En ik ben niet eens een Vlaming. Maar t is een beetje synoniem met mij geworden. Iedereen die mij een beetje kent denk bij muziek als eerste aan dat nr. Dus ook nog eens herkenbaar :-)quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mia is echt een heel mooie keuzeAls ik een Vlaming was had ik die ook gekozen denk ik.
Je geeft zelf het antwoord al.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:25 schreef Sfeermaker het volgende:
HOE DURFT IE 'WOMAN INCHAINS' ZO AF TE KAPPEN, DE JOSTI
1991 dacht ik.quote:
1992 ishquote:
Ahaaa...daar heb ik wel over gelezen, maar het nooit gehoord.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
Of nouja, het was Pearl Jam met Chris Cornell erbij, maar goed, komt op hetzelfde neer.
valt wel meequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:26 schreef Chiappucci het volgende:
Dit klinkt precies als Eddie Vedder.
Vedder nog grapjes?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:26 schreef Chiappucci het volgende:
Where are your people now?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:26 schreef Tris het volgende:
Straks UB40 met Kingston Town. Gewoon King is zoveel beter van hen.
Nee, ik wil geen usb stick van kingston kopenquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:26 schreef Tris het volgende:
Straks UB40 met Kingston Town. Gewoon King is zoveel beter van hen.
Ik dacht net ook dat het Pearl Jam wasquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:26 schreef Chiappucci het volgende:
Maar dan een hongerigequote:Op zaterdag 28 december 2019 13:26 schreef Chiappucci het volgende:
Vedder alles goed?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:27 schreef Bugno3 het volgende:
Nee dit is niet zo. Doe mij Vedder maar solo
*regelt goedkope fietsen om mee te gooien. Niet nodig om met dure Bianchi's te gaan lopen smijten.quote:
Die twistquote:
He, wat toevallig nou dit, dit is exact hetzelfde als jouw onderschrift.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all!
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer gaat over een vermist fapdoekje
Ik ben het hier uiteraard mee eens.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:30 schreef MTheBassman het volgende:
dit album waar dit opstaat is ook gewoon een meesterwerk
Idd, Wie daar?quote:
Mooiste zin uit het nummerquote:
Marathonuitzending van The Walking Deadquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:31 schreef djenneke het volgende:
Kan echt niemand in dat café een beetje bewegen?
Ze laden zich op voor de eerste de beste carnavalshit om de polonaise te lopenquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:31 schreef djenneke het volgende:
Hahaha.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ze laden zich op voor de eerste de beste carnavalshit om de polonaise te lopen
Badtripbob (RIP) had daar trouwens ooit een episch topic ook overquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer gaat over een vermist fapdoekje
Tegen de muur stond wel een kale man cool mee te bewegen hoor. Sfeertje!quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:31 schreef djenneke het volgende:
Ik haalde Temple of the Dog en Stone Temple Pilots ook door elkaarquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch die band van Vedder en Cornell?
Dacht ik vroeger
Staat te wachten tot-ie erover mag.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Tegen de muur stond wel een kale man cool mee te bewegen hoor.
Nee, 21 stone temple pilots.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Staat te wachten tot-ie erover mag.
Panic Room tochquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien wel de beste actrice ooit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |