We have a Winnerquote:Op zondag 29 december 2019 12:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Drink wijn > check, net 1 ingeschonken
Mijn klok is zo zwaar verschoven nu dat het nog ochtend isquote:
En ach, als je dood bent merk je er toch niets meer van. Hooguit wat vervelend voor nabestaanden.quote:Op zondag 29 december 2019 12:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ach, vorig jaar nog een hartfilmpje laten maken. Zag er goed uit
Je gebruikt saffraan zie ik.quote:
Ben blij voor je.quote:Op zondag 29 december 2019 12:10 schreef El-Stinho het volgende:
Ik wil graag @:Mani89 en alle andere stemmers op deze topplaat bedanken voor weer een onvergetelijk moment in de Top2000.
Nee, en dat gaat ook niet meer lukken ook denk ik.quote:Op zondag 29 december 2019 12:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Lopen we al op schema voor record aantal topics?
Dan vind je Blof ook leuker dan Spinvis of niet?quote:
En het werd Zomerquote:Op zondag 29 december 2019 12:10 schreef sasquatsch het volgende:
Niet mijn muziek.
De volgende daarentegen, dat wordt weer genieten.
Ik heb nog niet eens ontbetenquote:Op zondag 29 december 2019 12:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Drink wijn > check, net 1 ingeschonken
Mijn buik zou dit echt niet redden.quote:
Heb nog wel wijn in huis van de kerstquote:
2017 zaten we op een kleine 3 topics per uur de rest van de dag.quote:Op zondag 29 december 2019 12:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Lopen we al op schema voor record aantal topics?
Nee, want Gijs blijft maar lullen.quote:
En dat is prima voor mij :-)quote:Op zondag 29 december 2019 12:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, en dat gaat ook niet meer lukken ook denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |