We have a Winnerquote:Op zondag 29 december 2019 12:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Drink wijn > check, net 1 ingeschonken
Mijn klok is zo zwaar verschoven nu dat het nog ochtend isquote:
En ach, als je dood bent merk je er toch niets meer van. Hooguit wat vervelend voor nabestaanden.quote:Op zondag 29 december 2019 12:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ach, vorig jaar nog een hartfilmpje laten maken. Zag er goed uit
Je gebruikt saffraan zie ik.quote:
Ben blij voor je.quote:Op zondag 29 december 2019 12:10 schreef El-Stinho het volgende:
Ik wil graag @:Mani89 en alle andere stemmers op deze topplaat bedanken voor weer een onvergetelijk moment in de Top2000.
Nee, en dat gaat ook niet meer lukken ook denk ik.quote:Op zondag 29 december 2019 12:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Lopen we al op schema voor record aantal topics?
Dan vind je Blof ook leuker dan Spinvis of niet?quote:
En het werd Zomerquote:Op zondag 29 december 2019 12:10 schreef sasquatsch het volgende:
Niet mijn muziek.
De volgende daarentegen, dat wordt weer genieten.
Ik heb nog niet eens ontbetenquote:Op zondag 29 december 2019 12:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Drink wijn > check, net 1 ingeschonken
Mijn buik zou dit echt niet redden.quote:
Heb nog wel wijn in huis van de kerstquote:
2017 zaten we op een kleine 3 topics per uur de rest van de dag.quote:Op zondag 29 december 2019 12:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Lopen we al op schema voor record aantal topics?
Nee, want Gijs blijft maar lullen.quote:
En dat is prima voor mij :-)quote:Op zondag 29 december 2019 12:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, en dat gaat ook niet meer lukken ook denk ik.
Kolere.quote:Op zondag 29 december 2019 12:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
2017 zaten we op een kleine 3 topics per uur de rest van de dag.
Dat was het zeker, maar het was wel heerlijkquote:
Iets met Guus Meeuwis en bier.quote:Op zondag 29 december 2019 12:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan vind je Blof ook leuker dan Spinvis of niet?
Wij vinden de act van de zogenaamde haters dan wel weer mooi geweest.quote:Op zondag 29 december 2019 12:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die meme dat mensen pretenderen Spinvis leuke muziek te vinden heeft nu wel lang genoeg geduurd.
Ik lust op zn tijd wel een droge witte, maar bier blijft het nectar van de goden voor mij.quote:
Ja, ophouden nu wim.quote:Op zondag 29 december 2019 12:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij vinden de act van de zogenaamde haters dan wel weer mooi geweest.
ok keerlquote:Op zondag 29 december 2019 12:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik lust op zn tijd wel een droge witte, maar bier blijft het nectar van de goden voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |