Vorig jaar al een trieste actie door vrouwenstemmen op Twitter. Randdebielen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kijk maar uit, volgend jaar komt er een quotum
Ik heb ook geen idee wat hier te verwachten valt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:02 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ken die hele Michael Kiwanuka eigenlijk niet. Die is uit het niets op de aardbodem verschenen als het aan mij ligt.
Dat wordt genot voor jouquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:02 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ken die hele Michael Kiwanuka eigenlijk niet. Die is uit het niets op de aardbodem verschenen als het aan mij ligt.
Nee, maar die Chain behoort wel tot Fleetwood Mac.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Is Alice de Woman in Chains?
En ik maar denken dat het om de mooiste platen ging :/quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Vorig jaar al een trieste actie door vrouwenstemmen op Twitter. Randdebielen.
In welke kelder heb jij gezeten?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:02 schreef MTheBassman het volgende:
Je maakt er een grap van maar ik ben hier dus serieus bang voorquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kijk maar uit, volgend jaar komt er een quotum
Spijker --> kop.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het om de mooiste platen ging :/
Ruine... nee te makkelijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
In welke kelder heb jij gezeten?
Ruinerwold, groetjes Gerrit?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik blijf een beetje in mijn eigen muziekwereld, ik luister namelijk ook nooit radio. Ja, dan mis ik soms dingenquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
The chaaaaaaain keep us togetherquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee, maar die Chain behoort wel tot Fleetwood Mac.
Het is een beetje pretentieuze kijk-mij-eens-muziekkenner-zijn-muziek. Die moeilijke naam is natuurlijk ook expres.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:02 schreef MTheBassman het volgende:
Allang niet meer. In 2010 werd er zelfs zo heftig geschoven door de redactie van Radio 2 dat talloze nummers van 480 > 500 > 1800(???) gingen. Radio 2 heeft het toen nooit toegegeven dat ze flink gesjoemeld hadden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het om de mooiste platen ging :/
Ok.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is een beetje pretentieuze kijk-mij-eens-muziekkenner-zijn-muziek. Die moeilijke naam is natuurlijk ook expres.
stemlijstgenotquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
The chaaaaaaain keeps us together
Het klinkt gewoon als een Japanner ?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is een beetje pretentieuze kijk-mij-eens-muziekkenner-zijn-muziek. Die moeilijke naam is natuurlijk ook expres.
Geweldige plaat idd. Ben zelf voor Tusk gegaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |