SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik ook, gelukkig hou ik van stonerrockbandjes en die treden vaak in kleine zaaltjes op.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk alleen nog maar naar kleine zaaltjes, en het liefst in de buurt. Geniet ik meer van dan die mega concerten en festivals.
Eens, maar de sleutel ligt gewoon bij het publiek in mijn ogen...quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar artiesten hebben daar ook een aandeel in he?! Eddie vedder kan ook gewoon zeggen: max ... euro voor een kaartje anders kom ik niet.
Oke, is goed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:18 schreef jrwl het volgende:
Paul Rabberink vind ik echt een douchebag
Eens. Ik gebruik vooral even metal voorbeelden, omdat ik daar meer in zit, maar ...quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
MoJo is veel te machtig![]()
Ik vertik het ook gewoon om voor 90% van die artiesten 80-100 per kaartje neer te tikken... wat dat betreft kun je als publiek op een gegeven moment ook 'nee' zeggen en misschien normaliseert het dan...
Concert- en festivalkaarten zijn gemiddeld 50% duurder dan een paar jaar geleden, da's gewoon absurd
dat zeker! En overal tickets op naam graag!quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, maar de sleutel ligt gewoon bij het publiek in mijn ogen...
Ik heb er weinig mee, maar de Nederlandse platen doen wel goede zaken dit jaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze vind ik nog wel mooi, en er is er nog wel 1 die ik aardig vind die er al een tijd uit is (Open Einde ofzo?), de rest is pover ja.
Dat is het waarschijnlijk ook “verwend” Al moet ik zeggen dat ik ook niet echt een lijn in De line up kan ontdekken. Lijkt erop alsof ze maar wat doenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:17 schreef peaceman het volgende: [..] ik ben in 1994 voor het eerst geweest en het was fan-tas-tisch! nu, door alle andere festivals zijn we zwaar verwend geraakt.
En Roadburn uiteraard.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook, gelukkig hou ik van stonerrockbandjes en die treden vaak in kleine zaaltjes op.
wie wat waar?quote:
Shirley Mansonquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:20 schreef jrwl het volgende:
Schotse accenten vind ik vreselijk
Shirley Manson, als zangeres top
Maar als ze begint te praten in interviews, kut accent
ja maar dat was in de jaren 90 niet zo, toen de concurrentie nog niet zo moordend was.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is het waarschijnlijk ook “verwend” Al moet ik zeggen dat ik ook niet echt een lijn in De line up kan ontdekken. Lijkt erop alsof ze maar wat doen
Ik denk dat Nederlandse platen het in de provincie goed doen, dus met de extra boerenstemmers scheelt dat natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:19 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Ik heb er weinig mee, maar de Nederlandse platen doen wel goede zaken dit jaar.
En bands ook, The Cats zijn één van de grootste stijgers.
Ze was nog niet geboren toen ik 18 was denk ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:20 schreef Gretzl het volgende:
M'n favoriete artieste toen ik 18 was![]()
![]()
Dan moet je maar opletten hoor, jezus.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
wie wat waar?
Zit wedstrijd te volgen dus gemist volgens mij
Had d'r toen wel gedaan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:20 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Had een poster van Amy![]()
boven m'n bed hangen
2007quote:
Lijkt me ook de beste verklaring.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederlandse platen het in de provincie goed doen, dus met de extra boerenstemmers scheelt dat natuurlijk.
Daarom is de prostaatrock ook flink gestegen, en veel skyradio muziek gedaald.
Prostaatrock?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederlandse platen het in de provincie goed doen, dus met de extra boerenstemmers scheelt dat natuurlijk.
Daarom is de prostaatrock ook flink gestegen, en veel skyradio muziek gedaald.
En daar blijft pinkpop dus ook achter, je ziet dat ze het wel proberen nu bv met Armin zo laat (wat vreselijk kut was qua optreden) en je zit ook met je vergunningen natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar dat was in de jaren 90 niet zo, toen de concurrentie nog niet zo moordend was.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dan moet je maar opletten hoor, jezus.
Eensquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat Voodoo Child (Slight Return) zo laag? Wat een SMAKELOOS land is dit.
Tot 2010/11 was ze erg genietbaar idd, daarna werd het rap minderquote:
Jawohl eins zweiquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:21 schreef Zorro het volgende:
Nou als er nog iemand is die Duits aan het leren is?
Kom niet verder dan mit, nach, bei, seit, von, zu, ausquote:
Ik heb dat nooit geleerd en toch gewoon als eindcijfer een 8 voor Duits op de havo.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:21 schreef Zorro het volgende:
Nou als er nog iemand is die Duits aan het leren is?
Ouwelullenrock in het algemeen, maar in het specifiek lijken The Doors en The Who het heel goed te hebben gedaan.quote:
Oneens.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:21 schreef peaceman het volgende:
tja.. een nummer van Doe Maar wat we hadden kunnen missen.
Dat doet Mark Rutte ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:21 schreef LTVDK het volgende:
Wacht nog steeds tot die bom een keertje valt.
Ho ho, Boefquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
T enige NLse nummer dat ik ken waarin 'polis' voorkomt
Die leken eerst niet te stoppe, maar toen ging het downhill.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:21 schreef Fred_B het volgende:
Wat is er eigenlijk van Def Rhymz en Postmen geworden?
schatschatschatquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ouwelullenrock in het algemeen, maar in het specifiek lijken The Doors en The Who het heel goed te hebben gedaan.
Ook dialectplaten boeren (hihaho) goed.
die vergunningen dat is op die locatie een groot probleem ja. En toch is PP wel het meest oorspronkelijke festival van alle grote festivals in Nederland. Qua opzet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:21 schreef alopio het volgende:
[..]
En daar blijft pinkpop dus ook achter, je ziet dat ze het wel proberen nu bv met Armin zo laat (wat vreselijk kut was qua optreden) en je zit ook met je vergunningen natuurlijk
Def Rhymz kan je nu inhuren voor feesten en partijen. Helemaal niet duur, voor weinig staat ie op je verjaardag hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:21 schreef Fred_B het volgende:
Er moet altijd iemand beter zijn, ik n 9quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit geleerd en toch gewoon als eindcijfer een 8 voor Duits op de havo.
Ik heb dat lijstje zelf er helemaal in moeten stampen. En er was er nog eentje voor een andere naamval.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit geleerd en toch gewoon als eindcijfer een 8 voor Duits op de havo.
Haha.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:22 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een Nederlandse wansmaak is dit nummer
Angus Young woont toch ook daar (Aalten)??quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:22 schreef jrwl het volgende:
de boeren hier in de Achterhoek luisteren allemaal AC/DC en piratenmuziek. En natuurlijk Normaal
Def is nu kok in restaurant in Rotterdam dacht ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:21 schreef Fred_B het volgende:
Die boerenplaten is gewoon als 'ludiek protest' van een paar boze boertjes gedaanquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ouwelullenrock in het algemeen, maar in het specifiek lijken The Doors en The Who het heel goed te hebben gedaan.
Zegt me niets.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:22 schreef Ferdo het volgende:
Ziekenfonds...Inmiddels ook alweer 23 jaar geschiedenis.
Klopt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Angus Young woont toch ook daar (Aalten)??
The Who inderdaad ook, maar kan me haast niet voorstellen dat dat door de provincie komt. Misschien door de album- en touraankondiging. Beetje reuring.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet jarigquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Def Rhymz kan je nu inhuren voor feesten en partijen. Helemaal niet duur, voor weinig staat ie op je verjaardag hoor
Verdomme.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:23 schreef Gretzl het volgende:
@:Mexicanobakker: deze poster![]()
[ afbeelding ]
Durch fur gegen ohne um bisquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kom niet verder dan mit, nach, bei, seit, von, zu, aus
Die eerste is nu toch Braboneger?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:21 schreef Fred_B het volgende:
Klopt, een bak van een huisquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hummingbirdquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:23 schreef Gretzl het volgende:
@:Mexicanobakker: deze poster![]()
[ afbeelding ]
'een paar boze boertjes' stemmen niet een plaat van Normaal naar 9 die nog nooit in de lijst stond, terwijl bovendien alle dialectplaten die we tot nog toe hebben gehad ruim zijn gestegen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die boerenplaten is gewoon als 'ludiek protest' van een paar boze boertjes gedaan
Net als de girokaarten uit Zoveel Te Doen van Toontje Lager, denk ik.quote:
Dat ben ik met je eens. En daarom zal het ook niet verdwijnen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
die vergunningen dat is op die locatie een groot probleem ja. En toch is PP wel het meest oorspronkelijke festival van alle grote festivals in Nederland. Qua opzet.
Postmen betaalt zich blauw aan alimentatie aan ene mevr. Teeuwequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:21 schreef Fred_B het volgende:
Zo vet dat ie nog ff mee kwam spelen met GnR in t Goffertpark een paar jaar terugquote:
Die laatste mag al een tijd niet meer de speleoloog uithangen hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die eerste is nu toch Braboneger?
De andere zit nog ergens vast in de grot van Anouk
zou kunnenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat Sammy een negert is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef ok01 het volgende:
Waarom staat dit hoger dan Sammy Davis jr
Valt me mee dat die er nog instaat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef ok01 het volgende:
Waarom staat dit hoger dan Sammy Davis jr
The Who lijkt mij daar inderdaad niet aan te koppelen nee, maar bijvoorbeeld Status Quo wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:23 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
The Who inderdaad ook, maar kan me haast niet voorstellen dat dat door de provincie komt. Misschien door de album- en touraankondiging. Beetje reuring.
Heb jij m de laatste tijd nog wel eens gesignaleerd dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die laatste mag al een tijd niet meer de speleoloog uithangen hoor.
Nee Braboneger is echt iemand andersquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die eerste is nu toch Braboneger?
De andere zit nog ergens vast in de grot van Anouk
Befgoudquote:
niet snel nee. ik draag het ergens ook wel een warm hart toe. misschien omdat het mijn eerste festival was.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. En daarom zal het ook niet verdwijnen.
Ja ik snap die stemacties nooit zo, stem gewoon op wat je zelf leuk vind en niet wat op feesboek heb gestaan waar je op moet stemmen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'een paar boze boertjes' stemmen niet een plaat van Normaal naar 9 die nog nooit in de lijst stond, terwijl bovendien alle dialectplaten die we tot nog toe hebben gehad ruim zijn gestegen.
Reken er maar op dat die helaas massaal op die troep hebben gestemd.
Misschien ziet ie vast inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb jij m de laatste tijd nog wel eens gesignaleerd dan?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zo vet dat ie nog ff mee kwam spelen met GnR in t Goffertpark een paar jaar terug![]()
![]()
Acceptgiro ken ik welquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Net als de girokaarten uit Zoveel Te Doen van Toontje Lager, denk ik.
Sterke werkwoorden met een a in de stam krijgen bij Du Er Sie en Es een umlautquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Befgoud
Bis
Entlang
Fur
Gegen
Ohne
Um
Durch
Mijn ezelsbruggetjes waren soms wat raar.
Iets met snel stijgend waterpeil waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb jij m de laatste tijd nog wel eens gesignaleerd dan?
Wat dan? Bij mij niet nl..quote:
Mwoah, meeste boeren (die ik ken) komen echt niet verder dan Zwarte Jannes.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Who lijkt mij daar inderdaad niet aan te koppelen nee, maar bijvoorbeeld Status Quo wel.
Kristallnaach.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sterker nog, volgens mij is Bestel Mar de enige dialectplaat die we al hebben gehad. Ik vrees dat we straks Blaas me ziek, Halt mich es vast, etc ook weer op 500 gaan zien en dat de opBokkers ook op 600 staan.
Die eerste trad eerder dit jaar in mijn dorp nog op. Dus kennelijk zit-ie nog in het vak.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:21 schreef Fred_B het volgende:
Zie alleen de link, en als ik daar op klik krijg ik acces deniedquote:
Kristalnaach zojuistquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sterker nog, volgens mij is Bestel Mar de enige dialectplaat die we al hebben gehad. Ik vrees dat we straks Blaas me ziek, Halt mich es vast, etc ook weer op 500 gaan zien en dat de opBokkers ook op 600 staan.
Die tel ik niet mee.quote:
Lief ben jij zeg.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Is een lyric in 'this is the life'
Talking about Robert Riger and his motley crew
Wierdquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zie alleen de link, en als ik daar op klik krijg ik acces denied
Mwah, dan heb je hun platen nooit beluisterd. Maar hun zwakste in de lijst.quote:
Inderdaad was vetquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zo vet dat ie nog ff mee kwam spelen met GnR in t Goffertpark een paar jaar terug![]()
![]()
Duk?quote:
Ja, leuk.quote:
Ik heb het net al voor je uitgelegd... opleetttuuuuhquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:28 schreef Kyran het volgende:
Maar even serieus, wie had het net over Motley Crue ;o
Zometeen komt dat kutkoortje nog.quote:
Brabant staat op 50quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Amy McDonald dus in This Is The Lifequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:28 schreef Kyran het volgende:
Maar even serieus, wie had het net over Motley Crue ;o
Klopt, één van de zonen van Ronnie Brunswijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee Braboneger is echt iemand anders
Angus deed wel een Dukwalk....quote:
Kan gebeuren met zo'n niet significant bandjequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:28 schreef peaceman het volgende:
Hey dit bandje heb ik nog niet eerder gehoord.
Sorryquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb het net al voor je uitgelegd... opleetttuuuuh
Ja, maar daar stemt natuurlijk geen enkele boer op.quote:
precies. wie zijn het precies?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan gebeuren met zo'n niet significant bandje
Moet eigenlijk bij elk ABBA nummer iddquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Kan niet vaak genoeg gepost worden.
Op Rowwen Heze wel? Heel benieuwd waar die Vlinder-actie van Peter R toe heeft geleidquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar daar stemt natuurlijk geen enkele boer op.
Limburgse boeren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op Rowwen Heze wel? Heel benieuwd waar die Vlinder-actie van Peter R toe heeft geleid
Terechte klacht. Zwakke ABBAquote:
Welke?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:31 schreef FlyingEagle het volgende:
Voor de coldplay fans, op 3 zenden ze een optreden uit.
Ze is ook niet zo goed opgedroogd nu eigenlijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:30 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
M'n pa te vaak over gehoord. Agnetha.
Hopelijk van echt goede muziek.quote:
Eerste keer dat ik een concert van haar bezocht bleek ze dus live nog met véel meer accent te zingen dan op plaat. Was echt een bijzondere openbaringquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:19 schreef FlyingEagle het volgende:
Ze moet ook aardig schots spreken op concerten, waardoor niemand haar echt verstaat
Gezapig is wel het woord, denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Terechte klacht. Zwakke ABBA
Drank, & Drugsquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ze is ook niet zo goed opgedroogd nu eigenlijk
Komt zo nog (hoop ik)quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zei iemand dat de tweede helft van dit uur beter werd?
Kijk aan!quote:
Live gezien, meh meh.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:33 schreef Gretzl het volgende:
Ik vind dat er meer mooie Schotse accentenin de Top 2000 mogen.
Je kunt me bijvoorbeeld oprapen als Chvrches ooit populair genoeg gaan zijn
Maar die maken tegenwoordig bagger. Tether was wel puntgaaf.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:33 schreef Gretzl het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:33 schreef houdjemond het volgende:
Vrijwillig naar Coldplay gezapt.
Trauma's aan dat hutnummer
Live lijken ze me niet zo sterk inderdaad.quote:
Tot nog toe vind ik Rob de Nijs de topper van dit uur. Dat is wel een pijnlijke constatering.quote:
The Proclaimers komen nog!quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:33 schreef Gretzl het volgende:
Heb je doelbewust de lijst niet vooraf bekijken, zodat het nog een verrassing blijft hoe hoog nummers gaan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook niet. Zit al de hele avond rode albumhoezen te kijken omdat een bepaalde iemand me een puzzeltje appte....quote:
Was het slechtste optreden van Best Kept Secret 2014, als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Live lijken ze me niet zo sterk inderdaad.
Spoel het wel weg met wat HJ.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:34 schreef Cassius het volgende:
Deze muziek is zo mierzoet dat je na afloop eigenlijk je tanden moet poetsen.
oh nee he?! vreselijk!quote:
Raad de plaathoes?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zit al de hele avond rode albumhoezen te kijken omdat een bepaalde iemand me een puzzeltje appte....
Dat nummer vind ik echt alleen leuk als Robert Thornton ermee opkomtquote:
oh?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zit al de hele avond rode albumhoezen te kijken omdat een bepaalde iemand me een puzzeltje appte....
Idem op Melt! 2015quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was het slechtste optreden van Best Kept Secret 2014, als je het mij vraagt.
The Proclaimersquote:
Spoiler: Bloasmuziek in aantocht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was het slechtste optreden van Best Kept Secret 2014, als je het mij vraagt.
lekker manquote:
Hier zelfde verhaal als Mexi, heb veel meer plezier in de lijst sinds ik m niet meer vooraf bekijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb je doelbewust de lijst niet vooraf bekijken, zodat het nog een verrassing blijft hoe hoog nummers gaan?
Dan zal ik wijselijk m'n mond houden over de opkomst van de dialectpop (helaas wel de verkeerde)
Je hoort in gedachte al na dit nummer Greensleeves, en Jan van Veen die een gedicht voordraagt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze plaat is wat ik me vooral herinner van toen ik vroeger soms zacht naar Candlelight luisterde toen het nog op Sky Radio was
Dat nummer heb je na één keer ook wel genoeg gehoord.quote:
Zeker. Ik doe nu voorzichtige gokjes op basis van de trends die ik heb gezien in de eerste 1000 nummers.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb je doelbewust de lijst niet vooraf bekijken, zodat het nog een verrassing blijft hoe hoog nummers gaan?
Dan zal ik wijselijk m'n mond houden over de opkomst van de dialectpop (helaas wel de verkeerde)
Zo goed als het debuut zijn ze inderdaad niet meer geweest. Maar ik voorspel alvast dat we een naar anthem als The Mother We Share over 20 jaar nog wel zullen luisterenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die maken tegenwoordig bagger. Tether was wel puntgaaf.
Wat is de puzzel? Met al die muziekkenners in het topic moet dat toch te doen zijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooi, kan ik zo de Bloas legen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Spoiler: Bloasmuziek in aantocht.
Zo beter?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:36 schreef Kyran het volgende:
Muziek is echt zaad op dit moment, gelukkig is de wedstrijd smullen
Ah mijn post goed getimed zie ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |