SAME!!!!quote:Op zondag 29 december 2019 13:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb geluid nog niet zo hard gehad tijdens T2000 als nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kwam ik ook net achter.quote:Op zondag 29 december 2019 13:23 schreef essnhills het volgende:
Ah, hier doelden jullie op met het blijven hangen van de plaat
Half Full Glass of Wine ofzoquote:Op zondag 29 december 2019 13:25 schreef MilanILF het volgende:
Had liever iets van de eerdere Tame Impala platen gehoord.
dikke moddervette bas, bohhquote:
Hier gaat ook iets mis.quote:Op zondag 29 december 2019 13:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
SAME!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*G*
![]()
*G*
![]()
*G*
![]()
*G*
![]()
![]()
![]()
*G*
![]()
*G*
![]()
*G*
![]()
*G*
![]()
*G*
![]()
*G*
![]()
*G*
![]()
*G*
![]()
*G*
![]()
Je kende dit niet?quote:Op zondag 29 december 2019 13:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kwam ik ook net achter.
Aangename kennismaking deze Impala
Beste BASRIFF OOITquote:
Ik heb een keer een praatje gemaakt me ze in de trein. Zij waren landelijk nog niet zo bekend en op weg naar Hilversum.quote:Op zondag 29 december 2019 13:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook zo'n fan van Opgezwolle? Voer voor je woofer!
Ikquote:Op zondag 29 december 2019 13:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
"Wie stemt hier in godsnaam op?" - mijn moeder
Perfect moment daarvoor. Smakelijkquote:Op zondag 29 december 2019 13:26 schreef Isorden het volgende:
Ik ben ff een bakkie soep naar binnen slurpen, tosso
Waarom haten?quote:Op zondag 29 december 2019 13:25 schreef Cee het volgende:
Ik haatte dit nummer eerst, vorig jaar op gestemd.
Zou zomaar kunnen! Wanneer liep jij er rond?quote:Op zondag 29 december 2019 13:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja echt zondeHeb veel van hem geleerd ook tijdens mijn stage bij Den Haag Vandaag. Ik heb ook nog steeds contact met Ferry Mingele, dat was echt mijn mentor. Dus wat dat betreft zat ik dicht bij het vuur maar helaas de banen lagen niet voor het oprapen. Die plekken blijven in Den Haag zowat eeuwig bezet
Wie weet zijn we elkaar dan wel eens tegengekomen
Ok boomerquote:Op zondag 29 december 2019 13:22 schreef Zorro het volgende:
Waarom moeten 9 van de 10 van al die modernere bands hun muziek volpleuren met die walgelijke synth geluiden? Rot toch op. Beetje ondersteuning ok, maar als het nummer er op gaat draaien, nee dank je.
Gewoon drum, bas, gitaar, zang en evt een beetje toetsen. Is dat nou zo moeilijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |