Ik dacht dat je serieus was toen je zei een hekel te hebben aan Spinvisquote:Op zondag 29 december 2019 12:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon de albumversie hoor, maar dat heb ik met alles van Spinvis.
Insgelijksvanhetzelfdensquote:
Middag!quote:
Liever die van Lowlands 2018.quote:
twitter:MENEERDEGREEF twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 07:56:34Spinvis is een soort Bløf voor mensen die de VPRO-gids hebben en ontdekvakanties in een ingewikkeld land doen. reageer retweet
#metoo Later die jongens nog gesproken bij de doorgang/hemelpoortquote:Op zondag 29 december 2019 12:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lowlands dat jaar idd
Ik stond op de heetste dag van dat festival in de tent bij Enter Shikari. Ik ging echt dood
quote:Op zondag 29 december 2019 12:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Best lekker.
Geen vakantie.
Morgen weer werken na 5 dagen vrij
Alleen al het feit dat iemand zich Spinvis noemt is voor mij al een reden om het helemaal niks te vinden.quote:Op zondag 29 december 2019 12:06 schreef Guanabana het volgende:
Doe mij maar niks van Spinvis, vreselijk.
Alleen Ik Wil Alleen Maar Zwemmen vind ik wel leuk.
Mooi omschrevenquote:Op zondag 29 december 2019 12:06 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
twitter:MENEERDEGREEF twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 07:56:34Spinvis is een soort Bløf voor mensen die de VPRO-gids hebben en ontdekvakanties in een ingewikkeld land doen. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |