Spinvis is wel lichtjes polariserend ja.quote:Op zondag 29 december 2019 12:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij vinden de act van de zogenaamde haters dan wel weer mooi geweest.
Ligt eraan hoe lang de nieuwjaarsborrel hier doorgaatquote:Op zondag 29 december 2019 12:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, en dat gaat ook niet meer lukken ook denk ik.
I feel love, I feel love, I feeeeel looooveee...quote:Op zondag 29 december 2019 12:12 schreef essnhills het volgende:
Ohja deze ken ik wel.
Ik moet nog even nadenken of ik dit wel iets vind of niet
Heel duur, ben gelijk blut nuquote:Op zondag 29 december 2019 12:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je gebruikt saffraan zie ik.
Is dat niet duur?
quote:Op zondag 29 december 2019 12:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik lust op zn tijd wel een droge witte, maar bier blijft het nectar van de goden voor mij.
Jij jat de laatste dagen mijn woordgrappen ook wel eensquote:
Queen niet kennen.quote:Op zondag 29 december 2019 12:08 schreef Kyran het volgende:
696 Kom Terug Spinvis
695 I Feel Love Donna Summer![]()
694 Million Years Ago Adele![]()
693 Sign O'The Times Prince :![]()
692 Zwart Wit Frank Boeijen Groep![]()
691 Sorry Nothing But Thieves
690 You're My Best Friend Queen![]()
689 Lea The Cats![]()
688 Firth Of Fifth Genesis![]()
687 Everything Now Arcade Fire
686 New Kid In Town Eagles![]()
Matig uurtje met veel oh ja denk ik
Kan hij geen muilkorf om? Dan bedoel ik Gijsquote:Op zondag 29 december 2019 12:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat kan die Gijs lullen he?
Dat zijn er hooguit 3 ofzo, daar gaat het verschil niet in zitten.quote:Op zondag 29 december 2019 12:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang de nieuwjaarsborrel hier doorgaat![]()
Of tellen die topics niet?
Nog nooit xtc gebruikt zeker?quote:Op zondag 29 december 2019 12:12 schreef essnhills het volgende:
Ohja deze ken ik wel.
Ik moet nog even nadenken of ik dit wel iets vind of niet
quote:
dacht dat elke Fok!ker die wel kon maken, zolang je als eerste bent telt hetquote:Op zondag 29 december 2019 12:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jij jat de laatste dagen mijn woordgrappen ook wel eens
Queen? Wie zijn dat?quote:
Wat mij betreft geen schande om niet elk van die honderd miljoen Queen-platen in de lijst van buiten te kennen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |