. Nog best ver gekomen maar op een gegeven moment niet doorgezet. Werk nu in het bedrijf van mijn ouders wat ik over ga nemen en dat bevalt prima
quote:
Om Gijs van de radio te verbannenquote:Op zondag 29 december 2019 13:13 schreef Gretzl het volgende:
Kan ik die petitie al ergens tekenen eigenlijk?
Kan niet, is gewoon zo.quote:Op zondag 29 december 2019 13:17 schreef MTheBassman het volgende:
Flietwoet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zou ik iets moeten veranderen waar ik het mee eens ben?quote:Op zondag 29 december 2019 13:17 schreef MTheBassman het volgende:
Flietwoet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaja en toen ze bezig waren zei hij nog Don't Stop!quote:
Die is ook goedquote:Op zondag 29 december 2019 13:18 schreef Cee het volgende:
Heb overigens op Never going back again gestemd maar die staat niet in de lijst.
Precies, Rumours has it all.quote:Op zondag 29 december 2019 13:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets moeten veranderen waar ik het mee eens ben?
Jimmy Fallon....quote:
Me Ziyech, you Promesquote:Op zondag 29 december 2019 13:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jaja en toen ze bezig waren zei hij nog Don't Stop!
Flietwoet M ownt vrijwel alle 60s en 70s artiesten die in de lijst der lijsten staanquote:Op zondag 29 december 2019 13:17 schreef MTheBassman het volgende:
Flietwoet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is nou zo jammerquote:
Nee dat mag hoorquote:Op zondag 29 december 2019 13:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel heel spannend en leuk zeg! En goed dat je wat anders hebt geprobeerd en niet zomaar zonder meer in het bedrijf van je ouders bent gaan werken na je studie.
Mag ik vragen 'hoe ver' je bent gekomen? Alsin: waar je hebt gewerkt? Of wordt t dan te weinig anoniem hier :-)
Voor mij daarboven nog Deep Purple en Rainbow, verder eenschquote:Op zondag 29 december 2019 13:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Flietwoet M ownt vrijwel alle 60s en 70s artiesten die in de lijst der lijsten staan
quote:Op zondag 29 december 2019 13:19 schreef Gretzl het volgende:
LET IT HAPPEN VOLLEDIGE VERSIE GENOT NU![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |