SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
had al het vermoeden dat je weg gingquote:Op zondag 29 december 2019 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan even boodschappen doen en langs mijn moeder. Tot later
Ben geen fan Adele, maar dit nummer vind ik vertui haar beste song.quote:Op zondag 29 december 2019 11:59 schreef Zorro het volgende:
696 Kom Terug Spinvis
695 I Feel Love Donna Summer![]()
694 Million Years Ago Adele
693 Sign O'The Times Prince
692 Zwart Wit Frank Boeijen Groep![]()
691 Sorry Nothing But Thieves
690 You're My Best Friend Queen![]()
![]()
689 Lea The Cats
688 Firth Of Fifth Genesis![]()
![]()
687 Everything Now Arcade Fire
686 New Kid In Town Eagles![]()
Zelfs als Nederland de juiste weg lijkt in te slaan, kiezen ze toch weer een verkeerd inhammetje. Onverbeterlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 11:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Everything now is dan ook een heel matig liedje.
Ben geen fan Adele, maar dit nummer vind ik vertui haar beste song.quote:Op zondag 29 december 2019 11:59 schreef satecl het volgende:
[..]
zondag 29 december 2019 11:58 schreef laxus13 het volgende:[/b]
696 Kom Terug Spinvis 2012![]()
695 I Feel Love Donna Summer 1977![]()
694 Million Years Ago Adele 2016![]()
693 Sign O'The Times Prince 1987![]()
![]()
![]()
692 Zwart Wit Frank Boeijen Groep 1984![]()
![]()
691 Sorry Nothing But Thieves 2017![]()
690 You're My Best Friend Queen 1976![]()
![]()
![]()
689 Lea The Cats 1968![]()
688 Firth Of Fifth Genesis 1973![]()
687 Everything Now Arcade Fire 2017![]()
686 New Kid In Town Eagles 1977![]()
Mogguhquote:
Dan ben ik weer wegquote:
Tot laterquote:
's morregesquote:
Middagquote:
Op 2018 richten maar danquote:Op zondag 29 december 2019 12:00 schreef Dagoduck het volgende:
In 2017 zaten we nu op 3 topics per uur. Tot zover onze aspiraties.
Verdorie, 48 seconden te laatquote:
sommige mensen reageren niet zo goed op drank als anderen.quote:Op zondag 29 december 2019 12:01 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker schieten wanneer je naar de kroeg gaat, ja toch.
Zal @wimderon zijn radio aanzetten?quote:Op zondag 29 december 2019 12:01 schreef Mani89 het volgende:
REIS VER
DRINK WIJN
DENK NA
LACH HARD
DUIK DIEP
KOM TERUG
quote:Op zondag 29 december 2019 12:01 schreef MTheBassman het volgende:
de aankomende Adele vind ik haar mooiste denk ik.
Ik ook met die mogguh die je quote.. FOK! duurde gewoon te lang met het plaatsenquote:
Ik denk wel dat @wimderon daar speciaal zijn radio voor aanzet ja.quote:Op zondag 29 december 2019 12:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zal @:wimderon zijn radio aanzetten?
Die zit al klaar voor Van Gerwen - Labanauskas genotquote:Op zondag 29 december 2019 12:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goed goed, lekker vakantie nuquote:
Is dat die ex-keeper van Cambuur?quote:Op zondag 29 december 2019 12:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een aankomen doet ze!quote:Op zondag 29 december 2019 12:01 schreef MTheBassman het volgende:
Het is natuurlijk wel een muzikaal dier. Ik weet zeker dat hij hiervan kan genieten.quote:Op zondag 29 december 2019 12:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat @:wimderon daar speciaal zijn radio voor aanzet ja.
Oliebollen?quote:
Ja op een gegeven moment zit je vol hèquote:Op zondag 29 december 2019 12:02 schreef Dagoduck het volgende:
De hele dag oliebollenproeven lijkt hem heerlijk. Maar na een uur is ie wel klaar.
heb meer met "Set fire to the Rain"quote:Op zondag 29 december 2019 12:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga daar met weinig interesse naar kijken.quote:Op zondag 29 december 2019 12:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die zit al klaar voor Van Gerwen - Labanauskas genot
Dit is niet echt. Doe de barcode er eens bij zodat we kunnen controleren?quote:
concert in de ochtendquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 12:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit is niet echt. Doe de barcode er eens bij zodat we kunnen controleren?
Waarom dan zeggen "Ik zou wel de hele dag oliebollen willen eten". Ik zou er wel een paar lusten. Klaar. Wees eens eerlijk mensen.quote:Op zondag 29 december 2019 12:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment zit je vol hè
[..]
[..]
Krijg het alweer bloedheet als ik naam alleen al ziequote:
Best lekkerquote:Op zondag 29 december 2019 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed goed, lekker vakantie nu![]()
Met jou?
Is vast een Belgisch bedrijf.quote:
Doe mij maar gewoon de albumversie hoor, maar dat heb ik met alles van Spinvis.quote:
het schaamwoord van deze kerstperiodequote:
I was a very good bank, for smalltown girls.quote:Op zondag 29 december 2019 12:05 schreef Zorro het volgende:
Ik zit al de hele ochtend met mijn laptop op de bank.
Is een goeie bank hoor.
te laat,quote:
+1, blij met mn nieuwe bankquote:Op zondag 29 december 2019 12:05 schreef Zorro het volgende:
Ik zit al de hele ochtend met mijn laptop op de bank.
Is een goeie bank hoor.
#metooquote:Op zondag 29 december 2019 12:04 schreef essnhills het volgende:
Ik ga dinsdag oliebollen bakken, en dan zal ik er ook wel een aantal proeven. En voor 's avonds natuurlijk
Lowlands dat jaar iddquote:Op zondag 29 december 2019 12:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Krijg het alweer bloedheet als ik naam alleen al zie
Ook prima, als je maar geniet.quote:Op zondag 29 december 2019 12:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon de albumversie hoor, maar dat heb ik met alles van Spinvis.
Ik dacht dat je serieus was toen je zei een hekel te hebben aan Spinvisquote:Op zondag 29 december 2019 12:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon de albumversie hoor, maar dat heb ik met alles van Spinvis.
Insgelijksvanhetzelfdensquote:
Middag!quote:
Liever die van Lowlands 2018.quote:
twitter:MENEERDEGREEF twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 07:56:34Spinvis is een soort Bløf voor mensen die de VPRO-gids hebben en ontdekvakanties in een ingewikkeld land doen. reageer retweet
#metoo Later die jongens nog gesproken bij de doorgang/hemelpoortquote:Op zondag 29 december 2019 12:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lowlands dat jaar idd
Ik stond op de heetste dag van dat festival in de tent bij Enter Shikari. Ik ging echt dood
quote:Op zondag 29 december 2019 12:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Best lekker.
Geen vakantie.
Morgen weer werken na 5 dagen vrij
Alleen al het feit dat iemand zich Spinvis noemt is voor mij al een reden om het helemaal niks te vinden.quote:Op zondag 29 december 2019 12:06 schreef Guanabana het volgende:
Doe mij maar niks van Spinvis, vreselijk.
Alleen Ik Wil Alleen Maar Zwemmen vind ik wel leuk.
Mooi omschrevenquote:Op zondag 29 december 2019 12:06 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
twitter:MENEERDEGREEF twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 07:56:34Spinvis is een soort Bløf voor mensen die de VPRO-gids hebben en ontdekvakanties in een ingewikkeld land doen. reageer retweet
quote:
Zo waarquote:Op zondag 29 december 2019 12:06 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
en de rest kan meezingen?quote:Op zondag 29 december 2019 12:07 schreef Mani89 het volgende:
Alle niet muziekliefhebbers moeten nu even stil zijn.
quote:Op zondag 29 december 2019 12:06 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
"Ik Wil Alleen Maar Zwammen..."quote:
Ditquote:Op zondag 29 december 2019 12:07 schreef tompsv18 het volgende:
Enige nummer van Spinvis dat ik kan waarderen.
Wat heb je gekokt?quote:Op zondag 29 december 2019 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ach, ik had ook afgelopen week vrij, maar heb alleen maar in de keuken gestaan
Fixed!quote:
Nee geloof het nietquote:Op zondag 29 december 2019 12:08 schreef essnhills het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat dit Spinvis?
Las een pauze inquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 12:08 schreef essnhills het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat dit Spinvis?
quote:
quote:
Is iets in de mix bij de eindregie. The Beatles (en dan vooral Srgt Peppers) draaien ze ook abominabel slecht.quote:
Heerlijk he? Dat ie niet kan zingen en malle rijmelarij zingt vergeten we even.quote:
Die is wel stuk slowerquote:Op zondag 29 december 2019 12:08 schreef DecoAoreste het volgende:
'Zet die hoer op uw site' zou trouwens perfect in het metrum passen.
I dont care, ik ga graag naar zn optredens en adoreer zn tekstenquote:Op zondag 29 december 2019 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerlijk he? Dat ie niet kan zingen en malle rijmelarij zingt vergeten we even.
Ach, vorig jaar nog een hartfilmpje laten maken. Zag er goed uitquote:Op zondag 29 december 2019 12:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb je dus niet, je kan zo dood zijn.
😍quote:Op zondag 29 december 2019 12:09 schreef El-Stinho het volgende:
JE HEBT DE TIJD
REIS VER
DRINK WIJN
DENK NA
LACH HARD
DUIK DIEP
KOM TERUG
quote:
quote:Op maandag 23 december 2019 17:56 schreef essnhills het volgende:
Eerste Kerstdag gaan we gourmetten (met ouders en broertje). Wij hebben altijd wel een goede mix aan vlees en groenten enzo. Ik ga nog zoete aardappelkoekjes erbij maken om die ook te kunnen bakken, lekker.
Tweede Kerstdag het jaarlijkse grote kerstdiner. Ook bij mijn ouders. Met broertje, oudere broer en vriendin, oma, oom, tante en nichtje. Tante en ik hebben weer het menu bedacht. Thema Italiaans dit keer.
- Amuse: in de kleuren van de Italiaanse vlag: zelfgemaakte pesto, mozzarellamousse en gegrilde rode puntpaprika.
- Soep: pompoen met rozenharissa, sinaasappelrasp en saffraan en zelfgemaakte soepstengels met parmezaanse kaas.
- Knolselderijsalade met prosciutto.
- Trio van pasta: 3 mini torentjes van spaghetti, ook de kleuren van de Italiaanse vlag. Pesto met peultjes, pistachenootjes en ansjovis, carbonara en paprika.
- Gevulde appel: gevuld met amarettikoekjes, serranoham, broodkruim, gedroogd fruit en kruiden.
- Citroengranita.
- Hoofdgerecht: Kip Saltimbocca op een bedje van paddestoelenrissoto, gnocchi met parmezaanse kaas uit de oven, geroosterd spitskoolparten met citroensdressing.
- Dessert: citroensemifreddo met frambozencoulis en pistachenootjes, tiramisu, witte chocolade panna cotta met cranberries, cannoli en zuccoto.
Ik ben geen fan van wijn.quote:Op zondag 29 december 2019 12:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Drink wijn > check, net 1 ingeschonken
Ik ook, al hou ik niet zo van dat quasi-poetische.quote:Op zondag 29 december 2019 12:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
I dont care, ik ga graag naar zn optredens en adoreer zn teksten
Ah thanksquote:
We have a Winnerquote:Op zondag 29 december 2019 12:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mijn klok is zo zwaar verschoven nu dat het nog ochtend isquote:
En ach, als je dood bent merk je er toch niets meer van. Hooguit wat vervelend voor nabestaanden.quote:Op zondag 29 december 2019 12:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ach, vorig jaar nog een hartfilmpje laten maken. Zag er goed uit
Je gebruikt saffraan zie ik.quote:
Ben blij voor je.quote:Op zondag 29 december 2019 12:10 schreef El-Stinho het volgende:
Ik wil graag @:Mani89 en alle andere stemmers op deze topplaat bedanken voor weer een onvergetelijk moment in de Top2000.
Nee, en dat gaat ook niet meer lukken ook denk ik.quote:Op zondag 29 december 2019 12:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Lopen we al op schema voor record aantal topics?
Dan vind je Blof ook leuker dan Spinvis of niet?quote:
En het werd Zomerquote:Op zondag 29 december 2019 12:10 schreef sasquatsch het volgende:
Niet mijn muziek.
De volgende daarentegen, dat wordt weer genieten.
Ik heb nog niet eens ontbetenquote:Op zondag 29 december 2019 12:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mijn buik zou dit echt niet redden.quote:
Heb nog wel wijn in huis van de kerstquote:
2017 zaten we op een kleine 3 topics per uur de rest van de dag.quote:Op zondag 29 december 2019 12:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Lopen we al op schema voor record aantal topics?
Nee, want Gijs blijft maar lullen.quote:
En dat is prima voor mij :-)quote:Op zondag 29 december 2019 12:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, en dat gaat ook niet meer lukken ook denk ik.
Kolere.quote:Op zondag 29 december 2019 12:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
2017 zaten we op een kleine 3 topics per uur de rest van de dag.
Dat was het zeker, maar het was wel heerlijkquote:
Iets met Guus Meeuwis en bier.quote:Op zondag 29 december 2019 12:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan vind je Blof ook leuker dan Spinvis of niet?
Wij vinden de act van de zogenaamde haters dan wel weer mooi geweest.quote:Op zondag 29 december 2019 12:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die meme dat mensen pretenderen Spinvis leuke muziek te vinden heeft nu wel lang genoeg geduurd.
Ik lust op zn tijd wel een droge witte, maar bier blijft het nectar van de goden voor mij.quote:
Ja, ophouden nu wim.quote:Op zondag 29 december 2019 12:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij vinden de act van de zogenaamde haters dan wel weer mooi geweest.
ok keerlquote:Op zondag 29 december 2019 12:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik lust op zn tijd wel een droge witte, maar bier blijft het nectar van de goden voor mij.
Spinvis is wel lichtjes polariserend ja.quote:Op zondag 29 december 2019 12:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang de nieuwjaarsborrel hier doorgaatquote:Op zondag 29 december 2019 12:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
I feel love, I feel love, I feeeeel looooveee...quote:Op zondag 29 december 2019 12:12 schreef essnhills het volgende:
Ohja deze ken ik wel.
Ik moet nog even nadenken of ik dit wel iets vind of niet
Heel duur, ben gelijk blut nuquote:Op zondag 29 december 2019 12:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je gebruikt saffraan zie ik.
Is dat niet duur?
quote:Op zondag 29 december 2019 12:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik lust op zn tijd wel een droge witte, maar bier blijft het nectar van de goden voor mij.
Jij jat de laatste dagen mijn woordgrappen ook wel eensquote:
Queen niet kennen.quote:Op zondag 29 december 2019 12:08 schreef Kyran het volgende:
696 Kom Terug Spinvis
695 I Feel Love Donna Summer![]()
694 Million Years Ago Adele![]()
693 Sign O'The Times Prince :![]()
692 Zwart Wit Frank Boeijen Groep![]()
691 Sorry Nothing But Thieves
690 You're My Best Friend Queen![]()
689 Lea The Cats![]()
688 Firth Of Fifth Genesis![]()
687 Everything Now Arcade Fire
686 New Kid In Town Eagles![]()
Matig uurtje met veel oh ja denk ik
Kan hij geen muilkorf om? Dan bedoel ik Gijsquote:Op zondag 29 december 2019 12:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat kan die Gijs lullen he?
Dat zijn er hooguit 3 ofzo, daar gaat het verschil niet in zitten.quote:Op zondag 29 december 2019 12:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang de nieuwjaarsborrel hier doorgaat![]()
Of tellen die topics niet?
Nog nooit xtc gebruikt zeker?quote:Op zondag 29 december 2019 12:12 schreef essnhills het volgende:
Ohja deze ken ik wel.
Ik moet nog even nadenken of ik dit wel iets vind of niet
quote:
dacht dat elke Fok!ker die wel kon maken, zolang je als eerste bent telt hetquote:Op zondag 29 december 2019 12:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jij jat de laatste dagen mijn woordgrappen ook wel eens
Queen? Wie zijn dat?quote:
Wat mij betreft geen schande om niet elk van die honderd miljoen Queen-platen in de lijst van buiten te kennen.quote:
Ja dat dacht ik wel.quote:
Zonder dollen meneer Scholier, ik vind er echt helemaal niks aan.quote:Op zondag 29 december 2019 12:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zondag 29 december 2019 12:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nog nooit xtc gebruikt zeker?
Is anders vis een optie?quote:Op zondag 29 december 2019 12:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik wel.
Maar saaffraan is altijd al duur geweest natuurlijk.
Aan de ene kant heb ik niets met hem, en aan de andere kant heb ik ook niets tegen hem. Het is gewoon niet mijn soort muziek.quote:Op zondag 29 december 2019 12:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Spinvis is wel lichtjes polariserend ja.
Dit. Ik ken genoeg Queen, maar als de hele discografie erin zit ken ik ze ook allemaal niet meer.quote:Op zondag 29 december 2019 12:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat mij betreft geen schande om niet elk van die honderd miljoen Queen-platen in de lijst van buiten te kennen.
pessimistquote:Op zondag 29 december 2019 12:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gaat dit lied over xtc ja? Nooit gerealiseerdquote:Op zondag 29 december 2019 12:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nog nooit xtc gebruikt zeker?
Ja, toch iets van 450 ofzo.quote:Op zondag 29 december 2019 12:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik wel.
Maar saffraan is altijd al duur geweest natuurlijk.
oh shit, ik snap ook wel dat je hier lekker op zou kunnen gaanquote:Op zondag 29 december 2019 12:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gaat dit lied over xtc ja? Nooit gerealiseerd
fantast(isch)quote:
Precies weet ik niet, maar in elk geval 2x de helft.quote:
Ik dit jaar ook 2x in 2 weken ofzo. Phil Collins en Muse genot.quote:Op zondag 29 december 2019 12:14 schreef Isorden het volgende:
Bedenk me nu dat ik dus komend jaar in een tijd van 3 weken 2 keer in het Goffertpark sta
Ja, godverdomme, en voor wat.quote:Op zondag 29 december 2019 12:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Godver![]()
Anders kap je hem even af
Vast wel, maar ben ook geen iedere scheet van Queen fan, sowwieh not sowwiehquote:
Er zat wel schandalig weinig vis in het menu dit jaar iddquote:
Tafkap?quote:
Vieren delenquote:
Niet specifiek maar wel een heerlijk plaatje voor.quote:Op zondag 29 december 2019 12:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gaat dit lied over xtc ja? Nooit gerealiseerd
Kort dan dit idd een minuut of 4 inquote:
Wat wil je vieren dan?quote:
En dat met 18 gangenquote:Op zondag 29 december 2019 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zat wel schandalig weinig vis in het menu dit jaar idd
Vis
Je bent van harte welkom volgend jaar, voor de helft doe ik t ookquote:Op zondag 29 december 2019 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was het zeker, maar het was wel heerlijk
Dat kan ik me goed voorstellen. Blue Monday blijft toch voor mij de beste plaat die ik onder invloed heb gehoord op een ravequote:Op zondag 29 december 2019 12:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niet specifiek maar wel een heerlijk plaatje voor.
Dan moet je een eind lopen voor je eten.quote:
Goffertpark is wel een prima plek voor concerten enzoquote:Op zondag 29 december 2019 12:14 schreef Isorden het volgende:
Bedenk me nu dat ik dus komend jaar in een tijd van 3 weken 2 keer in het Goffertpark sta
quote:Op zondag 29 december 2019 12:14 schreef Isorden het volgende:
quote:
Gijs in vier stukjes opdelen voor het afkappenquote:
Er zat ansjovis (4 hele stuks!) door de groene pastasausquote:
Ze hadden hem inderdaad beter een miljoen jaar geleden kunnen draaien.quote:Op zondag 29 december 2019 12:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vind m niet eens heel lelijk. Wel veel te hoog
Dankje, ondanks dat ik vergeten was erop te stemmen.quote:Op zondag 29 december 2019 12:10 schreef El-Stinho het volgende:
Ik wil graag @:Mani89 en alle andere stemmers op deze topplaat bedanken voor weer een onvergetelijk moment in de Top2000.
Ik vind vooral de tekst heel mooi. een van de enige nummers waar ik daadwerkelijk naar de tekst luister.quote:Op zondag 29 december 2019 12:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vind m niet eens heel lelijk. Wel veel te hoog
Dan heb je vier Gijsen. Wordt het ook niet beter van.quote:Op zondag 29 december 2019 12:17 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Gijs in vier stukjes opdelen voor het afkappen
Heel veel van de gerechten zijn toch minder hoor als ik op de helft stop met makenquote:Op zondag 29 december 2019 12:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom volgend jaar, voor de helft doe ik t ook
Ah, ik was niet de enige die daaraan dachtquote:Op zondag 29 december 2019 12:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Origineel van Finkers en Kaandorp is toch beter
quote:Op zondag 29 december 2019 12:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet je een eind lopen voor je eten.
Achtbaan van Kraantje Pappie is natuurlijk wel het ultieme xtc-nummerquote:Op zondag 29 december 2019 12:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh shit, ik snap ook wel dat je hier lekker op zou kunnen gaan
Staat er met een prima aantal in. Het zijn al die scheten en boeren van Queen die erin staan waar ik me meer aan erger.quote:
Jaa die is ook fantastischquote:Op zondag 29 december 2019 12:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen. Blue Monday blijft toch voor mij de beste plaat die ik onder invloed heb gehoord op een rave
Of op bol.comquote:Op zondag 29 december 2019 12:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon kopen in de iBood sale
quote:Op zondag 29 december 2019 12:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet je een eind lopen voor je eten.
quote:Op zondag 29 december 2019 12:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon kopen in de iBood sale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |