Eens. Gewoon computergestuurde bagger dit.quote:Op zondag 29 december 2019 13:22 schreef Zorro het volgende:
Waarom moeten 9 van de 10 van al die modernere bands hun muziek volpleuren met die walgelijke synth geluiden? Rot toch op. Beetje ondersteuning ok, maar als het nummer er op gaat draaien, nee dank je.
Gewoon drum, bas, gitaar, zang en evt een beetje toetsen. Is dat nou zo moeilijk?
Vind dit nummer wel leuk maar ik snap waar je vandaan komt, een beetje normaal gitaarwerk met alleen ondersteuning van toetsen is ook gewoon prima.quote:Op zondag 29 december 2019 13:22 schreef Zorro het volgende:
Waarom moeten 9 van de 10 van al die modernere bands hun muziek volpleuren met die walgelijke synth geluiden? Rot toch op. Beetje ondersteuning ok, maar als het nummer er op gaat draaien, nee dank je.
Gewoon drum, bas, gitaar, zang en evt een beetje toetsen. Is dat nou zo moeilijk?
Was wachten op de grap.quote:
Je hebt klaarblijkelijk geen kwaliteiten nodig om voor de radio te mogen werken.quote:Op zondag 29 december 2019 13:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
God, ik altijd denken dat het weten wanneer de zang begint een dj skill was. Staat er dus gewoon een timer..
Ze zijn met opa en oma een stukje lopen denk ik.quote:
Omdat gortdroge gitaarmuziek kut is. Oke???quote:Op zondag 29 december 2019 13:22 schreef Zorro het volgende:
Ook zo'n fan van Opgezwolle? Voer voor je woofer!quote:Op zondag 29 december 2019 13:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ben aangekomen in 038 en de Pippies zijn er niet.
quote:
Ja echt zondequote:Op zondag 29 december 2019 13:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah dat is wel netjes! Triana ken ik niet echt, maar Joost lijkt me een hele fijne om mee gewerkt te hebben. Veel te vroeg overleden
Ik schrijf nu over economie voor een landelijk medium, en heb ook een tijdje in Den Haag rondgelopen voor hetzelfde medium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |