SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Gypsyquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Geweldige plaat idd. Ben zelf voor Tusk gegaan
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Pffff. En dit is waarom 'FOK!'-berichtjes dus nooit meer het scherm zullen halen. Nu al 'ophef' rond die Ruinerwold-grap. Lange tenen-mongolen zitten er in NL nowadays.![]()
https://www.ad.nl/show/we(...)gn=socialsharing_web
Hij heeft Oegandese roots schijnbaarquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon als een Japanner ?
Leuk, ik wens je veel sterkte toe met je verwerkingsproces. Je kunt je ook melden bij de stichting djenneke-lotgenoten-contact door te mailen naar djenlotgenoot@fok.nlquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
[..]
EXCUSES!
NU!
IK BEN GEKWETST!!!11!!@!@
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon als een Japanner ?
Vanmiddag een extra therapie-sessie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Leuk, ik wens je veel sterkte toe met je verwerkingsproces. Je kunt je ook melden bij de stichting djenneke-lotgenoten-contact door te mailen naar djenlotgenoot@fok.nl
En Bert en Ernie zijn met hun verzekering in de weerquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wel tof dat Tommie van Sesamstraat nog steeds die Staatsloterijreclame doet
Daar spreken ze ook Japans natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hij heeft Oegandese roots schijnbaar
Vooral in JappenKampala.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:07 schreef Fred_B het volgende:
[Oeganda]
Daar spreken ze ook Japans natuurlijk.
Daar woon je?quote:
Vind dit en Raspberry Beret de beste nummersquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:08 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb niet zo veel met Prince, maar deze gaat nog wel.
Blijf toch maar liever wel in leven.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:08 schreef djenneke het volgende:
Prima nummer dit hoor, ik dans even mee.
Die is helemaal heerlijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:09 schreef Tris het volgende:
[..]
Vind dit en Raspberry Beret de beste nummers
Zekerquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind de beat hiervan altijd wel lekker
Lekker ouwe.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:10 schreef Isorden het volgende:
Tijd voor de 1e bruine pretpaal van de dag
Geniet van de godendrank!quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:10 schreef Isorden het volgende:
... Toch niet die van Kiwanuka?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:10 schreef Isorden het volgende:
Mooie streek daar anders.quote:
Ben ik het wel mee eens.quote:
Gebruikt ie als bedje om de files voor te lezenquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:13 schreef tompsv18 het volgende:
Gijs denkt dat als er gezongen wordt dat dan het nummer pas begint. Ben benieuwd wat ie zou doen bij een volledig instrumentaal nummer.
Al Dágo!quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:13 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie hebben er lekker het tempo in.
Ja anders kom jij weer langs met dequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, ik hoor het.quote:
Hoe ver liggen we achter op schema?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:13 schreef Dagoduck het volgende:
Het kabbelt lekker door.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:13 schreef Dagoduck het volgende:
Neequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Origineel van Sarah Brightman is fijner
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gebruikt ie als bedje om de files voor te lezen
quote:
Nog maar 17 topics!quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoe ver liggen we achter op schema?
De UITvaart bedoel je?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:13 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:17 schreef Dagoduck het volgende:
Quando sei lontana
sogno all'orizzonte
e mancano le parole...
Teveel begrafenissen bezocht?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:17 schreef Olga het volgende:
Ik vind dit dus niets, terwijl ik Italiaanse muziek wel kan waarderen. Misschien te vaak gehoord
Dan liever wat snellere muziek.quote:
Dat niet eensquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Teveel begrafenissen bezocht?
Snelle is al geweest.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan liever wat snellere muziek.
Daar kun je blind van uitgaanquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dit nummer deed de schoorsteen wel roken (bij Andrea).
K277Aquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:16 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet nooit zo goed wat ik van deze moet denken.
quote:
Die lijst houden mensen nooit 50 nummers volquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bedoelen ze niet stiekem dat dit op 1 staat in de begrafenissen-uitlok top 50?
Als ze dit draaien op mijn begrafenis mag het aan het eind met vuurwerk.quote:
Nou, nu wel dus. Plus, woordgrap enzo.quote:
Halverwege zoeken ze zelf een kist uitquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die lijst houden mensen nooit 50 nummers vol
Dat is die uit Ruinerw~ nee goed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:19 schreef Dagoduck het volgende:
"Mijn allerliefste moeder"
En je allerstomste moeder dan?
Misschien is hij opgevoed door een lesbisch stel, you never knowquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:19 schreef Dagoduck het volgende:
"Mijn allerliefste moeder"
En je allerstomste moeder dan?
Wat maakt mij dat nu uit? Ik ben er zelf toch niet bijquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Welk nummer moet bij jullie hoe dan ook op de begrafenis gedraaid worden?
Bij mij Myth van Beach House. Lekker melancholisch.
Marco Borsato - Als Alle Lichten Zijn Gedoofd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Dust In The Wind.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:20 schreef DecoAoreste het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:20 schreef Kopiko het volgende:
Woman in Chains aangetroffen in Ruinerwold
Dat hangt ervan af in hoeverre je gelooft in de onsterfelijkheid van de ziel enzo.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat maakt mij dat nu uit? Ik ben er zelf toch niet bij
On the Sea van Beach House misschien wel bij mijquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Roads - Portishead om iedereen te laten janken en daarna The Sy Was Pink (Holden Remix) - Nathan Fake, om bij leeglopen van de zaal Milk - van Moderat te pompenquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Songs Ohia - Lionessquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Als dat zo zou zijn ging ik toch ook liever naar de kroeg dan naar mijn eigen begrafenisquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af in hoeverre je gelooft in de onsterfelijkheid van de ziel enzo.
Ik zou je het liefste in een doosje willen doenquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Geen idee. Vind hem wel mooi, maar kant het niet echt verklaren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waarom komt deze opeens zo hoog binnen?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zou je het liefste in een doosje willen doen
hij stond er voor het eerst in de stemlijst bijquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:22 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Geen idee. Vind hem wel mooi, maar kant het niet echt verklaren.
Misschien dat die boeren hun boerinnen allemaal vastketenen aan het aanrecht ofzo? Geen idee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:22 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Geen idee. Vind hem wel mooi, maar kant het niet echt verklaren.
[..]
Nick Drake - Day is Donequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Marco Borsatoquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:20 schreef DecoAoreste het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Een fastfood-KETEN?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Iemand nog avondeet-tips? Heb ook pasta in de vriezer.
Pasta in de vriezer?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik wil denk ik vanavond een pizza'tje bestellen. Iemand nog avondeet-tips? Heb ook pasta in de vriezer.
[..]
Oeh..quote:
Ook wel een mooi muzikaal decenniumquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
80's doet het sowieso erg goed in de lijst
Mia is echt een heel mooie keuzequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Songs Ohia - Lioness
daarna Nick Drake - Fruit Tree
En om af te sluiten
Gorky - Mia
Zitten ook echt wel pareltjes tussen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
80's doet het sowieso erg goed in de lijst
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:23 schreef Strani het volgende:
Een hele goedemiddag danwel relatief morgen lieve mensen!
Wauwquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:23 schreef Strani het volgende:
Goeiemoggel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:23 schreef Strani het volgende:
Ciao!quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:23 schreef Strani het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Marco BorsatoOf 'Binnen' voor als je in de oven ligt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Oud en afgedankt' . voor een eenzaam leven
'De meeste dromen zijn bedrog' . voor familieleden die azen op een vette erfenis
Genoeg keuzeHet beste adres voor al uw primeurs!
Zeker!quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ook wel een mooi muzikaal decennium
En ik ben niet eens een Vlaming. Maar t is een beetje synoniem met mij geworden. Iedereen die mij een beetje kent denk bij muziek als eerste aan dat nr. Dus ook nog eens herkenbaar :-)quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mia is echt een heel mooie keuzeAls ik een Vlaming was had ik die ook gekozen denk ik.
Je geeft zelf het antwoord al.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:25 schreef Sfeermaker het volgende:
HOE DURFT IE 'WOMAN INCHAINS' ZO AF TE KAPPEN, DE JOSTI
1991 dacht ik.quote:
1992 ishquote:
Ahaaa...daar heb ik wel over gelezen, maar het nooit gehoord.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
Of nouja, het was Pearl Jam met Chris Cornell erbij, maar goed, komt op hetzelfde neer.
valt wel meequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:26 schreef Chiappucci het volgende:
Dit klinkt precies als Eddie Vedder.
Vedder nog grapjes?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:26 schreef Chiappucci het volgende:
Where are your people now?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:26 schreef Tris het volgende:
Straks UB40 met Kingston Town. Gewoon King is zoveel beter van hen.
Nee, ik wil geen usb stick van kingston kopenquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:26 schreef Tris het volgende:
Straks UB40 met Kingston Town. Gewoon King is zoveel beter van hen.
Ik dacht net ook dat het Pearl Jam wasquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:26 schreef Chiappucci het volgende:
Maar dan een hongerigequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:26 schreef Chiappucci het volgende:
Vedder alles goed?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:27 schreef Bugno3 het volgende:
Nee dit is niet zo. Doe mij Vedder maar solo
*regelt goedkope fietsen om mee te gooien. Niet nodig om met dure Bianchi's te gaan lopen smijten.quote:
Die twistquote:
He, wat toevallig nou dit, dit is exact hetzelfde als jouw onderschrift.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all!
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer gaat over een vermist fapdoekje
Ik ben het hier uiteraard mee eens.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:30 schreef MTheBassman het volgende:
dit album waar dit opstaat is ook gewoon een meesterwerk
Idd, Wie daar?quote:
Mooiste zin uit het nummerquote:
Marathonuitzending van The Walking Deadquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:31 schreef djenneke het volgende:
Kan echt niemand in dat café een beetje bewegen?
Ze laden zich op voor de eerste de beste carnavalshit om de polonaise te lopenquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:31 schreef djenneke het volgende:
Hahaha.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ze laden zich op voor de eerste de beste carnavalshit om de polonaise te lopen
Badtripbob (RIP) had daar trouwens ooit een episch topic ook overquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer gaat over een vermist fapdoekje
Tegen de muur stond wel een kale man cool mee te bewegen hoor. Sfeertje!quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:31 schreef djenneke het volgende:
Ik haalde Temple of the Dog en Stone Temple Pilots ook door elkaarquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch die band van Vedder en Cornell?
Dacht ik vroeger
Staat te wachten tot-ie erover mag.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Tegen de muur stond wel een kale man cool mee te bewegen hoor.
Nee, 21 stone temple pilots.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Staat te wachten tot-ie erover mag.
Panic Room tochquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien wel de beste actrice ooit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |