En Roadburn uiteraard.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook, gelukkig hou ik van stonerrockbandjes en die treden vaak in kleine zaaltjes op.
wie wat waar?quote:
Shirley Mansonquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:20 schreef jrwl het volgende:
Schotse accenten vind ik vreselijk
Shirley Manson, als zangeres top
Maar als ze begint te praten in interviews, kut accent
ja maar dat was in de jaren 90 niet zo, toen de concurrentie nog niet zo moordend was.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is het waarschijnlijk ook “verwend” Al moet ik zeggen dat ik ook niet echt een lijn in De line up kan ontdekken. Lijkt erop alsof ze maar wat doen
Ik denk dat Nederlandse platen het in de provincie goed doen, dus met de extra boerenstemmers scheelt dat natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:19 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Ik heb er weinig mee, maar de Nederlandse platen doen wel goede zaken dit jaar.
En bands ook, The Cats zijn één van de grootste stijgers.
Ze was nog niet geboren toen ik 18 was denk ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:20 schreef Gretzl het volgende:
M'n favoriete artieste toen ik 18 was![]()
![]()
Dan moet je maar opletten hoor, jezus.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
wie wat waar?
Zit wedstrijd te volgen dus gemist volgens mij
Had d'r toen wel gedaan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:20 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Had een poster van Amy![]()
boven m'n bed hangen
2007quote:
Lijkt me ook de beste verklaring.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederlandse platen het in de provincie goed doen, dus met de extra boerenstemmers scheelt dat natuurlijk.
Daarom is de prostaatrock ook flink gestegen, en veel skyradio muziek gedaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |