Was het slechtste optreden van Best Kept Secret 2014, als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Live lijken ze me niet zo sterk inderdaad.
Spoel het wel weg met wat HJ.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:34 schreef Cassius het volgende:
Deze muziek is zo mierzoet dat je na afloop eigenlijk je tanden moet poetsen.
oh nee he?! vreselijk!quote:
Raad de plaathoes?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zit al de hele avond rode albumhoezen te kijken omdat een bepaalde iemand me een puzzeltje appte....
Dat nummer vind ik echt alleen leuk als Robert Thornton ermee opkomtquote:
oh?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zit al de hele avond rode albumhoezen te kijken omdat een bepaalde iemand me een puzzeltje appte....
Idem op Melt! 2015quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was het slechtste optreden van Best Kept Secret 2014, als je het mij vraagt.
The Proclaimersquote:
Spoiler: Bloasmuziek in aantocht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was het slechtste optreden van Best Kept Secret 2014, als je het mij vraagt.
lekker manquote:
Hier zelfde verhaal als Mexi, heb veel meer plezier in de lijst sinds ik m niet meer vooraf bekijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb je doelbewust de lijst niet vooraf bekijken, zodat het nog een verrassing blijft hoe hoog nummers gaan?
Dan zal ik wijselijk m'n mond houden over de opkomst van de dialectpop (helaas wel de verkeerde)
Je hoort in gedachte al na dit nummer Greensleeves, en Jan van Veen die een gedicht voordraagt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze plaat is wat ik me vooral herinner van toen ik vroeger soms zacht naar Candlelight luisterde toen het nog op Sky Radio was
Dat nummer heb je na één keer ook wel genoeg gehoord.quote:
Zeker. Ik doe nu voorzichtige gokjes op basis van de trends die ik heb gezien in de eerste 1000 nummers.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb je doelbewust de lijst niet vooraf bekijken, zodat het nog een verrassing blijft hoe hoog nummers gaan?
Dan zal ik wijselijk m'n mond houden over de opkomst van de dialectpop (helaas wel de verkeerde)
Zo goed als het debuut zijn ze inderdaad niet meer geweest. Maar ik voorspel alvast dat we een naar anthem als The Mother We Share over 20 jaar nog wel zullen luisterenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die maken tegenwoordig bagger. Tether was wel puntgaaf.
Wat is de puzzel? Met al die muziekkenners in het topic moet dat toch te doen zijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |