quote:Op zondag 29 december 2019 12:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit is niet echt. Doe de barcode er eens bij zodat we kunnen controleren?
Waarom dan zeggen "Ik zou wel de hele dag oliebollen willen eten". Ik zou er wel een paar lusten. Klaar. Wees eens eerlijk mensen.quote:Op zondag 29 december 2019 12:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment zit je vol hè
[..]
[..]
Krijg het alweer bloedheet als ik naam alleen al ziequote:
Best lekkerquote:Op zondag 29 december 2019 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed goed, lekker vakantie nu![]()
Met jou?
Is vast een Belgisch bedrijf.quote:
Doe mij maar gewoon de albumversie hoor, maar dat heb ik met alles van Spinvis.quote:
het schaamwoord van deze kerstperiodequote:
I was a very good bank, for smalltown girls.quote:Op zondag 29 december 2019 12:05 schreef Zorro het volgende:
Ik zit al de hele ochtend met mijn laptop op de bank.
Is een goeie bank hoor.
te laat,quote:
+1, blij met mn nieuwe bankquote:Op zondag 29 december 2019 12:05 schreef Zorro het volgende:
Ik zit al de hele ochtend met mijn laptop op de bank.
Is een goeie bank hoor.
#metooquote:Op zondag 29 december 2019 12:04 schreef essnhills het volgende:
Ik ga dinsdag oliebollen bakken, en dan zal ik er ook wel een aantal proeven. En voor 's avonds natuurlijk
Lowlands dat jaar iddquote:Op zondag 29 december 2019 12:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Krijg het alweer bloedheet als ik naam alleen al zie
Ook prima, als je maar geniet.quote:Op zondag 29 december 2019 12:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon de albumversie hoor, maar dat heb ik met alles van Spinvis.
Ik dacht dat je serieus was toen je zei een hekel te hebben aan Spinvisquote:Op zondag 29 december 2019 12:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon de albumversie hoor, maar dat heb ik met alles van Spinvis.
Insgelijksvanhetzelfdensquote:
Middag!quote:
Liever die van Lowlands 2018.quote:
twitter:MENEERDEGREEF twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 07:56:34Spinvis is een soort Bløf voor mensen die de VPRO-gids hebben en ontdekvakanties in een ingewikkeld land doen. reageer retweet
#metoo Later die jongens nog gesproken bij de doorgang/hemelpoortquote:Op zondag 29 december 2019 12:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lowlands dat jaar idd
Ik stond op de heetste dag van dat festival in de tent bij Enter Shikari. Ik ging echt dood
quote:Op zondag 29 december 2019 12:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Best lekker.
Geen vakantie.
Morgen weer werken na 5 dagen vrij
Alleen al het feit dat iemand zich Spinvis noemt is voor mij al een reden om het helemaal niks te vinden.quote:Op zondag 29 december 2019 12:06 schreef Guanabana het volgende:
Doe mij maar niks van Spinvis, vreselijk.
Alleen Ik Wil Alleen Maar Zwemmen vind ik wel leuk.
Mooi omschrevenquote:Op zondag 29 december 2019 12:06 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
twitter:MENEERDEGREEF twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 07:56:34Spinvis is een soort Bløf voor mensen die de VPRO-gids hebben en ontdekvakanties in een ingewikkeld land doen. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |