Ja ik snap die stemacties nooit zo, stem gewoon op wat je zelf leuk vind en niet wat op feesboek heb gestaan waar je op moet stemmen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'een paar boze boertjes' stemmen niet een plaat van Normaal naar 9 die nog nooit in de lijst stond, terwijl bovendien alle dialectplaten die we tot nog toe hebben gehad ruim zijn gestegen.
Reken er maar op dat die helaas massaal op die troep hebben gestemd.
Misschien ziet ie vast inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb jij m de laatste tijd nog wel eens gesignaleerd dan?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zo vet dat ie nog ff mee kwam spelen met GnR in t Goffertpark een paar jaar terug![]()
![]()
Acceptgiro ken ik welquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Net als de girokaarten uit Zoveel Te Doen van Toontje Lager, denk ik.
Sterke werkwoorden met een a in de stam krijgen bij Du Er Sie en Es een umlautquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Befgoud
Bis
Entlang
Fur
Gegen
Ohne
Um
Durch
Mijn ezelsbruggetjes waren soms wat raar.
Iets met snel stijgend waterpeil waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb jij m de laatste tijd nog wel eens gesignaleerd dan?
Wat dan? Bij mij niet nl..quote:
Mwoah, meeste boeren (die ik ken) komen echt niet verder dan Zwarte Jannes.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Who lijkt mij daar inderdaad niet aan te koppelen nee, maar bijvoorbeeld Status Quo wel.
Kristallnaach.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sterker nog, volgens mij is Bestel Mar de enige dialectplaat die we al hebben gehad. Ik vrees dat we straks Blaas me ziek, Halt mich es vast, etc ook weer op 500 gaan zien en dat de opBokkers ook op 600 staan.
Die eerste trad eerder dit jaar in mijn dorp nog op. Dus kennelijk zit-ie nog in het vak.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:21 schreef Fred_B het volgende:
Wat is er eigenlijk van Def Rhymz en Postmen geworden?
Zie alleen de link, en als ik daar op klik krijg ik acces deniedquote:
Kristalnaach zojuistquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sterker nog, volgens mij is Bestel Mar de enige dialectplaat die we al hebben gehad. Ik vrees dat we straks Blaas me ziek, Halt mich es vast, etc ook weer op 500 gaan zien en dat de opBokkers ook op 600 staan.
Die tel ik niet mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |