Ik verlang terug naar de tijd dat het nog een rubbertegelmaatschappij wasquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:57 schreef Isorden het volgende:
"NPO Radio 2 heeft zijn excuses aangeboden" [...] Lange Tenen Maatschappij in optima forma
Waarom mag zo'n grap niet?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/we(...)gn=socialsharing_web
Werkelijk belachelijk. Ik vond het één van de betere.
Hear hearquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:59 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik verlang terug naar de tijd dat het nog een rubbertegelmaatschappij was
En 'een enkele doelgroep' is hier een gezin van 7 ofzo...quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:00 schreef MTheBassman het volgende:
tja, niemands tere zieltjes mogen tegenwoordig gekwetst worden he. Geen ruimte meer voor grappen ten koste van een enkele doelgroep. Alleen maar serieusheid
Ja, echt he. Ik word er zo moe van onderhand.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:00 schreef MTheBassman het volgende:
tja, niemands tere zieltjes mogen tegenwoordig gekwetst worden he. Geen ruimte meer voor grappen ten koste van een enkele doelgroep. Alleen maar serieusheid
Omdat actualiteit een big no no is.quote:
En SAAMHORIGHEID natuurlijk. Want iedereen is even leuk en vindt elkaar aardig!!!!!121quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:00 schreef MTheBassman het volgende:
niemands tere zieltjes mogen tegenwoordig gekwetst worden [...] Alleen maar serieusheid
En er wordt in de Top 2000 natuurlijk net zoveel vrouwen gedraaid als mannen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En SAAMHORIGHEID natuurlijk. Want iedereen is even leuk en vindt elkaar aardig!!!!!121
Kijk maar uit, volgend jaar komt er een quotumquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En er wordt in de Top 2000 natuurlijk net zoveel vrouwen gedraaid als mannen.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Is Alice de Woman in Chains?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |