SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Zeker niet. Undisclosed Desiresquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:05 schreef MTheBassman het volgende:
Madness is toch wel echt de slechtste van Muse in de lijst. Ongelooflijk saai en traag opbouwend, en dan blijft het alsnog saai.
Ik vind Knights of Cydonia vreselijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker niet. Undisclosed Desires
Gelukkig was die 's nachts.
Eens. Mooie clip ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Bedshaped is een absoluut meesterwerk
Die vind ik nog wel gaan eigenlijk. Daar zit in ieder geval nog een beetje pit in.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker niet. Undisclosed Desires
Gelukkig was die 's nachts.
Echt? Dat hoor je niet vaak, da's toch wel een grote favoriet zowel onder trouwe fans als onder wat meer casual luisteraars.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind Knights of Cydonia vreselijk.
Madness is zo underrated. Als die gitaren erin komen, dat is zo heerlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:05 schreef MTheBassman het volgende:
Madness is toch wel echt de slechtste van Muse in de lijst. Ongelooflijk saai en traag opbouwend, en dan blijft het alsnog saai.
Enige nummer van Muse dat ik écht niet te luisteren vind.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die vind ik nog wel gaan eigenlijk. Daar zit in ieder geval nog een beetje pit in.
Ik vind eigenlijk alleen OoS echt goed van Mjoes.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Echt? Dat hoor je niet vaak, da's toch wel een grote favoriet zowel onder trouwe fans als onder wat meer casual luisteraars.
Opvolger is ook gewoon een 9 waard.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is niet van het debuutalbum van Keane, dus matig
Liever een banaan, die praten niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gijs ziet er uit als een banaan
Weet je dat ik dat nummer nog nooit gehoord heb?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:08 schreef Kopiko het volgende:
We zijn precies 1000 nummers van de stunt van Normaal verwijderd ...
Kom net van hun nachtdienst in t bordeel?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:09 schreef Kyran het volgende:
Waarom staan er spuitgasten in de studio.
Ik ken weinig van ze, maar tot nu toe zit elk nummer van ze gewoon goed in elkaar, van degene die ik gehoord heb dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:09 schreef tompsv18 het volgende:
Keane is echt een beetje onderschat vind ik. Hebben toch heel wat heerlijke nummers gemaakt.
als ze hun fapdoek maar meehebbenquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:09 schreef Kyran het volgende:
Houden zo, gewoon wat leuks gaan doen die avond want het is de moeite van het horen niet waardquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat nummer nog nooit gehoord heb?
Ik ga hem dus op oudjaarsdag voor het eerst horen. Ik vind het nog steeds kut dat hij er staat maar kan enige nieuwsgierigheid toch niet onderdrukken.
Brandweerprotest.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:09 schreef Kyran het volgende:
Zeker! Al is 5-6 noteringen op zich wel prima hoor. Silenced By The Night moet echt weer terug, dan is het prima.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:09 schreef tompsv18 het volgende:
Keane is echt een beetje onderschat vind ik. Hebben toch heel wat heerlijke nummers gemaakt.
Zou wat zijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Brandweerprotest.
Met gillende sirenes Beeld & Geluid ingenomen...
Het is oudjaarsavond dan, uiteraard gaan we wat leuks doen. Zuipen en oliebollen eten bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Houden zo, gewoon wat leuks gaan doen die avond want het is de moeite van het horen niet waard
Speaking of which, daar is t een mooi uur voorquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Speaking of which, daar is t een mooi uur voor
Ook meer qua zalen waarin ze optreden. Komend jaar staan ze in AFAS terwijl ik vind dat ze met hun repertoire toch wel de Ziggo moeten kunnen vullen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker! Al is 5-6 noteringen op zich wel prima hoor. Silenced By The Night moet echt weer terug, dan is het prima.
De woorden 'bad' en 'brood' ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Het woord 'bed' lijkt ook op een bed.
Er is dus behoefte aan flink wat fapdoeken?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:09 schreef Kyran het volgende:
TMIquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Speaking of which, daar is t een mooi uur voor
Dit kan natuurlijk niet tippen aan Een Vriend van Dré.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Doe mij maar You've Got a Friend van afgelopen nacht
Stemlijst genotquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef DecoAoreste het volgende:
1037Your Latest TrickDire Straits
Cholera, dit zie ik nu pas. Had toch de wekker moeten zetten vanmorgen.
Say what? Je mag er alles van vinden, maar André Hazes?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh nee deze vind ik niks. Krijg een beetje André Hazes vibes hiervan.
Absoluut. Schitterend nummer is dat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Doe mij maar You've Got a Friend van afgelopen nacht
Helemaal mee eens. En ze staan te hoog.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef Spies het volgende:
Overbodige Queen. Hebben imo echt te veel noteringen.
Dat was een van de eerste nummers waarmee ik wakker werd. Heerlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef DecoAoreste het volgende:
die BoRhap film heeft er voor gezorgd dat zowat de hele discografie er naderhand zo instaat nu.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef Spies het volgende:
had ik met Voulez-Vous van ABBAquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Het instrumentale stuk hè.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Say what? Je mag er alles van vinden, maar André Hazes?
Onvriendelijk zeg.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef MTheBassman het volgende:
Dit vind ik een van de Queen platen die er van mij niet in hoefde.
Wie moet er dan op één?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En ze staan te hoog.
Alle posities maal twee doen, en alles wat dan boven de 2000 komt eruit gooien. Dan is het prima.
En terecht, alleen de beste missen nogquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die BoRhap film heeft er voor gezorgd dat zowat de hele discografie er naderhand zo instaat nu.
Nou het publiek staat er wel op te deinen alsof het een smartlap is. Ik neem mijn verbazing terugquote:
Stairway to Heaven hoort op 1 imo. Child in Time mag ook maar die moet eerst maar weer eens terug in de top 10quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:13 schreef Spies het volgende:
Om Hazes nou een instrumentaal stuk te noemen.quote:
Kon je het op dat moment aan iemand vragen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
had ik met Voulez-Vous van ABBA
Ja ik vind het ook een smartlap. Alleen ga ik dan niet deinen maar de muziek iets zachter zetten tot er een plaat komt waar mijn tenen niet van krommen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou het publiek staat er wel op te deinen alsof het een smartlap is. Ik neem mijn verbazing terug![]()
Flashquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:15 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
En terecht, alleen de beste missen nog
Dat hoor ik vaak van Muse fans. Over Origin of Symmetry komen ze uiteraard nooit meer heen, maar toch vind ik ook hun nieuwere werk vaak prima in ordequote:Op zaterdag 28 december 2019 12:16 schreef houdjemond het volgende:
Diehard MUSE fan hier, maar wát een kutplaat is dit
Ja, het is wel vreemd dat als je iets van Muse in je lijst zet, dat het dan deze is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:17 schreef Kyran het volgende:
Als deze erin zou staan als laagste Muse zou ik het nog snappen
Ik vind het beter dan Unintendedquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom staat dit hoger dan Unintended
Dat was niet de bedoeling neequote:Op zaterdag 28 december 2019 12:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom staat dit hoger dan Unintended
Alles draait om timing in het leven!quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:17 schreef tompsv18 het volgende:
Was een mooi moment om bier te halen in het Goffertpark tijdens dit nummer.
Ja, maar dat is ook wel extreem. Ik vind zelf OoS hun beste album maar daarna hebben ze ook prima albums gemaakt met een paar klassiekers. Maar the 2nd law vind ik stiekem toch het lelijke eendje van de Muse albums.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaak van Muse fans. Over Origin of Symmetry komen ze uiteraard nooit meer heen, maar toch vind ik ook hun nieuwere werk vaak prima in orde
Ik vond ST, Drones en 2nd Law ook verder dikke prima. Alleen deze vind ik vreselijk, live ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaak van Muse fans. Over Origin of Symmetry komen ze uiteraard nooit meer heen, maar toch vind ik ook hun nieuwere werk vaak prima in orde
Voor het eerst? Wow. Ik heb juist het gevoel dat deze helemaal is grijsgedraaid.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:19 schreef Bugno3 het volgende:
Matig, heel matig. Hoor 'm voor het eerst.
Gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:19 schreef Kyran het volgende:
Is het al bijna tijd voor Knights of Cydonia genot
Ik hoorde hem ook voor het eerstquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Voor het eerst? Wow. Ik heb juist het gevoel dat deze helemaal is grijsgedraaid.
die komt pas in de middag de 31e, en terecht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:19 schreef Kyran het volgende:
Gokje: Bugno3 beluistert andere zenders dan jijquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Voor het eerst? Wow. Ik heb juist het gevoel dat deze helemaal is grijsgedraaid.
Huh? is die zo ver gezakt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:19 schreef Kyran het volgende:
Ik vind The 2nd Law juist hun op 1 na beste album denk ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook wel extreem. Ik vind zelf OoS hun beste album maar daarna hebben ze ook prima albums gemaakt met een paar klassiekers. Maar the 2nd law vind ik stiekem toch het lelijke eendje van de Muse albums.
Wel bijna Uprising ingehaaldquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:19 schreef Kyran het volgende:
Radio 2 meestal hier.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Gokje: Bugno3 beluistert andere zenders dan jij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ik luister geen radio.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Gokje: Bugno3 beluistert andere zenders dan jij
Dat vind ik juist de allerergstequote:Op zaterdag 28 december 2019 12:21 schreef Bugno3 het volgende:
Zeiknummer van Adele. Someone Like You mag erin, de rest hoeft van mij niet.
Nee. Zeg me dat ze het NIET deden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, tafels omdraaien haha hoe lollig zijn de bezoekers.
Ooit, someday.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik zal ook eens één keer goed gokken...
Beetje zoals PSV-supporters met schoenen in de lucht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:22 schreef tompsv18 het volgende:
Je zou maar met zo'n tafel in je handen gaan staan.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:21 schreef Bugno3 het volgende:
"We gaan wat grappigs doen, alle tafels omdraaien."HILARISCH GIJS
Ze doen het nog steedsquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nee. Zeg me dat ze het NIET deden.
Ik was PSV juist even vergeten nu tijdens de winterstopquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Beetje zoals PSV-supporters met schoenen in de lucht.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:22 schreef DecoAoreste het volgende:
I braved a hundred storms to leave yooou
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:22 schreef Mani89 het volgende:
Gijs heeft echt het humor niveau van een gemiddelde FOK!ker.
Neequote:Op zaterdag 28 december 2019 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het heel erg als ik hoop dat er zo'n tafel op iemand z'n hoofd valt
Nee hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij leest stiekem hier mee, ter inspiratie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:22 schreef Mani89 het volgende:
Gijs heeft echt het humor niveau van een gemiddelde FOK!ker.
Nee, dat hopen we allemaalquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zal niet meegevallen hebben, sow wat een puinhoop zeg.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik was PSV juist even vergeten nu tijdens de winterstop
En dan de TT verneuken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou Gijs een LaPo hunter zijn? Ik denk van wel.
Dat was het voor mij niet andersquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Voor bijna iedereen wel denk ik.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat was het voor mij niet anders
Naast de nummers die iedereen kent zijn ook We Might as Well Be Strangers en She Has No Time prachtig daarvan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:26 schreef Chiappucci het volgende:
Dat eerste album van Keane was wel een aardige binnenkomer.
Ik lig/zit nog in bed. Is dat ook goedquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Allemaal in de vorm van een bed gaan liggen
Tom Chapmanquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:26 schreef MTheBassman het volgende:
mooie zangstem heeft die jongen ook(ben zn naam even kwijt)
Tom Chaplin.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:26 schreef MTheBassman het volgende:
Tom Chaplinquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:26 schreef MTheBassman het volgende:
Tim Knolquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:26 schreef MTheBassman het volgende:
Tom Chaplin.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:26 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen de singles. Moet hem nog maar eens een keer opzettenquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Naast de nummers die iedereen kent zijn ook We Might as Well Be Strangers en She Has No Time prachtig daarvan.
Volgens velen makkelijke popmuziek maar ik denk dat het 1 van mijn meest geluisterde albums is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:26 schreef Chiappucci het volgende:
Dat eerste album van Keane was wel een aardige binnenkomer.
Zekers! Goed bezigquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/EMEOXaGWkAAGLq5?format=jpg&name=large
Magere jongen geworden.
Zeker de moeite waard!quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:28 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen de singles. Moet hem nog maar eens een keer opzetten
Muzikaal ook wat povertjes...quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Magere jongen geworden.
Wow da's wel heftig jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb mijn relatie dit jaar beëindigd, na 23 jaar.
Er zit niet eens een bas inquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:29 schreef MTheBassman het volgende:
Moest dit nummer een keer voor muziek eindexamen spelen. Heerlijk om te bassen dit
Nog wel steeds dat fetal alcohol syndrome hoofd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Magere jongen geworden.
Hij wacht ook echt tot het allerlaatste moment voordat de tekst ingezet wordt. Kan iemand m vertellen dat dat niet verplicht is en intro's in principe ook zonder gelul erdoorheen gespeeld mogen worden?quote:
We kunnen niet alles hebben in het leven.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog wel steeds dat fetal alcohol syndrome hoofd.
Ik zei ook niet dat ik de 'baslijn' van dit nummer speeldequote:Op zaterdag 28 december 2019 12:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er zit niet eens een bas in
Gisteren naar de studio geappt maar CENSUUURRRRR hield het tegen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hij wacht ook echt tot het allerlaatste moment voordat de tekst ingezet wordt. Kan iemand m vertellen dat dat niet verplicht is en intro's in principe ook zonder gelul erdoorheen gespeeld mogen worden?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wow da's wel heftig ja![]()
Ik bedoelde meer dat iedereen wel een relatie heeft gehad waar moeilijk uit te komen was, maar dit is inderdaad wel next level.
Jeetje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Magere jongen geworden.
Ook nul komma nul boeiend wat hij vertelt ondertussenquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hij wacht ook echt tot het allerlaatste moment voordat de tekst ingezet wordt. Kan iemand m vertellen dat dat niet verplicht is en intro's in principe ook zonder gelul erdoorheen gespeeld mogen worden?
Dat is juist de sport als DJ, daarnaast heeft die daar ook een timer voor lopen om precies uit te komen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:30 schreef Bugno3 het volgende:
Vind Brother als album wel nog een klapje beter, maar dit is genieten.
Ja, de hoogste notering van ze.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lekkere van the Black Keys! Staat Little Black Submarine er ook in?
Dacht het wel ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lekkere van the Black Keys! Staat Little Black Submarine er ook in?
Ah en terecht. Heerlijk nummer waarin ze akoestische en elektrische versie hebben gemixt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, de hoogste notering van ze.
Op dit? Mag ik zo vriendelijk zijn om te vragen.. waarom?quote:
Dat is het probleem juist. Hij lult er ook doorheen als iemand hem daarop aanspreekt, dus hebben ze het maar op den duur opgegeven.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:31 schreef Newone82 het volgende:
Gijs moet wel eens leren niet door de intro heen te praten. Moet hij toch weten na 25 jaar radio maken.
Dat zijn de kritische vragen!quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Op dit? Mag ik zo vriendelijk zijn om te vragen.. waarom?
Nee, een open vraagquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zijn de kritische vragen!
Morgenavond 'pas'.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah en terecht. Heerlijk nummer waarin ze akoestische en elektrische versie hebben gemixt.
Nina Hagen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:33 schreef Bugno3 het volgende:
Van alle zangeressen echt MET AFSTAND het beste.
Inb4 een boomer die over Aretha Franklin gaat beginnen
Irritatie is ook deel van de beleving, toch?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:33 schreef tompsv18 het volgende:
Top 2000 kun je eigenlijk beter uitzenden zonder dj's. En dan ook zonder reclame en nieuws. Gewoon nonstop muziek.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een stem op Whitney is als een stem op FvD
Ben zelf ooit dj geweest bij regionale omroep.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:31 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat is juist de sport als DJ, daarnaast heeft die daar ook een timer voor lopen om precies uit te komen.
Dat wel. En de topics raken sneller vol hierdoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Irritatie is ook deel van de beleving, toch?
Het is gewoon een heel fijn nummertje, ik word er altijd vrolijk van als ik het hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Op dit? Mag ik zo vriendelijk zijn om te vragen.. waarom?
Kan zo op meerdere zangeressen van toepassingquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:33 schreef Bugno3 het volgende:
Mooie docu ook over Amy Winehouse. Wat is die ook verpest door haar omgeving zeg.
Leg uit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik voel me persoonlijk aangevallen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Klopt. Nina Simone ook al.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kan zo op meerdere zangeressen van toepassing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |