Verdomme.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:23 schreef Gretzl het volgende:
@:Mexicanobakker: deze poster![]()
[ afbeelding ]
Durch fur gegen ohne um bisquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kom niet verder dan mit, nach, bei, seit, von, zu, aus
Die eerste is nu toch Braboneger?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:21 schreef Fred_B het volgende:
Wat is er eigenlijk van Def Rhymz en Postmen geworden?
Klopt, een bak van een huisquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Angus Young woont toch ook daar (Aalten)??
Hummingbirdquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:23 schreef Gretzl het volgende:
@:Mexicanobakker: deze poster![]()
[ afbeelding ]
'een paar boze boertjes' stemmen niet een plaat van Normaal naar 9 die nog nooit in de lijst stond, terwijl bovendien alle dialectplaten die we tot nog toe hebben gehad ruim zijn gestegen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die boerenplaten is gewoon als 'ludiek protest' van een paar boze boertjes gedaan
Net als de girokaarten uit Zoveel Te Doen van Toontje Lager, denk ik.quote:
Dat ben ik met je eens. En daarom zal het ook niet verdwijnen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
die vergunningen dat is op die locatie een groot probleem ja. En toch is PP wel het meest oorspronkelijke festival van alle grote festivals in Nederland. Qua opzet.
Postmen betaalt zich blauw aan alimentatie aan ene mevr. Teeuwequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:21 schreef Fred_B het volgende:
Wat is er eigenlijk van Def Rhymz en Postmen geworden?
Zo vet dat ie nog ff mee kwam spelen met GnR in t Goffertpark een paar jaar terugquote:
Die laatste mag al een tijd niet meer de speleoloog uithangen hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die eerste is nu toch Braboneger?
De andere zit nog ergens vast in de grot van Anouk
zou kunnenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Angus Young woont toch ook daar (Aalten)??
Omdat Sammy een negert is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef ok01 het volgende:
Waarom staat dit hoger dan Sammy Davis jr
Valt me mee dat die er nog instaat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef ok01 het volgende:
Waarom staat dit hoger dan Sammy Davis jr
The Who lijkt mij daar inderdaad niet aan te koppelen nee, maar bijvoorbeeld Status Quo wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:23 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
The Who inderdaad ook, maar kan me haast niet voorstellen dat dat door de provincie komt. Misschien door de album- en touraankondiging. Beetje reuring.
Heb jij m de laatste tijd nog wel eens gesignaleerd dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die laatste mag al een tijd niet meer de speleoloog uithangen hoor.
Nee Braboneger is echt iemand andersquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die eerste is nu toch Braboneger?
De andere zit nog ergens vast in de grot van Anouk
Befgoudquote:
niet snel nee. ik draag het ergens ook wel een warm hart toe. misschien omdat het mijn eerste festival was.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. En daarom zal het ook niet verdwijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |