Dankje, ondanks dat ik vergeten was erop te stemmen.quote:Op zondag 29 december 2019 12:10 schreef El-Stinho het volgende:
Ik wil graag @:Mani89 en alle andere stemmers op deze topplaat bedanken voor weer een onvergetelijk moment in de Top2000.
Ik vind vooral de tekst heel mooi. een van de enige nummers waar ik daadwerkelijk naar de tekst luister.quote:Op zondag 29 december 2019 12:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vind m niet eens heel lelijk. Wel veel te hoog
Dan heb je vier Gijsen. Wordt het ook niet beter van.quote:Op zondag 29 december 2019 12:17 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Gijs in vier stukjes opdelen voor het afkappen
Heel veel van de gerechten zijn toch minder hoor als ik op de helft stop met makenquote:Op zondag 29 december 2019 12:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom volgend jaar, voor de helft doe ik t ook
Ah, ik was niet de enige die daaraan dachtquote:Op zondag 29 december 2019 12:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Origineel van Finkers en Kaandorp is toch beter
quote:Op zondag 29 december 2019 12:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet je een eind lopen voor je eten.
Achtbaan van Kraantje Pappie is natuurlijk wel het ultieme xtc-nummerquote:Op zondag 29 december 2019 12:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh shit, ik snap ook wel dat je hier lekker op zou kunnen gaan
Staat er met een prima aantal in. Het zijn al die scheten en boeren van Queen die erin staan waar ik me meer aan erger.quote:
Jaa die is ook fantastischquote:Op zondag 29 december 2019 12:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen. Blue Monday blijft toch voor mij de beste plaat die ik onder invloed heb gehoord op een rave
Of op bol.comquote:Op zondag 29 december 2019 12:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon kopen in de iBood sale
quote:Op zondag 29 december 2019 12:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet je een eind lopen voor je eten.
quote:Op zondag 29 december 2019 12:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon kopen in de iBood sale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |