Ah dat is wel netjes! Triana ken ik niet echt, maar Joost lijkt me een hele fijne om mee gewerkt te hebben. Veel te vroeg overledenquote:Op zondag 29 december 2019 13:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat mag hoorIk heb bij nu.nl gezeten en Triana (een politiek programma van 1 seizoen met Joost Karhof). Als ik mijn best had gedaan had ik verder kunnen komen maar had op een gegeven moment geen zin meer in die strijd waarbij je 100 jaar werkervaring moet hebben of steeds stages moet lopen. Dus toen ben ik toch maar voor de veiligheid gegaan
Ze hebben ook wel leukere nummers, ik vind dit nummer pas echt tof worden zodra de plaat blijft hangen.quote:Op zondag 29 december 2019 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit heb ik echt te vaak gehoord en die eeuwig lijzige zang van Kevin begint me wat tegen te staan.
Zo is dat Femke.quote:Op zondag 29 december 2019 13:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij krijgt er ook nog gewoon voor betaald hè. Ik vind dat stuitend.
Blijkbaarquote:Op zondag 29 december 2019 13:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan leer je weer iets moois kennen
Ze hebben niet voor niets een intro-countdown he. Denk dat ie het er gewoon om doet.quote:Op zondag 29 december 2019 13:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij krijgt er ook nog gewoon voor betaald hè. Ik vind dat stuitend.
Ik ga toevallig naar Douwe Bob vanavondquote:Op zondag 29 december 2019 13:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is veel betere Slow Down boodschap dan Douwe Bob geeft toch![]()
![]()
Zag dat er bij Free Bird ook al bijstaan.quote:
Dat, en niemand doet er wat aan daar.quote:Op zondag 29 december 2019 13:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ook echt de boel rekken tot de zang begint. Hij wist amper nog wat hij moest zeggen.
Doe hem de groeten van mijquote:Op zondag 29 december 2019 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga toevallig naar Douwe Bob vanavond
Is dat goed of slecht nieuws?quote:Op zondag 29 december 2019 13:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ben aangekomen in 038 en de Pippies zijn er niet.
God, ik altijd denken dat het weten wanneer de zang begint een dj skill was. Staat er dus gewoon een timer..quote:Op zondag 29 december 2019 13:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze hebben niet voor niets een intro-countdown he. Denk dat ie het er gewoon om doet.
quote:Op zondag 29 december 2019 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga toevallig naar Douwe Bob vanavond
Goede timingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |