Ze is ook niet zo goed opgedroogd nu eigenlijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:30 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
M'n pa te vaak over gehoord. Agnetha.
Hopelijk van echt goede muziek.quote:
Eerste keer dat ik een concert van haar bezocht bleek ze dus live nog met véel meer accent te zingen dan op plaat. Was echt een bijzondere openbaringquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:19 schreef FlyingEagle het volgende:
Ze moet ook aardig schots spreken op concerten, waardoor niemand haar echt verstaat
Gezapig is wel het woord, denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Terechte klacht. Zwakke ABBA
Drank, & Drugsquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ze is ook niet zo goed opgedroogd nu eigenlijk
Komt zo nog (hoop ik)quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zei iemand dat de tweede helft van dit uur beter werd?
Kijk aan!quote:
Live gezien, meh meh.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:33 schreef Gretzl het volgende:
Ik vind dat er meer mooie Schotse accentenin de Top 2000 mogen.
Je kunt me bijvoorbeeld oprapen als Chvrches ooit populair genoeg gaan zijn
Maar die maken tegenwoordig bagger. Tether was wel puntgaaf.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:33 schreef Gretzl het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:33 schreef houdjemond het volgende:
Vrijwillig naar Coldplay gezapt.
Trauma's aan dat hutnummer
Live lijken ze me niet zo sterk inderdaad.quote:
Tot nog toe vind ik Rob de Nijs de topper van dit uur. Dat is wel een pijnlijke constatering.quote:
The Proclaimers komen nog!quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:33 schreef Gretzl het volgende:
Heb je doelbewust de lijst niet vooraf bekijken, zodat het nog een verrassing blijft hoe hoog nummers gaan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sterker nog, volgens mij is Bestel Mar de enige dialectplaat die we al hebben gehad. Ik vrees dat we straks Blaas me ziek, Halt mich es vast, etc ook weer op 500 gaan zien en dat de opBokkers ook op 600 staan.
Ik ook niet. Zit al de hele avond rode albumhoezen te kijken omdat een bepaalde iemand me een puzzeltje appte....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |